kesten Публикувано 28 януари 2012 Сподели Публикувано 28 януари 2012 От известно време при палене сутрин на студен двигател, се чува претрисане, все едно гърнетата се удрят в купето, но не е от тях. На това мога да го оприлича. Звука идва някъде от дясната страна. При следващи паления през деня няма проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 28 януари 2012 Сподели Публикувано 28 януари 2012 Тогава двг-то има има най-много вибраций и нищо чудно да ти е тръгнал тампон и от там някъде да има контакт метал в метал . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 29 януари 2012 Сподели Публикувано 29 януари 2012 От известно време при палене сутрин на студен двигател, се чува претрисане, все едно гърнетата се удрят в купето, но не е от тях. На това мога да го оприлича. Звука идва някъде от дясната страна. При следващи паления през деня няма проблеми. Да не ти мръзне нещо покрай стартера?....Газиш ли в по-дълбок сняг? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2012 Да не ти мръзне нещо покрай стартера?....Газиш ли в по-дълбок сняг? Не. Това се появи преди снеговете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2012 (редакция) Тогава двг-то има има най-много вибраций и нищо чудно да ти е тръгнал тампон и от там някъде да има контакт метал в метал . Не, това ми звучи несериозно. Би го имало, макар и в по-малка степен и при други паления. Редактирано 29 януари 2012 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 29 януари 2012 Сподели Публикувано 29 януари 2012 Не, това ми звучи несериозно. Би го имало, макар и в по-малка степен и при други паления. Достатъчно е една свещ да не работи правилно и ето ти вибраций при палене на студено , като се нагрее е ясно че ще пали добре и ще намалеят вибрацийте . От там като единия тампон ти се е одървил а другия е по мек и и имаш клатене на една страна . И не говоря за контакт метал-метал от сорта на капака на главата да бие в калника а да ти разтресе генерацията примерно и тръбата да чука по корпуса . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2012 Свещите са на 3 000км. Иридиеви. Да, това не е гаранция, но исках да чуя и вашите мнения, преди служителите на БС да ме ”качат на скоростното влакче”. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 (редакция) От известно време при палене сутрин на студен двигател, се чува претрисане, все едно гърнетата се удрят в купето, но не е от тях. На това мога да го оприлича. Звука идва някъде от дясната страна. При следващи паления през деня няма проблеми.И аз имам същия проблем, дори когато колата беше на 5-6месеца, като застудее се появява това притрисане. Господата от БС казаха,че е от акумулатора !!!!! Редактирано 3 февруари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 И аз имам същия проблем, дори когато колата беше на 5-6месеца, като застудее се появява това притрисане. Господата от БС казаха,че е от акумулатора !!!!! И какво направиха по въпроса ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 (редакция) Еми нищо,заредиха акумулатора и според тях всичко е ОК, но не . Редактирано 4 февруари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 7 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Е това вече е супер несериозно! Любопитен съм, защо работещите в сферата на услугите ни взимат за пълни балъчета!? След заведена щета, ми боядисаха едната врата. Е няма такава разлика в нюансите! Отговора!? Оригиналната била вече изсветляла. Да, ама новата е по-светла от старата! Май така се прикрива некомпетентност с клишета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 8 февруари 2012 Сподели Публикувано 8 февруари 2012 Е това вече е супер несериозно! Любопитен съм, защо работещите в сферата на услугите ни взимат за пълни балъчета!? След заведена щета, ми боядисаха едната врата. Е няма такава разлика в нюансите! Отговора!? Оригиналната била вече изсветляла. Да, ама новата е по-светла от старата! Май така се прикрива некомпетентност с клишета. Ми кажи им ,като са такива отворковци да я пастират за твоя сметка,та да видим ,дали ще изравнят цвета!Цвят-защото при авто-боите няма нюанс,има цветове с каталожни номера! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer mitsu Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Свещите са на 3 000км. Иридиеви. Да, това не е гаранция, но исках да чуя и вашите мнения, преди служителите на БС да ме ”качат на скоростното влакче”. Колега при мен го има същото притрисане но не е никакъв проблем.Аз ходих при един приятел вдигнахме колата на подемник и установихме,че самите тампони на двигателя са много меки.Същото трополене се получава и когато отпуснеш рязко съединителя особено на задна.Мислех за смяна,но специалист ме убеди,че един тампон трябва да е мек за да работи.ДЕИСТВИТЕЛНО иначе при работа на място в купето няма нито шум нито вибрация,така че колега пали сутрин и газ без много да му мислиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.