Премини към съдържание

Светна лампата за маслото


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги,

Днес след обяд ми светна лампата за маслото.

Колата ми е Lancer 1,8 - 2008-ма 4В10 мотор.

Взех я преди 1 година на 60 000 .... смених маслото.... на 67 000 го смених пак защото имаше тракане на клапани и се оказа че това масло което са ми сложили (уж хора които разбират) не е хубаво.

 

Сложих Bardahl 5W30 + Фюлеринова добавка. Колата започна да работи много добре .... след 2000 км. (днес след обяд) ми светна лампата. Проверявам щеката но не мога да разбера до къде е нивото .... нещо се размазва ... със сигурност е между MIN и MAX но защо свети тая лампа ..... долях малко (около 400-500 мл) но продължи да свети ... Чакам с нетърпение утре сутринта да я проверя пак ....

Иначе преди 2 дена си инсталирах K&N Intake ... не вярвам той да бърка нещо компщтъра защото си заработи както трябва без грешки като запалих.

 

Предполагам има колеги които са навъртяли доста повече километри от мен и имат наблюдения ....

 

Утре ще дам повече информация за проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3 основни причини:

Развален датчик или нещо по кабелите и буксите

Ниско ниво на маслото

Ниско налягане на маслото което е най-лошото от трите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта проверих маслото .... нивото е на MAX ...

Според мен е от този Intake .... може би повечето въздух който влиза е заблудил компютъра...

А за лампата съм се объркал защото явно тази жълтата индикира общ проблем който трябва да бъде открит.

Прилагам снимка от тази сутрин.

Не знам дали тази грешка може да се изтрие при диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май такива модове не й понасят: ТУК

 

Само, че на колегата му светва чека...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма на маслото и на двигателя. Чека е заради интейка. Иди да ти оправят ECUто и си 6, освен ако не си CVT. Тогава оправяне в България няма. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Така ... след 2 седмици каране с Intake забелязах следното:

Грешката се появяваше през ден и пак изчезваше ... В един момент се случи нещо много странно - при палене когато е студена оборотите стигаха до 1200-1300 за 3-4 сек .... след това се вдигаха до 2000 .... аз форсирам леко и падат пак на 1200 .... започва трептене на стрелката и така 10-20 сек... след 4-5 мин, когато загрее всичко се оправя ..... Рестартирах ECU-to чрез сваляне на минусовата клема за 30 мин ... и пак същото ...

Дали не трябва да се сменя някакъв датчки или ....

Къде могат да ми оправят ECU-to?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...