Премини към съдържание

Странно лопане...


Jamesta

Препоръчано мнение

Здравейте отново! Значи пяви се едно лопане :icon_confused: което идва от предна дясна страна на колата.Проблема си го имах още като купих колата но тогава не беше толкова ясно изразен,над 110 до към 150 чувам стрнно лопане нещо което немога да определя точно дали е пласма във метал или метал във метал-маи повече ми мяза на пласмаса-метал. Първоначално си мислих че е една от пласмасовите маски на калника то4но над гулама като ги опипах ми изглешдаше по слабо захваната от колкото лявата/ там нямам проблеми/ и просто от вибрациите докато карам и тя изпада в резонанс и от там лопа. Докато се наканя да я погледна като хората лопането се усили и сега ми лопа някуде от 90 нагоре, което е супер странно за6тот при малки скорости 40-60-70 нямам проблеми няма шум няма нищто :icon_hmm: , като карам бързо и залопа като мина през някоя по таква неравност на путя -снадка на асфлата и ли поо неравност спира за малко и после пак се разлопва :mad:

Като влизам в двора имам малук праг/по скоро разлика в нивата/ м/у асфалта и двете алей за гумите раликата не е мн м/у 2-3 сантима и се пада то4но от ляво днеска бурзах и влязах по бързи4ко в алейката и като излумка имах 4увсттото че ресьора щте изкочи през капака, същтото се повтори и като ходих на работа днеска-входа на паркинга е около 2 сантима над асфалта реших да пробвам по бързо да се кача да видя как ште реагира колата и пак тряс... Та малко м е съмнява са е пласмасовата кора .А не усещам разлика във возията при завои взети рязко или нещо такова пак си пили гумите еднакво. :icon_clap: Колата я оглеждах по обсотоино още като я всях тогава забелязах че капачка/пласмасофата/ която пази големия болт посредата на макферсона/маи така се казва нали? като отвориш капака и погледнеш към ресьорите по-големите болтове посредата/ беше извадена и оставена насрана тогава я сложих без да му мисля много много. Та това ме навява на първа мисъл за проблем в ресиора или......... Отдолу не съм ръждив или изгнил грам, 6те се пробвам да кача снимки малко по късно днеска.

Някакви идеи и поредлогения?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен така ми се разхлопа Cariсma-та по време на движение. Мислех си и аз, че е от резонанс, но се оказа, че е пластмасовата кора под картера. Бяха изпуснали 2 щипки и при висока скорост хлопаше от въздушната струя. От първия магазин купих 2 щипки, ремонт на вътя и напред без проблеми досега, вече 1 година. Провери тази възможност. Дано да е това, защото лесно се оправя и е бял кахър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи проверих, гайките-едната от ляво, където нямам проблеми изглежда не е бутана въобще, а другата от дясно където чувам страните шумуве си личи че е натягане с 3-5 оборота.Просто се вижда разлика в цвета на резбата и мястото където е била гайката преди и сегашното и пологение. И сега....? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи проверих, гайките-едната от ляво, където нямам проблеми изглежда не е бутана въобще, а другата от дясно където чувам страните шумуве си личи че е натягане с 3-5 оборота.Просто се вижда разлика в цвета на резбата и мястото където е била гайката преди и сегашното и пологение. И сега....? :icon_hmm:

Сега, както автомобила е стъпил на земята ( не на крик) дозатягаш гайките на стеблата на амортесиорите и пробваш пак.........ако и тогава не стане, а лопа отгоре му, то това значи че най вероятно има проблем с тампона отгоре, той представлява железна масивна планка, а отгоре и отдолу има два гумени тампона, през тях минава метална втулка с размери Ф= 10мм. H=35мм. дебелина на стената ,около 2.5 мм.........това е цилиндър ,през който минава стеблото на амортесиора , а отвън са тампоните...........за да тропа така ,значи или тампоните са скъсани , или има луфт във втулката и стеблото :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам... затегнах гайкта както ми каза сега лопането поомекна но продългава да го има, разбрах на къде горе долу да се насоча , сега остава да си намеря сносен сервиз, нещо хич не съм очарован :icon_censored: от този на Митсубиши които ми е в района а мисля че и ремъците са ми за смяна, защото и хал хабер си нямам другия собственик кога ги е сменял/по думи на хора които я познават както казах ,жената е следвала всичко каквото са и казвали в сервиза/за това предполагам че поне веднъж са сменяни за порядъка на 100-те хил мили. Не чувам свистене ,но при последната ми консултация казаха че е желателно скоро да ги сменя :icon_hmm: .Усещам че и спирачките са ми тръгнали :icon_crying: ,но неуспях да намеря Roadhouse накалдки в usa,предложения за достоен заместител гледам едни на Greddy i Rotora,незнам коло са меки , нямам опит.Мисля за смяна на предните дикове с Брембо предложения-модел,размери... слотове, слотове и дупки и ли само пробити/crossover или там вие сте по тази част/,или Power slot/Rotora

Снимки на моделите може да намерите на

http://www.sportcompactonly.com

както и други екстри

Дискове.. офф май са повече мерак от колкото нужда :icon_blush: обмислям ги като коледен подарък, но тук дилемата е огромана alpine cda-9857, body kit, някои друг чарк по Exhaust система :icon_hmm:

Не съм доволенм и от чистачките си с Kumho и Йокохама ударих на камък :icon_hmm:

гледам едни на:

http://www.piaa.com/

Но защо не и нещо друго изпитано,четох някуде за размерите ,темата бе6е повдигната във форума

но нещо се получи несъответствие със казаните размри и размерите които ми изкарва търсачката специално за моя G.

 

Respect :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...