Премини към съдържание

паджерото сдаде багажа


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, джипката сдаде багажа - пукна глава между клапаните. Търся да купя или майстор който да я завари. Помогнете :icon_rock: :icon_rock:

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си играй да я заваряваш, материала вече е отслабнал и ще гръмне другаде или на заварката. Купи си нова и направи пълна ревизия на охладителната с-ма, смени си водната помпа, термостат, задължително провери виското на перката. И най-важното - този мотор търпи само оригинална метална гарнитура на главата и да се затяга по указания начин. Пиша Ти като патил със въпросния мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си играй да я заваряваш, материала вече е отслабнал и ще гръмне другаде или на заварката. Купи си нова и направи пълна ревизия на охладителната с-ма, смени си водната помпа, термостат, задължително провери виското на перката. И най-важното - този мотор търпи само оригинална метална гарнитура на главата и да се затяга по указания начин. Пиша Ти като патил със въпросния мотор.

човека който я прави каза, че оригиналната е графитена, ако не се лъжа. мотора е 2.5 тд с издадени клапани

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

човека който я прави каза, че оригиналната е графитена, ако не се лъжа. мотора е 2.5 тд с издадени клапани

 

И аз мисля , че е метална .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

моторите на паджеро 1 и 2 - 2.5 тд едни и същи ли са

 

По принцип са еднакви , но главите се различават ! По принцип на П2 има с испъкнали и вдлъбнали клапани . За П1 немога да кажа но ако твоето е от първите П2 (92-94) би могло да се каже , че са еднакви . Но това е само на теория !!

 

Най добре е :

1 . С твоите глава сравняваш главата на П1 - то

2 . По ВИН на двата автомобила сравняваш дали са еднакви .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другия момент, който е, че на П1 главата май беше с по-малки дюзи(по-малки като диаметър). Внимавай много.

..........и има разлика в бренерите.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги намерих глава. днес я оставих да се шлайфа и да и паснат клапаните, но се чудя коя гарнитура да слагам един казва метална друг графитена, някой може ли да ме светне каква е разликата в двете гарнитури. Главата е с изпъкнали клапани и буталата се вкопани за клапаните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги намерих глава. днес я оставих да се шлайфа и да и паснат клапаните, но се чудя коя гарнитура да слагам един казва метална друг графитена, някой може ли да ме светне каква е разликата в двете гарнитури. Главата е с изпъкнали клапани и буталата се вкопани за клапаните.

 

Колега, до колкото знам глава на 4D56 не се шлайфа! Има допуски в които ако не влезеш - отиваш на нова глава.

Гарнитурата, - задължително ОРИГИНАЛНА, - 4D56 съдира неоригинални. Ако случайно решиш да рискуваш подсигури се с най-дебелата гарнитура - 5. При този мотор луфтовете са "на ръба". Можеш да загубиш леко степен на сгъстяване, но по-добре това отколкото събрани бутала и клапани.

Редактирано от Gravel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до колкото знам глава на 4D56 не се шлайфа! Има допуски в които ако не влезеш - отиваш на нова глава.

Гарнитурата, - задължително ОРИГИНАЛНА, - 4D56 съдира неоригинални. Ако случайно решиш да рискуваш подсигури се с най-дебелата гарнитура - 5. При този мотор луфтовете са "на ръба". Можеш да загубиш леко степен на сгъстяване, но по-добре това отколкото събрани бутала и клапани.

 

поръчах я в ауто хелп. не знам какво ще рече оригинална. виктор рейнц или друго?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфа се, но си има гранични размери. Има и размери на гарнитурите за глава.

от аутохелп днес казаха че има 4 дебелини 1.47 , 1.50, 1.55 и 1.60 поръчах 1.55,но не знам колко ще отнемат от главата ако няма голямо отнемане мисля да я оставя тази от 1.55

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфа се, но си има гранични размери. Има и размери на гарнитурите за глава.

 

Някой ако иска да експериментира не е спрян. Има допуски за изкривяване на главата в границите на които може да се стяга, над тези допуски отива на нова глава, - така е по сервизно ръководство. Ако обаче по метода на проба-грешка се правят експерименти, може и да се стигне до някъде. Ако не се стигне до никъде е болезнено. Финансово болезнено.

