Премини към съдържание

Спортен филтър за Lancer


nitram

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

искам да ви питам има ли смисъл да си слагам спортен въздушен филтър на колата. Какви са плюсовете и минусите? Ако си сложа бихте ли ми препоръчали някакъв. Двигателя е 4G13, 1.3 cc, 12V, 75Hp и карам колата на газ. Благодаря ви предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

искам да ви питам има ли смисъл да си слагам спортен въздушен филтър на колата. Какви са плюсовете и минусите? Ако си сложа бихте ли ми препоръчали някакъв. Двигателя е 4G13, 1.3 cc, 12V, 75Hp и карам колата на газ. Благодаря ви предварително :)

 

За мене е напълно безсмислено да го правиш.Аз на предишния галант имах и + беше 4е издаваше по-хубав звук на мотора :D а - беше че почна да ми харчи с по един два литра повече, :mad: нека и другите си кажат мнението но аз повече няма да си сложа :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да това и на мен ми го казаха че ще се вдигне разхода малко. Ама аз си карам на газ и така или иначе ми харчи малко. Другото което разбрах е, че спортния филтър се сменя по рядко и от тая гледна точка можеш да спестиш доста пари. Сега примерно на 5000 км трябва да си купя нов обикновен, а спортния издържал уж 100 000 км. А и другото което ми казаха е, че се покачвала малко мощността на колата. Не знам всички тия неща колко са верни са това се допитвам да вас :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въобще няма смисъл при твоя двигател,още повече щом караш на газ.Парите за филтри ще ги дадеш да сипваш газ и резултата в мощността ще е незабележим.

:D На двигателя ти не му трябва въздух,трябва му обем :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

искам да ви питам има ли смисъл да си слагам спортен въздушен филтър на колата. Какви са плюсовете и минусите? Ако си сложа бихте ли ми препоръчали някакъв. Двигателя е 4G13, 1.3 cc, 12V, 75Hp и карам колата на газ. Благодаря ви предварително :)

Човече, щом искаш да спортуваш, защо караш на газ? Спорта и пропан- бутана нямат допирни точки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човече, щом искаш да спортуваш, защо караш на газ? Спорта и пропан- бутана нямат допирни точки :)

 

Е не...не е въпрос за спорта :) макар че всеки като види колата и си мисли че е ебаси бегачката :icon_box:

Просто ми казаха че с ваздушния филтър е по-рентабилно - купуваш си 1 (е вярно че е малко по-скъп) и след това си го чистиш и си го слагаш пак :) интресувашеме дали си струва инвестицията, но като гледам май е по скоро въпрос на гледна точка и предпочитание :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не...не е въпрос за спорта :) макар че всеки като види колата и си мисли че е ебаси бегачката :icon_box:

Просто ми казаха че с ваздушния филтър е по-рентабилно - купуваш си 1 (е вярно че е малко по-скъп) и след това си го чистиш и си го слагаш пак :) интресувашеме дали си струва инвестицията, но като гледам май е по скоро въпрос на гледна точка и предпочитание :)

Не знам дали е малко или много по- скъп, но със сигурност цената на спрея с който се почиства и честотата на почистване няма да те зарадват :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е да си караш колата в оригиналното изпълнение!

Със сигурност няма да усетиш разлика в двигателя.Аз по тази причина не си сложих и АГУ.Любопитно ми е колко харчи газ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...