Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

смяна филтър купе на space star 1.3 99-та


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Много бих искал да споделите как става смяната на филтъра на купето.Днес се наканих да свърша тази работа,но се оказа,че стария филтър не може да излезе без да се среже пластмасата на таблото.Лошото е че там където трябва да се среже се намира лявата панта на жабката.Очаквам мненията ви по въпроса,и предварително благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на филтъра при моя Мицку се различава малко както е упоменато в ръководствто идващо със самият филтър. Накратко: Джабката леко се усуква наляво/или надясно от силите на огъване едната панда излиза от леглото. После филтъра се състои от 2 част сложени вертикално една върху друга. Все едно че виждаш страничното на препечена филийка ;). Дърпаш нагоре и към теб горната половинка. После вдигаш още по-нагоре и към теб и долната половинка. Слагането е по обратен ред. Тънкият момент е при слагането на 2-те половинки, че те контактуват една в друга с джлеб и улей. Т.е. ако 2-те са закрепени, при вдигатено на горната ще тръгне нагоре и долната. Все пак запомни как ги вадиш и как са стояли една до друга. Лесно е, просто всичко става в движение.

Поздрави.

 

P.S. Аз от стъпка 5 минах направо на 14. Не отвивах нищо. Цък. :icon_n_king:

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на филтъра при моя Мицку се различава малко както е упоменато в ръководствто идващо със самият филтър. Накратко: Джабката леко се усуква наляво/или надясно от силите на огъване едната панда излиза от леглото. После филтъра се състои от 2 част сложени вертикално една върху друга. Все едно че виждаш страничното на препечена филийка ;). Дърпаш нагоре и към теб горната половинка. После вдигаш още по-нагоре и към теб и долната половинка. Слагането е по обратен ред. Тънкият момент е при слагането на 2-те половинки, че те контактуват една в друга с джлеб и улей. Т.е. ако 2-те са закрепени, при вдигатено на горната ще тръгне нагоре и долната. Все пак запомни как ги вадиш и как са стояли една до друга. Лесно е, просто всичко става в движение.

Поздрави.

 

P.S. Аз от стъпка 5 минах направо на 14. Не отвивах нищо. Цък. :icon_n_king:

При мен няма нищо за развиване и сваляне.Пластмасата е цяла, филтъра е един и голям.Не може да излезе по никакъв начин.Съжалявам,че не мога да прикача снимка(не знам как)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шеста точка минаваш ли я? Виждаш ли където почва основата на стрелата, по-нагоре са пантите. Усуквайки излизат от леглата си и джабката пропада до т.7. До коя точка стигаш колега? Логично е след като има филтър и е сложен, да има чалъм да се изкара.

Поздрави

 

ЕДИТ. Би ли споделил колата има ли климатик? Аз изкарах ръководство, ако колата ти е оборудвана с такъв. Ако няма, утре ще дам линк към pdf за Мицку без clima.

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шеста точка минаваш ли я? Виждаш ли където почва основата на стрелата, по-нагоре са пантите. Усуквайки излизат от леглата си и джабката пропада до т.7. До коя точка стигаш колега? Логично е след като има филтър и е сложен, да има чалъм да се изкара.

Поздрави

 

ЕДИТ. Би ли споделил колата има ли климатик? Аз изкарах ръководство, ако колата ти е оборудвана с такъв. Ако няма, утре ще дам линк към pdf за Мицку без clima.

Джапката я свалям и ето какво има под нея: http://dox.bg/files/dw?a=562f611319

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно, видях снимката. А климатик има ли колата? Би ли дал информация, и колко киловата и к.с. се води Мицку? Имам нещо в предвид.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно, видях снимката. А климатик има ли колата? Би ли дал информация, и колко киловата и к.с. се води Мицку? Имам нещо в предвид.

Поздрави

Има климатик,мотор 1.3,16v,1999-та,86кс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има климатик,мотор 1.3,16v,1999-та,86кс

Мисля си,че зора ще бъде да извадя стария филтър(ако се наложи и на парчета).След това ще е лесно ало новия е на две части.Но дали ще пасне...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих manuals на Kavo филтри, според техните представи е супер лесно, да дойдат те да се дупят :) Ето и днешните линкове. Цък и Цък. Утре ще изровя и останалите на Mann.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, прикачвам всичките мануали на Мицку 1.3 независимо коя година и с климатик.За съжаление номера на филтъра е един и мануала също:

 

1.3i 16V (DG0) 4G13 63 86 10/98--> Цък

 

1.3 16V (DG0) 4G13 61 83 12/98-->Цък

 

1.3 16V (DG0) 4G13 60 82 09/00--> Цък

 

Ето и ако няма климатик: Цък.

 

Ами сега?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тези ръководства защо филтър който е на две половини го вадят по този начин.....т.е. цял с много разглобяване. Колега нищо не разглобявай, че на спейс Стара ше ти се вземе акъла. От тези ръководства нито едно не е като твойта кола. Чупи челната пластмаса на две да се сгъне филтъра, и го вади. Новите са на две половини. Работа за една минута, поне толкова ми отне днес, даже и джапката не се сваля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...