Редактирано от Gravel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

поръчах я в ауто хелп. не знам какво ще рече оригинална. виктор рейнц или друго?

 

Съветвам те горещо за Mitsubishi Genuine parts за тази гарнитура. Около 110-120 лв. И ти пожелавам късмет! :good:

Редактирано от Gravel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те горещо за Mitsubishi Genuine parts за тази гарнитура. Около 110-120 лв. И ти пожелавам късмет! :good:

Още един глас за оригинална,ако знаете колко съм се набутвал с неоригинални гарнитури............ти го правиш и след макс. 6 месеца пак идват при мен...........има някои неща,които не стават с неоригинални части......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

поръчах я в ауто хелп. не знам какво ще рече оригинална. виктор рейнц или друго?

 

 

В краина сметка каква се оказа гарнитурата , метална или някаква друга ?

Има ли разлика в цената между Рейинц и тази която предлагат от митсубиши ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.narrowgauge.railwaymodeling.com/photos/4d56.png

 

Човека сам си знае какво иска да направи и какво му е по бюджет. Аз лично не се ангажирам да давам съвети водещи до повторни и т н т сваляния на глави и прочие оборудване със съпътстващите разходи, труд, нерви и прочие. Пожелавам му да си оправи джипа и да си минава километрите безаварийно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В краина сметка каква се оказа гарнитурата , метална или някаква друга ?

Има ли разлика в цената между Рейинц и тази която предлагат от митсубиши ?

гарнитурата е графитена. главата е с изпъкнали клапани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От мой личен позитивен/негативен опит те съветвам да обърнеш внимание на следните моменти:

 

1. Ангренажен ремък - в моя случай най-добре се държи с ремък Gates (има 2 вида - трапецовиден и с полу-кръгли зъби) Налагайте ремъка така, че да не се получава прехвърляне на зъби (разлика в броя зъби)

2. Обтяжна ролка на ангренажния ремък - в моя случай е SKF (метална) има и пластмасови боклуци - бягай надалеч от такива

3. Добре е да си смениш и болтовете за стягане на главата. Не е ясно старите в какво състояние са.

4. Максимално точна за случая гарнитура (оригинална) Имай предвид, че буталата в ГМТ стърчат над блока, главата е наравно, а клапините са изпъкнали. В самите бутала имаш фрезовани по 2 отвора за всм. и изп. клапани. Единственото нещо, което пречи да се ударят буталата в главата е именно гарнитурата. Луфтовете при този мотор са "на ръба" и е желателно да се изпълни добре всичко.

5. Ако сте свалили случайно мотора го ревизирайте максимално добре, за да няма изненади. (мазане и мръсотия в картера)

6. Погледни си и водната помпа - да няма течове

7. Ремъка на балансиращите валове трябва също да е нов. Иначе може да скъса и да прехвърли парче на ангренажа и да стане беля.

8. Промийте дюзите от нагари. При смяната им се слагат 3 вида дифтунги (нови) - един малък в дъното, по голям-за корпуса на дюзата и един между дюзата и тръбичките за обратната нафта. При недобро уплътнение на дифтунгите може да се получат и проблеми със празния ход (видял съм го в практиката)

10. Ангренажни колела. (купих си по-съвременните с полу кръглия профил на зъбите. Старите имаха трапецовиден и по-плитък)

11. Прецизно напасване на клапаните и дали има износвания и луфтове по разпределителния вал. На вала има и семеринг, който се сменя. На клапаните си смени гумичките.

 

Компромиси в тази работа не са допустими. И с риск да бъда досаден се опитвам да помогна, за да не се случват последващи проблеми. Ако този мотор има слаби точки - точно тук са концентрирани всички. Главите на определена възраст пукат а ангренажите са възел, с който трябва да се има винаги едно на ум. 4D56 не търпи варварско отношение и "юркане" и това трябва да се има предвид в експлоатационния му живот.

