ror Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) Здравейте, нов съм във форума и по Мицубиши. Попадна ми едно купе в много добро състояние от Игъл Талън 93г. и мисля да му сложа двигател от Еклипс. Та въпроса ми е, колко би струвал двигател+скоростна в отлично състояние и с някаква гаранция? Предлагат ми за 1800лв с гаранция някаква, но ми се вижда много. А иначе купето на Игъла ми е без пари и е в супер състояние, но е спряно от движение и не знам колко ще струва да се регистрира на ново с нов двигател. Би ли си струвало въобще?Мерси предварително! Редактирано 12 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Само за двигател с инсталация и ЕКУ масово си ми искаха 500 лв , но без скорости . За една скоростна кутия да искат 1300 лв отгоре , може да им кажеш , да се .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 (редакция) Имам мотор със скорости и еку и всичко нужно за 1200 лева. Давам колкото искаш гаранция за мотора Редактирано 13 юли 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 17 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2012 А каква разликата в разхода м/у карбутаторен и инжекционен двигател, че май се ориентирам към карбураторен. Нещо не ми се занимава с електроники, датчици и темподобни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 17 юли 2012 Сподели Публикувано 17 юли 2012 Много зависи как ще го настроите и колко ти е голяма обувката. Няма константи за това което си се захванал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 17 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2012 Много зависи как ще го настроите и колко ти е голяма обувката. Няма константи за това което си се захванал...все пак трябва да има фабрични показатели за двата вида? Едвали са еднакви, иначе какъв е смисъла? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Мисля,че много трудно ще намериш карбураторен двигател дето да влезе там,а и ако не се лъжа бяха около 98 коня и само 8 клапанови а инжекционния е 150.А и другото което е части за карбуратора е почти невъзможно да намериш,докато за инжекционния има навсякъде почти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Еклипса никога , не е бил с карбураторен двигател , поне за Европа и според мен не си заслужава да си играеш - не се знае захващането дали ще съвпада, инсталация и т.н.. Имай в предвид , че карбураторите на мицубиши също имат не малко датчици/казвам ти го от опит/ , така че не се надявай да ги избегнеш . Моя горчив опит е , че като ми се прецака автоматичният смукач на карбуратора , преди години , го търсих около година . Сам си прави изводите дали си заслужава . Иначе като мощност 4г63 с карб има версия 102 коня , 90 коня и 111 коня - ако е двигател от сапоро / за турбо модела 170 к.с./ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 18 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2012 Откривам два двигателя от Еклипс подходящи според мен за Игъла- 2.0 i 16V (D22A) (150 Hp) и 2000 GS 16V (145 Hp). Кой е по-читавия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Еклипса никога , не е бил с карбураторен двигател ..... Има с карбураторен двигател, даже един е в Габрово... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 6 болтовия е най-читавия дори и 500 к.с. да е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 18 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2012 6 болтовия е най-читавия дори и 500 к.с. да еКакъв е тоя 6 болтов, може ли със заводски означения да го посочиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 18 юли 2012 Сподели Публикувано 18 юли 2012 Защо не вземеш да попрочетеш малко.Във форума има твърде много данни и много пъти е дискутирана тази тема.Колкото до 6 болтовия мотор той е правен до средата на 1992-ра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 Христо с каква кубатура е , оригинално ли се е монтирал , понеже аз до сега не съм срещал ? Иначе Владимир Гетов е прав , че има страшно много изписано по темата , обозначението на правилния двигател може да му го видиш на аватара . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 19 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2012 Защо не вземеш да попрочетеш малко.Във форума има твърде много данни и много пъти е дискутирана тази тема.Колкото до 6 болтовия мотор той е правен до средата на 1992-ра.Колега, може пък да съм попрочел малко и да не откривам ясна и недвусмислена информация по мойто питане. Най-малкото пък в мойта тема получих такава. Добре, че го има този сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 Търси си стар еклипс 1Г или галант е32-е33-е38 за двигател , ако искаш 6 болтов двигател . Моя съвет е да издебиш някой блъснат и да го вземеш за донор , хем ще си вземеш двигател+скоростна кутия , хем ще имаш някой и друг резервен чарк . