martin_gr Публикувано 14 март 2012 Сподели Публикувано 14 март 2012 (редакция) Здравейте колеги, джипката сдаде багажа - пукна глава между клапаните. Търся да купя или майстор който да я завари. Помогнете :icon_rock: :icon_rock: Редактирано 14 март 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 14 март 2012 Сподели Публикувано 14 март 2012 Не си играй да я заваряваш, материала вече е отслабнал и ще гръмне другаде или на заварката. Купи си нова и направи пълна ревизия на охладителната с-ма, смени си водната помпа, термостат, задължително провери виското на перката. И най-важното - този мотор търпи само оригинална метална гарнитура на главата и да се затяга по указания начин. Пиша Ти като патил със въпросния мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2012 Сподели Публикувано 14 март 2012 А кой е мотора??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 14 март 2012 Автор Сподели Публикувано 14 март 2012 Не си играй да я заваряваш, материала вече е отслабнал и ще гръмне другаде или на заварката. Купи си нова и направи пълна ревизия на охладителната с-ма, смени си водната помпа, термостат, задължително провери виското на перката. И най-важното - този мотор търпи само оригинална метална гарнитура на главата и да се затяга по указания начин. Пиша Ти като патил със въпросния мотор.човека който я прави каза, че оригиналната е графитена, ако не се лъжа. мотора е 2.5 тд с издадени клапани Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 човека който я прави каза, че оригиналната е графитена, ако не се лъжа. мотора е 2.5 тд с издадени клапани И аз мисля , че е метална . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 17 март 2012 Автор Сподели Публикувано 17 март 2012 колеги намерих глава но джипката е от 89 год. 2.5 тд. някой знае ли дали са едни и същи главите и ако по какво се познават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 17 март 2012 Автор Сподели Публикувано 17 март 2012 моторите на паджеро 1 и 2 - 2.5 тд едни и същи ли са Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 18 март 2012 Сподели Публикувано 18 март 2012 моторите на паджеро 1 и 2 - 2.5 тд едни и същи ли са По принцип са еднакви , но главите се различават ! По принцип на П2 има с испъкнали и вдлъбнали клапани . За П1 немога да кажа но ако твоето е от първите П2 (92-94) би могло да се каже , че са еднакви . Но това е само на теория !! Най добре е : 1 . С твоите глава сравняваш главата на П1 - то 2 . По ВИН на двата автомобила сравняваш дали са еднакви . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Другия момент, който е, че на П1 главата май беше с по-малки дюзи(по-малки като диаметър). Внимавай много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Другия момент, който е, че на П1 главата май беше с по-малки дюзи(по-малки като диаметър). Внимавай много...........и има разлика в бренерите....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 20 март 2012 Автор Сподели Публикувано 20 март 2012 колеги намерих глава. днес я оставих да се шлайфа и да и паснат клапаните, но се чудя коя гарнитура да слагам един казва метална друг графитена, някой може ли да ме светне каква е разликата в двете гарнитури. Главата е с изпъкнали клапани и буталата се вкопани за клапаните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 20 март 2012 Сподели Публикувано 20 март 2012 (редакция) колеги намерих глава. днес я оставих да се шлайфа и да и паснат клапаните, но се чудя коя гарнитура да слагам един казва метална друг графитена, някой може ли да ме светне каква е разликата в двете гарнитури. Главата е с изпъкнали клапани и буталата се вкопани за клапаните. Колега, до колкото знам глава на 4D56 не се шлайфа! Има допуски в които ако не влезеш - отиваш на нова глава.Гарнитурата, - задължително ОРИГИНАЛНА, - 4D56 съдира неоригинални. Ако случайно решиш да рискуваш подсигури се с най-дебелата гарнитура - 5. При този мотор луфтовете са "на ръба". Можеш да загубиш леко степен на сгъстяване, но по-добре това отколкото събрани бутала и клапани. Редактирано 20 март 2012 от Gravel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 21 март 2012 Автор Сподели Публикувано 21 март 2012 Колега, до колкото знам глава на 4D56 не се шлайфа! Има допуски в които ако не влезеш - отиваш на нова глава.Гарнитурата, - задължително ОРИГИНАЛНА, - 4D56 съдира неоригинални. Ако случайно решиш да рискуваш подсигури се с най-дебелата гарнитура - 5. При този мотор луфтовете са "на ръба". Можеш да загубиш леко степен на сгъстяване, но по-добре това отколкото събрани бутала и клапани. поръчах я в ауто хелп. не знам какво ще рече оригинална. виктор рейнц или друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 21 март 2012 Автор Сподели Публикувано 21 март 2012 Шлайфа се, но си има гранични размери. Има и размери на гарнитурите за глава.