dian denev Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Здравейте колеги!Много бих искал да споделите как става смяната на филтъра на купето.Днес се наканих да свърша тази работа,но се оказа,че стария филтър не може да излезе без да се среже пластмасата на таблото.Лошото е че там където трябва да се среже се намира лявата панта на жабката.Очаквам мненията ви по въпроса,и предварително благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Да не би въобще да нямаш филтър като беше при мен. Виж тази тема Филтър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 (редакция) Смяната на филтъра при моя Мицку се различава малко както е упоменато в ръководствто идващо със самият филтър. Накратко: Джабката леко се усуква наляво/или надясно от силите на огъване едната панда излиза от леглото. После филтъра се състои от 2 част сложени вертикално една върху друга. Все едно че виждаш страничното на препечена филийка ;). Дърпаш нагоре и към теб горната половинка. После вдигаш още по-нагоре и към теб и долната половинка. Слагането е по обратен ред. Тънкият момент е при слагането на 2-те половинки, че те контактуват една в друга с джлеб и улей. Т.е. ако 2-те са закрепени, при вдигатено на горната ще тръгне нагоре и долната. Все пак запомни как ги вадиш и как са стояли една до друга. Лесно е, просто всичко става в движение.Поздрави. P.S. Аз от стъпка 5 минах направо на 14. Не отвивах нищо. Цък. :icon_n_king: Редактирано 19 март 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dian denev Публикувано 19 март 2012 Автор Сподели Публикувано 19 март 2012 Смяната на филтъра при моя Мицку се различава малко както е упоменато в ръководствто идващо със самият филтър. Накратко: Джабката леко се усуква наляво/или надясно от силите на огъване едната панда излиза от леглото. После филтъра се състои от 2 част сложени вертикално една върху друга. Все едно че виждаш страничното на препечена филийка ;). Дърпаш нагоре и към теб горната половинка. После вдигаш още по-нагоре и към теб и долната половинка. Слагането е по обратен ред. Тънкият момент е при слагането на 2-те половинки, че те контактуват една в друга с джлеб и улей. Т.е. ако 2-те са закрепени, при вдигатено на горната ще тръгне нагоре и долната. Все пак запомни как ги вадиш и как са стояли една до друга. Лесно е, просто всичко става в движение.Поздрави. P.S. Аз от стъпка 5 минах направо на 14. Не отвивах нищо. Цък. :icon_n_king:При мен няма нищо за развиване и сваляне.Пластмасата е цяла, филтъра е един и голям.Не може да излезе по никакъв начин.Съжалявам,че не мога да прикача снимка(не знам как) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 (редакция) Шеста точка минаваш ли я? Виждаш ли където почва основата на стрелата, по-нагоре са пантите. Усуквайки излизат от леглата си и джабката пропада до т.7. До коя точка стигаш колега? Логично е след като има филтър и е сложен, да има чалъм да се изкара.Поздрави ЕДИТ. Би ли споделил колата има ли климатик? Аз изкарах ръководство, ако колата ти е оборудвана с такъв. Ако няма, утре ще дам линк към pdf за Мицку без clima. Редактирано 19 март 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dian denev Публикувано 19 март 2012 Автор Сподели Публикувано 19 март 2012 Шеста точка минаваш ли я? Виждаш ли където почва основата на стрелата, по-нагоре са пантите. Усуквайки излизат от леглата си и джабката пропада до т.7. До коя точка стигаш колега? Логично е след като има филтър и е сложен, да има чалъм да се изкара.Поздрави ЕДИТ. Би ли споделил колата има ли климатик? Аз изкарах ръководство, ако колата ти е оборудвана с такъв. Ако няма, утре ще дам линк към pdf за Мицку без clima.Джапката я свалям и ето какво има под нея: http://dox.bg/files/dw?a=562f611319 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 (редакция) Неприятно, видях снимката. А климатик има ли колата? Би ли дал информация, и колко киловата и к.с. се води Мицку? Имам нещо в предвид.Поздрави Редактирано 19 март 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dian denev Публикувано 19 март 2012 Автор Сподели Публикувано 19 март 2012 Неприятно, видях снимката. А климатик има ли колата? Би ли дал информация, и колко киловата и к.с. се води Мицку? Имам нещо в предвид.ПоздравиИма климатик,мотор 1.3,16v,1999-та,86кс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dian denev Публикувано 19 март 2012 Автор Сподели Публикувано 19 март 2012 Има климатик,мотор 1.3,16v,1999-та,86ксМисля си,че зора ще бъде да извадя стария филтър(ако се наложи и на парчета).След това ще е лесно ало новия е на две части.Но дали ще пасне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Намерих manuals на Kavo филтри, според техните представи е супер лесно, да дойдат те да се дупят Ето и днешните линкове. Цък и Цък. Утре ще изровя и останалите на Mann.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 Здравей колега, прикачвам всичките мануали на Мицку 1.3 независимо коя година и с климатик.За съжаление номера на филтъра е един и мануала също: 1.3i 16V (DG0) 4G13 63 86 10/98--> Цък 1.3 16V (DG0) 4G13 61 83 12/98-->Цък 1.3 16V (DG0) 4G13 60 82 09/00--> Цък Ето и ако няма климатик: Цък. Ами сега?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 На тези ръководства защо филтър който е на две половини го вадят по този начин.....т.е. цял с много разглобяване. Колега нищо не разглобявай, че на спейс Стара ше ти се вземе акъла. От тези ръководства нито едно не е като твойта кола. Чупи челната пластмаса на две да се сгъне филтъра, и го вади. Новите са на две половини. Работа за една минута, поне толкова ми отне днес, даже и джапката не се сваля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.