vesste Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Здравейте, след като бях на ГТП и момчетата доста обстойно провериха колата, усановиха че има маншон на рейката за смяна и ляв шарнир. То и без това ми беше ден за колата реших да се отбия до сервиза да видя какво ще ми струва да ги сменям. Казаха ми че шарнира върви с носача и разбира се цената е почти колкото половината кола все пак. Ще съм благодарен ако някой може да ми даде каталожен номер за ляв шарнир за Галант Е33А 2000куб. 109к.с. 1889година. Аз все се надявам че не върви отделно, но възможно е и аз да съм се заблудил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Здравейте, след като бях на ГТП и момчетата доста обстойно провериха колата, усановиха че има маншон на рейката за смяна и ляв шарнир. То и без това ми беше ден за колата реших да се отбия до сервиза да видя какво ще ми струва да ги сменям. Казаха ми че шарнира върви с носача и разбира се цената е почти колкото половината кола все пак. Ще съм благодарен ако някой може да ми даде каталожен номер за ляв шарнир за Галант Е33А 2000куб. 109к.с. 1889година. Аз все се надявам че не върви отделно, но възможно е и аз да съм се заблудил.Няма такова нещо, оригинален шарнир - 45 лв. шарнир японски на 555 е 32 лв...........шарнирите се избиват от носача и се набива новия........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Здравейте, след като бях на ГТП и момчетата доста обстойно провериха колата, усановиха че има маншон на рейката за смяна и ляв шарнир. То и без това ми беше ден за колата реших да се отбия до сервиза да видя какво ще ми струва да ги сменям. Казаха ми че шарнира върви с носача и разбира се цената е почти колкото половината кола все пак. Ще съм благодарен ако някой може да ми даде каталожен номер за ляв шарнир за Галант Е33А 2000куб. 109к.с. 1889година. Аз все се надявам че не върви отделно, но възможно е и аз да съм се заблудил. Eми то номера, ако мине - мине. Иначе шарнир на 555 струва 35лв, а маншончето беше двайсетина лева. И все пак, колата ти е стара, ама чак от 1889 година???? :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesste Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 Благодаря. Така е по-добре. Иначе за колата, толкова си е стара. По рама е декември 89 а първа регистрация 90. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Благодаря. Така е по-добре. Иначе за колата, толкова си е стара. По рама е декември 89 а първа регистрация 90.Тя 89-та г. ама наистина ли е от 18-ти век ? ..:DИди в Тех-ко на Малоконарско, имат в наличност Феби- на 20 лв., Сидем и Делфи на 26-27 лв. и TRW - на 35 лв... Кеф ти риба, кеф ти паламуд .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Тя 89-та г. ама наистина ли е от 18-ти век ? ..:DНеговата е от 19-ти век бре колега, а пък наште са от 20-ти :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesste Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 Чак сега видях че съм написал 1889г. Тогава не е имало Мицубиши ама както и да е :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.