от аутохелп днес казаха че има 4 дебелини 1.47 , 1.50, 1.55 и 1.60 поръчах 1.55,но не знам колко ще отнемат от главата ако няма голямо отнемане мисля да я оставя тази от 1.55 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 (редакция) Шлайфа се, но си има гранични размери. Има и размери на гарнитурите за глава. Някой ако иска да експериментира не е спрян. Има допуски за изкривяване на главата в границите на които може да се стяга, над тези допуски отива на нова глава, - така е по сервизно ръководство. Ако обаче по метода на проба-грешка се правят експерименти, може и да се стигне до някъде. Ако не се стигне до никъде е болезнено. Финансово болезнено. Редактирано 21 март 2012 от Gravel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 (редакция) поръчах я в ауто хелп. не знам какво ще рече оригинална. виктор рейнц или друго? Съветвам те горещо за Mitsubishi Genuine parts за тази гарнитура. Около 110-120 лв. И ти пожелавам късмет! :good: Редактирано 21 март 2012 от Gravel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 (редакция) Съветвам те горещо за Mitsubishi Genuine parts за тази гарнитура. Около 110-120 лв. И ти пожелавам късмет! :good:Още един глас за оригинална,ако знаете колко съм се набутвал с неоригинални гарнитури............ти го правиш и след макс. 6 месеца пак идват при мен...........има някои неща,които не стават с неоригинални части...... Редактирано 21 март 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 поръчах я в ауто хелп. не знам какво ще рече оригинална. виктор рейнц или друго? В краина сметка каква се оказа гарнитурата , метална или някаква друга ? Има ли разлика в цената между Рейинц и тази която предлагат от митсубиши ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 http://www.narrowgauge.railwaymodeling.com/photos/4d56.png Човека сам си знае какво иска да направи и какво му е по бюджет. Аз лично не се ангажирам да давам съвети водещи до повторни и т н т сваляния на глави и прочие оборудване със съпътстващите разходи, труд, нерви и прочие. Пожелавам му да си оправи джипа и да си минава километрите безаварийно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 22 март 2012 Автор Сподели Публикувано 22 март 2012 В краина сметка каква се оказа гарнитурата , метална или някаква друга ? Има ли разлика в цената между Рейинц и тази която предлагат от митсубиши ?гарнитурата е графитена. главата е с изпъкнали клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 (редакция) От мой личен позитивен/негативен опит те съветвам да обърнеш внимание на следните моменти: 1. Ангренажен ремък - в моя случай най-добре се държи с ремък Gates (има 2 вида - трапецовиден и с полу-кръгли зъби) Налагайте ремъка така, че да не се получава прехвърляне на зъби (разлика в броя зъби)2. Обтяжна ролка на ангренажния ремък - в моя случай е SKF (метална) има и пластмасови боклуци - бягай надалеч от такива3. Добре е да си смениш и болтовете за стягане на главата. Не е ясно старите в какво състояние са.4. Максимално точна за случая гарнитура (оригинална) Имай предвид, че буталата в ГМТ стърчат над блока, главата е наравно, а клапините са изпъкнали. В самите бутала имаш фрезовани по 2 отвора за всм. и изп. клапани. Единственото нещо, което пречи да се ударят буталата в главата е именно гарнитурата. Луфтовете при този мотор са "на ръба" и е желателно да се изпълни добре всичко. 5. Ако сте свалили случайно мотора го ревизирайте максимално добре, за да няма изненади. (мазане и мръсотия в картера)6. Погледни си и водната помпа - да няма течове7. Ремъка на балансиращите валове трябва също да е нов. Иначе може да скъса и да прехвърли парче на ангренажа и да стане беля.8. Промийте дюзите от нагари. При смяната им се слагат 3 вида дифтунги (нови) - един малък в дъното, по голям-за корпуса на дюзата и един между дюзата и тръбичките за обратната нафта. При недобро уплътнение на дифтунгите може да се получат и проблеми със празния ход (видял съм го в практиката)10. Ангренажни колела. (купих си по-съвременните с полу кръглия профил на зъбите. Старите имаха трапецовиден и по-плитък)11. Прецизно напасване на клапаните и дали има износвания и луфтове по разпределителния вал. На вала има и семеринг, който се сменя. На клапаните си смени гумичките. Компромиси в тази работа не са допустими. И с риск да бъда досаден се опитвам да помогна, за да не се случват