Stankata Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Когато запаля колата на студен мотор, вместо да вдигне оборотите ги сваля някъде към 200-300 об. Като и подам газ се нормализират. Включа ли климатика пак падат оборотите. Започнах да търся проблема по клапанчетата с вакумите. Замерих им бубините - здрави са . Прегледах вакуумите да не са скъсани-здрави са. Намерих оголени кабели за захранванията - възтановени са , но проблема си остана. Направо ми се запалила главата до го мисля какво е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Когато запаля колата на студен мотор, вместо да вдигне оборотите ги сваля някъде към 200-300 об. Като и подам газ се нормализират. Включа ли климатика пак падат оборотите. Започнах да търся проблема по клапанчетата с вакумите. Замерих им бубините - здрави са . Прегледах вакуумите да не са скъсани-здрави са. Намерих оголени кабели за захранванията - възтановени са , но проблема си остана. Направо ми се запалила главата до го мисля какво е.Проблема може да е от МПХ..........замери им отделните намотки и тогава сподели ............те трябва да са 30-32 ома всяка ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 10 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2012 Замерих намотките и дават 30 ома. Сега я запалих и заработи добре . Като застана зад колата много мирише на неизгорял бензин от ауспуха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 намотките на МПХ може да са здрави и читави, но самото то отвътре може да е задръстено с мизерия и да не се движи адекватно понякога. Демонтаж, почистване и обратно монтаж... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 намотките на МПХ може да са здрави и читави, но самото то отвътре може да е задръстено с мизерия и да не се движи адекватно понякога. Демонтаж, почистване и обратно монтаж...Абсурд на неговата да стане така.............виж,ако МПХ е от другите, с постоянннотоково моторче и редуктор ,както и датчик,внедрявано на 1.6,1.8,2.0 4 цилиндровия мотор , по може да е такъв проблема, но за неговата просто няма как ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 :icon_blush: упс.... не обърнах внимание, че в инфото му пише v6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 24 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2012 Днес свалих моторчето за празен ход. Беше много мръсно- изчистих го. Леглото където лежи и него го изчистих. Замерих намотките - всичко е ок. Като запалих колата си нямаше никакъв ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 Май 2012 Сподели Публикувано 24 Май 2012 Днес свалих моторчето за празен ход. Беше много мръсно- изчистих го. Леглото където лежи и него го изчистих. Замерих намотките - всичко е ок. Като запалих колата си нямаше никакъв ефект.Търси проблема в ЕКУ-то, но някога да си го сменял това МПХ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 25 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2012 Никога не съм сменял МПХ. Аз те първа откривам как работи този мотор. Ще търся проблема и в ЕКУ-то. Ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 (редакция) Никога не съм сменял МПХ. Аз те първа откривам как работи този мотор. Ще търся проблема и в ЕКУ-то. Ще пишаАми ако беше го сменял някога, то проблема щеше по бъързо да се реши ,тъй като за да стане така, както при твоята ситуация, то имаш няколко възможностти:1. проблем в МПХ.......- то се състои от 4 намотки ,свързани в "бридж" ,т.е. две по две намотки последователно, а средната им точка е пресечена.......следователно ,имаш на всеки контур по една обща точка, и края на едната намотка е свързана с началото на другата , и там се изкарва единия край........с други думи иимаш две намотки с общ край и едно начало и един край, т.е. 3 пина, и на другия контур още три пина.........куплунга подреден в два реда по 3 пина, ......на всеки пин и среден пин ,трябва да дава по около 30 ома.......ако единия или два дават по малко омове, то МПХ не може да работи прецизно....2. проблем - ако единия или два дават по малко омове, то през тях протича по голям ток и драйвера в ЕКУ-то за управлението му гърми( това, ако няма защита ) и МПХ не работи, дори и с друго.........3 проблем - на средните два пина ( горе и долу ) трябва да има +12 волта при подаване на контакт, ако ги няма, единия или другия или и двата, пак няма да работи.......тъй като МПХ се управлява по маса......Това са най честите проблеми за да не работи МПХ......... Редактирано 25 Май 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.