 

Поздрави

Редактирано от Gravel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От мой личен позитивен/негативен опит те съветвам да обърнеш внимание на следните моменти:

 

1. Ангренажен ремък - в моя случай най-добре се държи с ремък Gates (има 2 вида - трапецовиден и с полу-кръгли зъби) Налагайте ремъка така, че да не се получава прехвърляне на зъби (разлика в броя зъби)

2. Обтяжна ролка на ангренажния ремък - в моя случай е SKF (метална) има и пластмасови боклуци - бягай надалеч от такива

3. Добре е да си смениш и болтовете за стягане на главата. Не е ясно старите в какво състояние са.

4. Максимално точна за случая гарнитура (оригинална) Имай предвид, че буталата в ГМТ стърчат над блока, главата е наравно, а клапините са изпъкнали. В самите бутала имаш фрезовани по 2 отвора за всм. и изп. клапани. Единственото нещо, което пречи да се ударят буталата в главата е именно гарнитурата. Луфтовете при този мотор са "на ръба" и е желателно да се изпълни добре всичко.

5. Ако сте свалили случайно мотора го ревизирайте максимално добре, за да няма изненади. (мазане и мръсотия в картера)

6. Погледни си и водната помпа - да няма течове

7. Ремъка на балансиращите валове трябва също да е нов. Иначе може да скъса и да прехвърли парче на ангренажа и да стане беля.

8. Промийте дюзите от нагари. При смяната им се слагат 3 вида дифтунги (нови) - един малък в дъното, по голям-за корпуса на дюзата и един между дюзата и тръбичките за обратната нафта. При недобро уплътнение на дифтунгите може да се получат и проблеми със празния ход (видял съм го в практиката)

10. Ангренажни колела. (купих си по-съвременните с полу кръглия профил на зъбите. Старите имаха трапецовиден и по-плитък)

11. Прецизно напасване на клапаните и дали има износвания и луфтове по разпределителния вал. На вала има и семеринг, който се сменя. На клапаните си смени гумичките.

 

Компромиси в тази работа не са допустими. И с риск да бъда досаден се опитвам да помогна, за да не се случват последващи проблеми. Ако този мотор има слаби точки - точно тук са концентрирани всички. Главите на определена възраст пукат а ангренажите са възел, с който трябва да се има винаги едно на ум. 4D56 не търпи варварско отношение и "юркане" и това трябва да се има предвид в експлоатационния му живот.

 

Поздрави

 

за последното си много прав, за юркане съм си взел 2.8 V6 - 193 к.с. пасат синхро. джипката съм я взел за къра.

когото го взех съм сменил ролки и ремъци всичко както трябва да е ролки скф и ремъка е контитех-континентал, доколкото може да се вярва на магазините. явно е дошъл реда на главата да си спука на втори и трети цилиндър между бренерите. зимата палеше на четвърт. дано всичко е наред като я сглобим. взех и най дебелата гарнитура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за последното си много прав, за юркане съм си взел 2.8 V6 - 193 к.с. пасат синхро. джипката съм я взел за къра.

когото го взех съм сменил ролки и ремъци всичко както трябва да е ролки скф и ремъка е контитех-континентал, доколкото може да се вярва на магазините. явно е дошъл реда на главата да си спука на втори и трети цилиндър между бренерите. зимата палеше на четвърт. дано всичко е наред като я сглобим. взех и най дебелата гарнитура.

 

Чудесно, ще чакаме отзиви :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Чудесно, ще чакаме отзиви :mitsu-smiley:

днес я подкарахме. главата която купих се оказа че е от 2.3д, не всичко е тип топ и понеже не намерих дюзи за тази глава, човек който се занимава само с ремонти на японски дизели ми препоръча дюзи от нисан и найстина всичко е наред. колата работи по добре от преди. за сега няма да духа, тече и прочие. дано това да е било проблема. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

днес я подкарахме. главата която купих се оказа че е от 2.3д, не всичко е тип топ и понеже не намерих дюзи за тази глава, човек който се занимава само с ремонти на японски дизели ми препоръча дюзи от нисан и найстина всичко е наред. колата работи по добре от преди. за сега няма да духа, тече и прочие. дано това да е било проблема. :icon_clap:

 

 

Бравос, дано оттук насетне няма такива ядове. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...