StarDeliormanski Публикувано 25 юни 2012 Сподели Публикувано 25 юни 2012 Става въпрос за модел 2007г, 1.1. Колтчето с най-високи стопове. Стана ми ясно, че първо трябва да демонтирам маската, но не виждам всички болтове, с които се държи. Някой може ли да ми даде линк към картинки за закрепванията на маската и фаровете? Имам гидория и еврейски звезди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 25 юни 2012 Сподели Публикувано 25 юни 2012 (редакция) :mitsu-smiley: Здрасти това упражнение малко трудничко, бронята и калника пречат на фара да излезе навън, за това може да опиташ като махнеш решетките в бронята с по едно винче са хванати, след това има по едно винче в краищата на бронята до ръба на фара, свали ги и тях, развий двете винчета на фара и опитай да го измъкнеш като леко с ръка извиеш горният край на бронята който е близко до фара и решетка на бронята, той е демек като рогче, за десния фар също може да ти пречи и резервоара за течността за чистачките. В гараж при снимките на черния Колт има снимка за повече инфо. Но не съм сигурен че ще стане по този начин, ти защо искаш да ги свалиш? А под маска какво имаш предвид пластмасовата основа дето държи радиаторите и фаровете ли? Редактирано 25 юни 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDeliormanski Публикувано 28 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2012 Защото искам сам да си сменям крушките Н7. Карам колтчето такси само нощни смени и за седем месеца са изгорели пет крушки. Дори и в сервизите тук почват да се почесват където не ги сърби, като отида да ми сменят крушката. Един такъв "майстор" ми е сменил крушката на левия фар, но е загубил телчето, което я притиска.Какво означава В гараж при снимките на черния Колт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 28 юни 2012 Сподели Публикувано 28 юни 2012 Здрасти колега, много си прав за крушките, и аз преди съм карал такъв колт супер много и на мен ми гореха крушките много често, ма то всички H7 са май така. За смяната си има едни капачета и се бърка под калника при завъртени на страни гуми, не е чак толкова трудно, ако си изпуснал пружинката може да вземеш магнитна щека за да я хванеш, не ти трябва за сваляш фара. Гараж е прозорче и като кликнеш на него излизат колите които сме си качили за да се виждат от всеки кой какво кара, там в моят гараж има един черен колт и като му отвориш снимките ще видиш и една снимка с отворен капак ей там съм оградил с червено винчетата дето трябва да развиеш за да измъкнеш фара, просто неможах да кача снимката в темата.Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDeliormanski Публикувано 28 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/uploads/garage_images/image_url-6076-1340635224.jpg Видях, благодаря! Утре ще човъркам. Едната ми крушка е на OSRAM, тя изкара доста дълго. http://www.my-gti.com/wp-content/uploads/osram_super_bright_off_road_65w_64217-300x225.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.