trichko Публикувано 17 март 2012 Сподели Публикувано 17 март 2012 Здравейте колеги!Имам проблем с помпата за високо налягане на горивото.Колата е спейс стар 1.8 GDI.Интересува ме, какви са алтернативите, знаете ли каква е цената на нова такава, откъде е добре да се купи, подлежи ли на ремонт, къде да я ремонтирам и други подобни.Днес ме "зарадваха", че цената на нова била над 2 хил.лв на което аз първоначално не повярвах.После се замислих, че тя е един вид нещо като турбо и тогава започна да ми става лошо.Благодаря предварително на всички отзовали се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 март 2012 Сподели Публикувано 17 март 2012 Кой модел е точно тази помпа, ако незнаете номера на рамата ще свърши работа. Втора употреба са 250-300лв......Проблема е че това е нещо което се износва и няма гаранция на какво ще попаднеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trichko Публикувано 18 март 2012 Автор Сподели Публикувано 18 март 2012 Благодаря за бързия отговор, номера на рамата е XMCLNDG5AXF048536.Тези помпи могат ли някъде да се ремонтират?Втора употреба помпа, може ли да се закачи на някакъв стенд и да се види какво налягане подържа.Успешен ден! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Благодаря за бързия отговор, номера на рамата е XMCLNDG5AXF048536.Тези помпи могат ли някъде да се ремонтират?Втора употреба помпа, може ли да се закачи на някакъв стенд и да се види какво налягане подържа.Успешен ден!Може да се ремонтират, но зависи какво е положението с твоята........Какво прави колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trichko Публикувано 18 март 2012 Автор Сподели Публикувано 18 март 2012 Здравейте, това, че може да се ремонтира е добра новина.Колата прекъсва и имам чувството, че работи като на 3 цилиндъра.Звука от двигателя е неравномерен и "пърпори" като трицилиндров автомобил.Има вероятност и да са свещи, ама едва ли.С понижена мощност е определено, почти никаква динамика за двигател от 122к.с.Моля, за съвет - в каква последователност да действам.Проверка на помпата, закупуване на втора употреба, теглена на кредит за нова :help:.Благодаря Ви колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Започнете от свястна диагностика. Неможе от помпата да се получат тези проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trichko Публикувано 18 март 2012 Автор Сподели Публикувано 18 март 2012 Започнете от свястна диагностика. Неможе от помпата да се получат тези проблеми. Това е добра новина.Ще мина на диагностика, би ли споделил какви са симтомите при проблем в помпата за високо налягане.Аз бях сигурен, че е тя но явно греша за щастие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Аз ако съм на тебе няма да питам а ще отида при доктора ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Това е добра новина.Ще мина на диагностика, би ли споделил какви са симтомите при проблем в помпата за високо налягане.Аз бях сигурен, че е тя но явно греша за щастие."Клатят " се оборотите на празен ход,при напълно загрял мотор,т.е. не може да стабилизира оборотите на 650 об./мин. а се променят от 400 до 900.........Освен тези неща, които с просто око може да се видят,на диагностичния стенд показва и още няколко параметъра,които се гледат за да се прецени дали помпата държи постоянно налягане на бензина...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 Ще се клатят, ако се клати налягането.....ако го няма нищо няма да се клати, освен стрелката на бензиномера. Колега няма как с обща помпа да пърпори на три цилиндъра, по-вероятно е и четирите да са еднакво зле. Давай на диагностика, ама не ни казвай после че е нямало никакви грешки записани......Трябва данните да се видят. Или ако искаш задръж малко следващия понеделник(26.03) ще съм във София малко по-работа. Мога да я погледна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trichko Публикувано 1 април 2012 Автор Сподели Публикувано 1 април 2012 Колеги, може да заключите темата!Колата е разходих до Пловдив и сега всичко е наред.Искам да благодаря още веднъж на колегата от форума Milen_z.Човека за няколко часа прегледа и оправи един куп неща - свали и почисти колекторните тръби към двигателя, смени свещи и лулите към тях, почисти филтерчетата на помпата за високо налягане, отделно оправи дисплея на борд компютъра и лампата за икономично шофиране.Сега колата е значително по икиномична, има динамика и е приятно да се шофира.Благодаря ти, Милене!Приятна вечер на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav.S Публикувано 19 октомври 2013 Сподели Публикувано 19 октомври 2013 Колеги,имам същият проблем,а не знам къде да я закарам на лекар.От Шумен съм,ако някой може да препоръча сервиз наблизо,ще съм благодарен,ако не ще я закарам където трябва.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Здравейте,колеги.Какво трябва да е налягането на горивото при GDI? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Здравейте,колеги.Какво трябва да е налягането на горивото при GDI?.....5MPa..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 Благодаря,много за отговора.Това за всички GDI ли е?Защото четох някъде,че е около 6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don4ovoto78 Публикувано 29 септември 2018 Сподели Публикувано 29 септември 2018 Здравейте. Имам мицубиши Галант 2,4 gdi както си карах и почна да губи мощност,прекъсва даже и гасне едвам се прибрах.Закачих я на диагностика и изписа грешка номер 56.Казаха ми помпата за високо налягане е заминала и трябва да е сменя.Дали е от това моля някой да ми каже.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.