Премини към съдържание

проблем с тихите обороти


Abso

Препоръчано мнение

Здравейте колеги от доста време не бях влизал тук, но великденския ми подарък беше да ми изчезнат тихите обороти на празен ход при студен двигател и се започна голямото ровене. Колта е 1,3 12v 97година 5-та генерация свещите са нови NGK свалих дросел клапата и стъпковия мотор и ги направих като нови, следващата стъпка беше тополиния датчик обаче мал шанс. Доколкото съм запознат оборотите трябва да ги вдига стъпковия мотор, както ако си включа климатика преди ми вдигаше оборотите а сега почва да тресе и отива да гасне. Според мен проблема си остава в стъпковия мотор. Някои ако може да подскаже дали мисля правилно или греша и ако е така от каде мога да намеря стъпков мотор нов или втора няма значение стига да е работещ. Благодаря предварително за съдействието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

свалих дросел клапата и стъпковия мотор и ги направих като нови...

Как ги направи като нови? Замери ли стъпковия мотор или само външно го докара като нов? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто го зачистих, не съм го мерил, защото идея си нямам какви стойности трябва да даде. Ако знаеш нещо и имаш желание да подскажеш - кажи и почвам да меря.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто го зачистих, не съм го мерил, защото идея си нямам какви стойности трябва да даде. Ако знаеш нещо и имаш желание да подскажеш - кажи и почвам да меря.

Имаш шест пина, като мериш меду всеки среден и страничните му, навсякъде трябва да ти даде около 30 ома :tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно по 30ом ги има там кадето ми казваш. Вече идея нямам какво се случва. Сега ще кажеш ли кое е следващото което трябва да изровя и дали се управлява с 12в тоя мотор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли колко горе долу трябва да е хода на стъпковия мотор, защото сега го извадих и хода му е около 1мм и като го сложих пак не реагира като му вадя и слагам буксата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А TPS-a нали не си го разместил? И какво разбираш под тихи обороти на студен двигател? По принцип трябва колкото е по-студено да са толкова по-високи и като наближи работна температура тогава да паднат. Също така газово имаш ли и някой газаджия да е барал където не трябва ? Дори всичко да е правилно функциониращо, ако е разцентрована клапата например може от там да ти идва проблема. А може и да е нещо друго.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолютно същият проблем какво ли не съм мерил (всичко което може да се измери) и нищо.Стойностите са си в норма на всички датчици.За буксата: нормално е да не реагира моторчето, като я махниш нищо не се променя ,защото то си е отворило колкото му е зададено от компа.А като загрее оборотите как са? Ще следя темата да видим какво ще излезе.

Редактирано от TKolev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До сега бях в сервиза смених и кабели и свещи защото новите ми свещи на 5-6хил са заминали обаче май пак остава проблема.

 

А TPS-a нали не си го разместил? И какво разбираш под тихи обороти на студен двигател? По принцип трябва колкото е по-студено да са толкова по-високи и като наближи работна температура тогава да паднат. Също така газово имаш ли и някой газаджия да е барал където не трябва ? Дори всичко да е правилно функциониращо, ако е разцентрована клапата например може от там да ти идва проблема. А може и да е нещо друго.

 

Не съм го пипал TPS-а и да има газ обаче и на бенз и газ е така а под тихи обороти разбирам да са към 1000-1200 и да паднат на 750 обаче те са сигурно под 500 докато е студена като стопли се оправя. Газта не е пипана от преди година.

Проблема се появи след преминаването на 150км и като спрях 2дни не съм я палил до 3-тата сутрин когато запалих и огасна и така няколко пъти докато накрая потеглих с повечко газ и като загря се оправи. Това е давайте с идеите да разглобя още нещичко и благодаря за помоща

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледа ли маркучи, вакуми и т.н., да не би да тегли въздух? Ако не можеш да го оправиш Пловдив не е далече...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледа ли маркучи, вакуми и т.н., да не би да тегли въздух? Ако не можеш да го оправиш Пловдив не е далече...

Аз моите съм ги проверявал ,EGR-a съм го чистил данеби да не затваря (имаше сигурно 2...3мм нагар),но нищо не се промени.И при мен е така като е студена оборотити са много ниски дори зимата гаснеше и като позагрее се оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите са наред от там започнах. Доста я поразглобих ама не откривам нередности освен нагара по дросела ама и той не беше много. Забравих да кажа че ми даде и по голям разход на газ. Обикновено ми гори 6.5 а сега ми даде към 9. 1-вата ламбда не работи мноо добре ама тя от 2-3 години е така заради нея сложих газовата преди време. И на компа я закачах няма грешки и деиствителните стойности са добри и общо взето колата перфектна ама не работи добре като е студена :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...