Abso Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Здравейте колеги от доста време не бях влизал тук, но великденския ми подарък беше да ми изчезнат тихите обороти на празен ход при студен двигател и се започна голямото ровене. Колта е 1,3 12v 97година 5-та генерация свещите са нови NGK свалих дросел клапата и стъпковия мотор и ги направих като нови, следващата стъпка беше тополиния датчик обаче мал шанс. Доколкото съм запознат оборотите трябва да ги вдига стъпковия мотор, както ако си включа климатика преди ми вдигаше оборотите а сега почва да тресе и отива да гасне. Според мен проблема си остава в стъпковия мотор. Някои ако може да подскаже дали мисля правилно или греша и ако е така от каде мога да намеря стъпков мотор нов или втора няма значение стига да е работещ. Благодаря предварително за съдействието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 свалих дросел клапата и стъпковия мотор и ги направих като нови...Как ги направи като нови? Замери ли стъпковия мотор или само външно го докара като нов? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Abso Публикувано 21 април 2012 Автор Сподели Публикувано 21 април 2012 (редакция) Просто го зачистих, не съм го мерил, защото идея си нямам какви стойности трябва да даде. Ако знаеш нещо и имаш желание да подскажеш - кажи и почвам да меря. Редактирано 21 април 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Просто го зачистих, не съм го мерил, защото идея си нямам какви стойности трябва да даде. Ако знаеш нещо и имаш желание да подскажеш - кажи и почвам да меря.Имаш шест пина, като мериш меду всеки среден и страничните му, навсякъде трябва да ти даде около 30 ома Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Abso Публикувано 21 април 2012 Автор Сподели Публикувано 21 април 2012 Благодаря сега ще премеря и пак ще пиша. А да те попитам кое го управлява тоя мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Благодаря сега ще премеря и пак ще пиша. А да те попитам кое го управлява тоя моторЕКУ-то Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Abso Публикувано 21 април 2012 Автор Сподели Публикувано 21 април 2012 Точно по 30ом ги има там кадето ми казваш. Вече идея нямам какво се случва. Сега ще кажеш ли кое е следващото което трябва да изровя и дали се управлява с 12в тоя мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Abso Публикувано 21 април 2012 Автор Сподели Публикувано 21 април 2012 А знаеш ли колко горе долу трябва да е хода на стъпковия мотор, защото сега го извадих и хода му е около 1мм и като го сложих пак не реагира като му вадя и слагам буксата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 (редакция) А TPS-a нали не си го разместил? И какво разбираш под тихи обороти на студен двигател? По принцип трябва колкото е по-студено да са толкова по-високи и като наближи работна температура тогава да паднат. Също така газово имаш ли и някой газаджия да е барал където не трябва ? Дори всичко да е правилно функциониращо, ако е разцентрована клапата например може от там да ти идва проблема. А може и да е нещо друго. Редактирано 21 април 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 (редакция) Имам абсолютно същият проблем какво ли не съм мерил (всичко което може да се измери) и нищо.Стойностите са си в норма на всички датчици.За буксата: нормално е да не реагира моторчето, като я махниш нищо не се променя ,защото то си е отворило колкото му е зададено от компа.А като загрее оборотите как са? Ще следя темата да видим какво ще излезе. Редактирано 21 април 2012 от TKolev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Abso Публикувано 21 април 2012 Автор Сподели Публикувано 21 април 2012 До сега бях в сервиза смених и кабели и свещи защото новите ми свещи на 5-6хил са заминали обаче май пак остава проблема. А TPS-a нали не си го разместил? И какво разбираш под тихи обороти на студен двигател? По принцип трябва колкото е по-студено да са толкова по-високи и като наближи работна температура тогава да паднат. Също така газово имаш ли и някой газаджия да е барал където не трябва ? Дори всичко да е правилно функциониращо, ако е разцентрована клапата например може от там да ти идва проблема. А може и да е нещо друго. Не съм го пипал TPS-а и да има газ обаче и на бенз и газ е така а под тихи обороти разбирам да са към 1000-1200 и да паднат на 750 обаче те са сигурно под 500 докато е студена като стопли се оправя. Газта не е пипана от преди година.Проблема се появи след преминаването на 150км и като спрях 2дни не съм я палил до 3-тата сутрин когато запалих и огасна и така няколко пъти докато накрая потеглих с повечко газ и като загря се оправи. Това е давайте с идеите да разглобя още нещичко и благодаря за помоща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Огледа ли маркучи, вакуми и т.н., да не би да тегли въздух? Ако не можеш да го оправиш Пловдив не е далече... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 Огледа ли маркучи, вакуми и т.н., да не би да тегли въздух? Ако не можеш да го оправиш Пловдив не е далече...Аз моите съм ги проверявал ,EGR-a съм го чистил данеби да не затваря (имаше сигурно 2...3мм нагар),но нищо не се промени.И при мен е така като е студена оборотити са много ниски дори зимата гаснеше и като позагрее се оправят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Abso Публикувано 21 април 2012 Автор Сподели Публикувано 21 април 2012 Маркучите са наред от там започнах. Доста я поразглобих ама не откривам нередности освен нагара по дросела ама и той не беше много. Забравих да кажа че ми даде и по голям разход на газ. Обикновено ми гори 6.5 а сега ми даде към 9. 1-вата ламбда не работи мноо добре ама тя от 2-3 години е така заради нея сложих газовата преди време. И на компа я закачах няма грешки и деиствителните стойности са добри и общо взето колата перфектна ама не работи добре като е студена :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.