Премини към съдържание

Colt 2000г.


RogerDoger

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Август месец се разделихме с галанта по странни за някой хора причини и сега едно возило ми е хванало окото. Colt

Мисля в петък да го огледам и ми се иска някой, който е карал такова да каже къде и какво да гледам по колата. Мисля да го газифицирам че с тези цени на горивата...

 

Очаквам вашите компетентни мнения и съвети. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Август месец се разделихме с галанта по странни за някой хора причини и сега едно возило ми е хванало окото. Colt

Мисля в петък да го огледам и ми се иска някой, който е карал такова да каже къде и какво да гледам по колата. Мисля да го газифицирам че с тези цени на горивата...

 

Очаквам вашите компетентни мнения и съвети. :)

 

Здравей колега,

не смея да твърдя че мнението ми е компетентно, а и нищо като техническо състояние не мога да кажа за хубавият Colt. От безпристрастна гледна точка (като например потенциален купувач) първото което ми направи впечатление, без липсата на касетофон. На фона на гръмкото описание "Закупен от представителство на Мицубиши. Реални километри и сервизна книжка с фактури за обслужвания и ремонти" липсата му се набива в очи.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! Все едно гледам моята кола, дори е същото ниво на оборудване, същия цвят, само джантите са други :D

Направя да ти я давам колега, и газ има :D

Сериозно - гледай за ръжда по коша, отдолу, задни подкалници. Виж картера, колекторите как са, всички течности... стандартните неща. Най-много гледай скоростната кутия (уморих се да го повтарям този проблем, но само с нея съм патил) - странни шумове, виене, как влизат предавките... Моята е от Германия - ръжда колкото искаш, виещи лагери също... поне гуми ми дадоха два чифта + CD Sony :)

Това е май... по-основното.

Ето я Мицка (май в гаража вече я няма), не че я рекламирам, просто се кефя, че са същите :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-паче, за ръждица зяпай двете задни греди, дето почват от под задната седалка и отиват до към задната броня...

Предният радиатор, двете бомбета на предните амортисьори, волана го врътни от край до край на място, при запален двигател - не трябва да има шум, до трета трябва да набира така:

http://www.vbox7.com/play:749a1025

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията колеги.

 

Ще пиша като видя колицата. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека да изкажа още няколко насоки за ръждата:

1. Греди - Както valboss каза, задните греди ръждясват. Това е защото отзаде няма защитни подкалници, и цялата луга зимата пръска и отива нагоре. На моята едната греда, където има монтажни отвори, бяха буквално изчурдели, и когато я кърпех, като чукнах с отвертката, се отчупиха цели парчета от гредата :D. Отворът с размерите на гайка стана голям колкото монета, че и повече... Все пак гредата си остана цяла де, още не са ми паднали картофите от багажника... Гредите на купето отдолу - в двата края ръждясват/чурдеят доста. Там има монтажни детайли, т.е. гредата е заварена с други конструктивни детайли, които държат купето... Хубавото е, че самото купе има добро фабрично покритие (от тези гумираните), така че то поне издържа... Където няма покритие, или е паднало, аз си го нахлепах с антикор (то е почти същото)...

2. Задни вежди - тръгват да ръждясват по принцип отвътре навън. Как можем да проверим вътре дали са ръждясали - махаш кората/капака за задния фар, отваря се една дупка, бъркаш с ръка и пипаш, като извадиш ръката - ако е кафява, значи е ръжда (добре че не е друго :D); ако не можеш да достигнеш до веждата, трябва да се маха кората и тогава е по-сложно... Но отвън също може да се види дали са зле веждите, също си личи и там, където задната броня се закрепя за ламарината. (Моите вежди отвътре като ги пипам са мокри и кафеви :D). А, и да не забравя - вдигаш задната кора за резервната гума - ако купето там има наченки на ръжда (по ъгли, заварки, шевове и т.н.), значи работата не е добра...

3. Прагове - в двата края отново проверяваш... чукваш, ако звукът е като на кухо/картонено... значи е изчурдяло. Моите бяха изчурдели и двата в задния край - направихме им качествени кръпки, после намацахме добре с антикор - ще издържи поне още няколко зими. Полях ги вътре и с масло...

4. Коша - тук трябва да видиш:

картер (дали е крив, ръждив - моят беше... като си спомня, не знам как да го опиша - паяжинка, страх ме беше да го чукна... но като го остъргах, излезе малко ламарина, зарадвах се и го намацах с антикор, сложих му и предпазна шина); бомбетата на амортисьорите; предните елементи по двигателя - радиатор, изп. колектори, блока на двигателя (също ръждясва много - водната риза, капачки...)

Но това Колт-че от обявата изглежда направо ново :) (и аз се дразня като видя кола с изкормена конзола :( ), ако км са реални - супер (моята е на двойно повече).

Айде, чакаме резултати :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях я... Капарирах я... :icon_blush:

 

Има тук таме ръждичка но като цяло купето е доста запазено и двигателя работи доста добре. Единствения минус който не очаквах е че градушка я е била леко. :icon_doh:

Покарах я малко по затънтените улички че няма никакви номера. Дискове и накладки са пораждясали вероятно са за смяна и при натискане на спирачката педала ми побутва крака. Добре сменя скорости набира приятно.

 

Ще се возя до Бургас с нея другата седмица и като събера повече впечатления ще пиша пак. :)

 

Колеги благодаря за мненията ви бяха доста полезни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...