последващи проблеми. Ако този мотор има слаби точки - точно тук са концентрирани всички. Главите на определена възраст пукат а ангренажите са възел, с който трябва да се има винаги едно на ум. 4D56 не търпи варварско отношение и "юркане" и това трябва да се има предвид в експлоатационния му живот. Поздрави Редактирано 22 март 2012 от Gravel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 22 март 2012 Автор Сподели Публикувано 22 март 2012 От мой личен позитивен/негативен опит те съветвам да обърнеш внимание на следните моменти: 1. Ангренажен ремък - в моя случай най-добре се държи с ремък Gates (има 2 вида - трапецовиден и с полу-кръгли зъби) Налагайте ремъка така, че да не се получава прехвърляне на зъби (разлика в броя зъби)2. Обтяжна ролка на ангренажния ремък - в моя случай е SKF (метална) има и пластмасови боклуци - бягай надалеч от такива3. Добре е да си смениш и болтовете за стягане на главата. Не е ясно старите в какво състояние са.4. Максимално точна за случая гарнитура (оригинална) Имай предвид, че буталата в ГМТ стърчат над блока, главата е наравно, а клапините са изпъкнали. В самите бутала имаш фрезовани по 2 отвора за всм. и изп. клапани. Единственото нещо, което пречи да се ударят буталата в главата е именно гарнитурата. Луфтовете при този мотор са "на ръба" и е желателно да се изпълни добре всичко. 5. Ако сте свалили случайно мотора го ревизирайте максимално добре, за да няма изненади. (мазане и мръсотия в картера)6. Погледни си и водната помпа - да няма течове7. Ремъка на балансиращите валове трябва също да е нов. Иначе може да скъса и да прехвърли парче на ангренажа и да стане беля.8. Промийте дюзите от нагари. При смяната им се слагат 3 вида дифтунги (нови) - един малък в дъното, по голям-за корпуса на дюзата и един между дюзата и тръбичките за обратната нафта. При недобро уплътнение на дифтунгите може да се получат и проблеми със празния ход (видял съм го в практиката)10. Ангренажни колела. (купих си по-съвременните с полу кръглия профил на зъбите. Старите имаха трапецовиден и по-плитък)11. Прецизно напасване на клапаните и дали има износвания и луфтове по разпределителния вал. На вала има и семеринг, който се сменя. На клапаните си смени гумичките. Компромиси в тази работа не са допустими. И с риск да бъда досаден се опитвам да помогна, за да не се случват последващи проблеми. Ако този мотор има слаби точки - точно тук са концентрирани всички. Главите на определена възраст пукат а ангренажите са възел, с който трябва да се има винаги едно на ум. 4D56 не търпи варварско отношение и "юркане" и това трябва да се има предвид в експлоатационния му живот. Поздрави за последното си много прав, за юркане съм си взел 2.8 V6 - 193 к.с. пасат синхро. джипката съм я взел за къра.когото го взех съм сменил ролки и ремъци всичко както трябва да е ролки скф и ремъка е контитех-континентал, доколкото може да се вярва на магазините. явно е дошъл реда на главата да си спука на втори и трети цилиндър между бренерите. зимата палеше на четвърт. дано всичко е наред като я сглобим. взех и най дебелата гарнитура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 за последното си много прав, за юркане съм си взел 2.8 V6 - 193 к.с. пасат синхро. джипката съм я взел за къра.когото го взех съм сменил ролки и ремъци всичко както трябва да е ролки скф и ремъка е контитех-континентал, доколкото може да се вярва на магазините. явно е дошъл реда на главата да си спука на втори и трети цилиндър между бренерите. зимата палеше на четвърт. дано всичко е наред като я сглобим. взех и най дебелата гарнитура. Чудесно, ще чакаме отзиви :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 30 март 2012 Автор Сподели Публикувано 30 март 2012 Чудесно, ще чакаме отзиви :mitsu-smiley:днес я подкарахме. главата която купих се оказа че е от 2.3д, не всичко е тип топ и понеже не намерих дюзи за тази глава, човек който се занимава само с ремонти на японски дизели ми препоръча дюзи от нисан и найстина всичко е наред. колата работи по добре от преди. за сега няма да духа, тече и прочие. дано това да е било проблема. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 днес я подкарахме. главата която купих се оказа че е от 2.3д, не всичко е тип топ и понеже не намерих дюзи за тази глава, човек който се занимава само с ремонти на японски дизели ми препоръча дюзи от нисан и найстина всичко е наред. колата работи по добре от преди. за сега няма да духа, тече и прочие. дано това да е било проблема. :icon_clap: Бравос, дано оттук насетне няма такива ядове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.