Премини към съдържание

Проблем Мицубиши Спейс Вагон 4х4 (94-та)


Препоръчано мнение

Здравейте,

Проблемът е следния: При пълен ляв и пълен десен волан колелата затягат яко. В този момент, ако тръгваш от място и не подадеш повечко газ на полусъединител, колата директно гасне. Има и още един проблем, не знам дали е свързан с първия, но колата се бута изключително трудно (вече независимо на къде ти е волана). На равно сам човек не може да я избута, а двама се озорваме яко. Та ще съм благодарен на всякакви предположения от къде може да идват тези проблеми. Майсторите предположиха, че е от раздатката, но не ми звучаха много сигурни, а и в този момент нямам финансова възможност за да финансирам научквания в тази посока. В момента идеята ми е да събера мнения от къде може да е и колко може би ще струва ремонта, за да се подготвя психически, пък и се надявам някой да сподели ако е имал съсщия проблем :)

Още една подробност - не мисля, че е от спирачките, не са прегрявали и с тях проблеми не съм имал. Също майсторите казаха, че задните лагери са за смяна - има лек луфт, та възможно ли е да е от тях?

 

Предварително благодаря за помощта :)

Редактирано от Симо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Проблемът е следния: При пълен ляв и пълен десен волан колелата затягат яко. В този момент, ако тръгваш от място и не подадеш повечко газ на полусъединител, колата директно гасне. Има и още един проблем, не знам дали е свързан с първия, но колата се бута изключително трудно (вече независимо на къде ти е волана). На равно сам човек не може да я избута, а двама се озорваме яко. Та ще съм благодарен на всякакви предположения от къде може да идват тези проблеми. Майсторите предположиха, че е от раздатката, но не ми звучаха много сигурни, а и в този момент нямам финансова възможност за да финансирам научквания в тази посока. В момента идеята ми е да събера мнения от къде може да е и колко може би ще струва ремонта, за да се подготвя психически, пък и се надявам някой да сподели ако е имал съсщия проблем :)

Още една подробност - не мисля, че е от спирачките, не са прегрявали и с тях проблеми не съм имал. Също майсторите казаха, че задните лагери са за смяна - има лек луфт, та възможно ли е да е от тях?

 

Предварително благодаря за помощта :)

 

Проверете, дали някое от колелата не е по-топло / горещо, спрямо другите след известно шофиране. Може да ви затяга някой спирачен апарат....

Другия вариант е да вдигате на крик и да въртите гумите на ръка....

Използвайте случая да проверите дали не са разбити предните външни карета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се провери също и маслото на преден, заден дифф ,скоростната кутия и раздатката, налягането на гумите, също и ръчната дали функционира правилно. Но по принцип колите 4х4 са склонни да затягат при подобно положение. На моят пинин когато е в режим lock точно така се получава. Същото и при аутлендър 1 с постоянно 4х4 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Проблемът е следния: При пълен ляв и пълен десен волан колелата затягат яко. В този момент, ако тръгваш от място и не подадеш повечко газ на полусъединител, колата директно гасне. Има и още един проблем, не знам дали е свързан с първия, но колата се бута изключително трудно (вече независимо на къде ти е волана). На равно сам човек не може да я избута, а двама се озорваме яко. Та ще съм благодарен на всякакви предположения от къде може да идват тези проблеми. Майсторите предположиха, че е от раздатката, но не ми звучаха много сигурни, а и в този момент нямам финансова възможност за да финансирам научквания в тази посока. В момента идеята ми е да събера мнения от къде може да е и колко може би ще струва ремонта, за да се подготвя психически, пък и се надявам някой да сподели ако е имал съсщия проблем :)

Още една подробност - не мисля, че е от спирачките, не са прегрявали и с тях проблеми не съм имал. Също майсторите казаха, че задните лагери са за смяна - има лек луфт, та възможно ли е да е от тях?

 

Предварително благодаря за помощта :)

Това с волана и затяганто е със сигурност от диференциала, или е много зле ,или някой преди теб е правил ремонт - не както трябва разбира се , ако е първия вариант - сателитните лагери са толкова разбити ,че пречи на пиниона и короната да се въртят свободно........ако е втория- то тогава вероятно са сменили лагерите,но не са регулирали луфтовете м/у зъбите на зъбните колела........а те се регулират с едни пластинки.......

Това с бутането също е от някой диф, но най добре е да се види......ако трябва и кардана да се разкачи........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с волана и затяганто е със сигурност от диференциала, или е много зле ,или някой преди теб е правил ремонт - не както трябва разбира се , ако е първия вариант - сателитните лагери са толкова разбити ,че пречи на пиниона и короната да се въртят свободно........ако е втория- то тогава вероятно са сменили лагерите,но не са регулирали луфтовете м/у зъбите на зъбните колела........а те се регулират с едни пластинки.......

Това с бутането също е от някой диф, но най добре е да се види......ако трябва и кардана да се разкачи........

 

Благодаря на всички за отговорите.

 

Всъшност имам малко уточнение, оказва се, че проблема с бутането пак е от затягането при пълен волан. Т.е. след навиване на пълен волан колелата са затегнали и трябва да се раздвижи малко колата за да отхлабят. Ако си спра колата при прав волан се бута нормално.

 

Само да попитам - колата има само 2 деференциала нали, преден и заден? Предполагам, че проблема е в предния?

И още един въпрос - вътрешния ми глас, ми казва, че така не бива да се кара, но все пак да попитам, колко да бързам с ремонта, че ми се събраха разходи? Да правя ли ремонт на диференциала веднага или може да изчака 2-3 месеца? Някаква идея колко би струвал подобен ремонт?

 

Отново благодаря за помощта.

Редактирано от Симо
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега потърси правилният човек според местонахождението ти и иди да е погледне, той ще ти кажа кое, как, кога и колко, и така най-добре ще си прецениш. Може да е нещо дребно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги , имам същия проблем.Със свален кардан се движи нормално без затягане в завой.Задният диф. и раздадката са изправни.При вдигнато едно от колелата на крик , не може да се завърти на ръка въпреки , че не е на скорост.Приемам съвети и насоки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги , имам същия проблем.Със свален кардан се движи нормално без затягане в завой.Задният диф. и раздадката са изправни.При вдигнато едно от колелата на крик , не може да се завърти на ръка въпреки , че не е на скорост.Приемам съвети и насоки.

 

Колега, ако не се лъжа, при 4WD/предполагам твоето :mitsu-smiley: е такова/ трябва да вдигнеш и двете колелета от определена страна на автомобила, за да може да завъртиш някое колело, дори и на "свободна" скорост...

Редактирано от sturm44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...