Hristo I Hristov Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Здравейте Колеги,Днес след обяд ми светна лампата за маслото.Колата ми е Lancer 1,8 - 2008-ма 4В10 мотор.Взех я преди 1 година на 60 000 .... смених маслото.... на 67 000 го смених пак защото имаше тракане на клапани и се оказа че това масло което са ми сложили (уж хора които разбират) не е хубаво. Сложих Bardahl 5W30 + Фюлеринова добавка. Колата започна да работи много добре .... след 2000 км. (днес след обяд) ми светна лампата. Проверявам щеката но не мога да разбера до къде е нивото .... нещо се размазва ... със сигурност е между MIN и MAX но защо свети тая лампа ..... долях малко (около 400-500 мл) но продължи да свети ... Чакам с нетърпение утре сутринта да я проверя пак ....Иначе преди 2 дена си инсталирах K&N Intake ... не вярвам той да бърка нещо компщтъра защото си заработи както трябва без грешки като запалих. Предполагам има колеги които са навъртяли доста повече километри от мен и имат наблюдения .... Утре ще дам повече информация за проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 3 основни причини:Развален датчик или нещо по кабелите и букситеНиско ниво на маслотоНиско налягане на маслото което е най-лошото от трите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo I Hristov Публикувано 3 април 2012 Автор Сподели Публикувано 3 април 2012 Днес сутринта проверих маслото .... нивото е на MAX ...Според мен е от този Intake .... може би повечето въздух който влиза е заблудил компютъра... А за лампата съм се объркал защото явно тази жълтата индикира общ проблем който трябва да бъде открит.Прилагам снимка от тази сутрин.Не знам дали тази грешка може да се изтрие при диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 Май такива модове не й понасят: ТУК Само, че на колегата му светва чека... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 3 април 2012 Сподели Публикувано 3 април 2012 Нищо му няма на маслото и на двигателя. Чека е заради интейка. Иди да ти оправят ECUто и си 6, освен ако не си CVT. Тогава оправяне в България няма. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo I Hristov Публикувано 21 април 2012 Автор Сподели Публикувано 21 април 2012 Така ... след 2 седмици каране с Intake забелязах следното:Грешката се появяваше през ден и пак изчезваше ... В един момент се случи нещо много странно - при палене когато е студена оборотите стигаха до 1200-1300 за 3-4 сек .... след това се вдигаха до 2000 .... аз форсирам леко и падат пак на 1200 .... започва трептене на стрелката и така 10-20 сек... след 4-5 мин, когато загрее всичко се оправя ..... Рестартирах ECU-to чрез сваляне на минусовата клема за 30 мин ... и пак същото ...Дали не трябва да се сменя някакъв датчки или ....Къде могат да ми оправят ECU-to? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.