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 Аз му предлагам да дойде да вземе моя мотор и скоростите и всичко,че искам да си намъкна в коша един с турбинка.Незнам колегата каква информация търси при положение,че всичко на всичко на Еклипс Талон и Лазер са се монтирали всичко на всичко 3 двигателя:1800 куб. см. 8 клапана рядко срещан двигател 92 коня абсолютно неподходящ за кола с такава визия и слабичък за това купе...2000 куб. см. 16 клапана най-масовият двигател 150 коня изключително здрав мотор перфектна динамика и разтегливост и... за всички що искат малко отгоре...2000 куб. см. 16 клапана Turbo рядко срещан вариант с 195-215 конски сили само за манияци наличен с предно и 4х4 задвижване ...Този сайт дето си го намерил няма много общо с истината понеже за Америка илизат едни автомобили за Европа други.Ето как изглеждат за Америка моделите:Eclipse: Base FWD model equipped with a 92 hp naturally aspirated engine 1.8 L 8-valve SOHC 4G37 engineEclipse GS: Upgraded FWD model with slightly more equipmentEclipse GS DOHC: Upgraded FWD model equipped with a 135 hp (101 kW) naturally aspirated 2.0 L 16-valve DOHC 4G63A non-turbocharged variant of the 4G63T engine**Eclipse GST: Top FWD model equipped with a 180-195 hp* turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC 4G63T engineEclipse GSX: AWD model equipped with a 180-195 hp* turbocharged 2.0 L 16-valve DOHC 4G63T engineСега остава да дадеш снимки на купето и на кош-а да погледнем може ли да се разбере какво е имало там.След това няколко дневно мъчение след като вземеш мотор да натъпчеш всичко в кош-а,отклонение към КАТ и Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 20 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2012 (редакция) нонер на рама вероятно: 4E3BS44R5NE146092оригинален двигател за модела ES (Talon): атмосферен 2,0 L 135 к.с., Mitsubishi 4G63 DOHC или ESi - 2.0 L DOHC 2.0 L 420a (според ауто-дата, следователно няма начин да не влезне в коша а снимката ми е само тази Редактирано 20 юли 2012 от ror Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 DSM 1G със 420 а не е произвеждано,на аутодатата може да и кажеш да връви майната си :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 20 юли 2012 Сподели Публикувано 20 юли 2012 4G63 - 135 коня , разликата в конете между европейските и американските модели идва заради по-големите катализатори / питал съм специално , понеже моя донор е американка и се води 135 коня / Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 26 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2012 (редакция) Ето с какво се захващам. Под капака пълен хаос А някой да знае каква е тази модификация, що ли, до името на модела "Талон"? В гугъл не намирам нещо. Редактирано 26 юли 2012 от ror Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 28 юли 2012 Сподели Публикувано 28 юли 2012 Колега под капака виждам стандартно еклипсово оборудване.Хауса не е никакъв просто има малко кабелчета и мотора е забегнал.Намери мотор и скорости и всичко ще си дойде на мястото.Къпето е хубаво и ще стане един красив и бърз автомобил.До колкото виждам си има всичко дори и компресор за климатика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 28 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2012 Колеги, и така ново 200. След като прочетох тазитема, да попитам има ли двигател 4G63 SOHC 8/16v за това купе. Нещо към едновалов ме дърпа, но не 4G37. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 28 юли 2012 Сподели Публикувано 28 юли 2012 И как смяташ да регистрираш колата с по-маломощен мотор?И защо искаш да се гарвиш с нея.ТОВА Е СПОРТЕН АВТОМОБИЛ,ако искаш едновалов мотор си купи Golf.Двигателя за тази кола изглежда и винаги е изглеждал така:http://www.nagasakijdmmotors.com/catalog/images/IMG_1440_2.JPG Ако смяташ,че ще я подкараш с друг двигател и че полуоски стойките на мотора инсталацията ЕКУ-то и всичко друго ще пасне и сложи и Rolls Royce V12 ако има откъде да и вземеш.Немога да разбера повечето от мненията ти.Искаш ли да върнеш към живот тази хубавица или да и отрежеш крилете и да имаш красиво изглеждаща мъртва душа?Какъв е смисъла? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ror Публикувано 28 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2012 Още съм в сферата на разузнаването преди да знам какво искам. А по темата, точно затова питам дали ще пасне 4G63 SOHC на стойките. Плюс това има и 16 клапанови SOHC но не знам каква мощност са. SOHC или DOCH зависи от цената за поддръжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.