Премини към съдържание

Шум при палене в студа


kesten

Препоръчано мнение

От известно време при палене сутрин на студен двигател, се чува претрисане, все едно гърнетата се удрят в купето, но не е от тях. На това мога да го оприлича. Звука идва някъде от дясната страна. При следващи паления през деня няма проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава двг-то има има най-много вибраций и нищо чудно да ти е тръгнал тампон и от там някъде да има контакт метал в метал .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От известно време при палене сутрин на студен двигател, се чува претрисане, все едно гърнетата се удрят в купето, но не е от тях. На това мога да го оприлича. Звука идва някъде от дясната страна. При следващи паления през деня няма проблеми.

 

Да не ти мръзне нещо покрай стартера?....Газиш ли в по-дълбок сняг?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти мръзне нещо покрай стартера?....Газиш ли в по-дълбок сняг?

 

Не. Това се появи преди снеговете.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава двг-то има има най-много вибраций и нищо чудно да ти е тръгнал тампон и от там някъде да има контакт метал в метал .

Не, това ми звучи несериозно. Би го имало, макар и в по-малка степен и при други паления.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 Не, това ми звучи несериозно. Би го имало, макар и в по-малка степен и при други паления. 

Достатъчно е една свещ да не работи правилно и ето ти вибраций при палене на студено , като се нагрее е ясно че ще пали добре и ще намалеят вибрацийте . От там като единия тампон ти се е одървил а другия е по мек и и имаш клатене на една страна . И не говоря за контакт метал-метал от сорта на капака на главата да бие в калника а да ти разтресе генерацията примерно и тръбата да чука по корпуса .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са на 3 000км. Иридиеви. Да, това не е гаранция, но исках да чуя и вашите мнения, преди служителите на БС да ме ”качат на скоростното влакче”.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От известно време при палене сутрин на студен двигател, се чува претрисане, все едно гърнетата се удрят в купето, но не е от тях. На това мога да го оприлича. Звука идва някъде от дясната страна. При следващи паления през деня няма проблеми.

И аз имам същия проблем, дори когато колата беше на 5-6месеца, като застудее се появява това притрисане. Господата от БС казаха,че е от акумулатора !!!!!

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем, дори когато колата беше на 5-6месеца, като застудее се появява това притрисане. Господата от БС казаха,че е от акумулатора !!!!!

 

И какво направиха по въпроса ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми нищо,заредиха акумулатора и според тях всичко е ОК, но не .

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е супер несериозно! Любопитен съм, защо работещите в сферата на услугите ни взимат за пълни балъчета!? След заведена щета, ми боядисаха едната врата. Е няма такава разлика в нюансите! Отговора!? Оригиналната била вече изсветляла. Да, ама новата е по-светла от старата! Май така се прикрива некомпетентност с клишета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е супер несериозно! Любопитен съм, защо работещите в сферата на услугите ни взимат за пълни балъчета!? След заведена щета, ми боядисаха едната врата. Е няма такава разлика в нюансите! Отговора!? Оригиналната била вече изсветляла. Да, ама новата е по-светла от старата! Май така се прикрива некомпетентност с клишета.

 

Ми кажи им ,като са такива отворковци да я пастират за твоя сметка,та да видим ,дали ще изравнят цвета!Цвят-защото при авто-боите няма нюанс,има цветове с каталожни номера!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са на 3 000км. Иридиеви. Да, това не е гаранция, но исках да чуя и вашите мнения, преди служителите на БС да ме ”качат на скоростното влакче”.

Колега при мен го има същото притрисане но не е никакъв проблем.Аз ходих при един приятел вдигнахме колата на подемник и установихме,че самите тампони на двигателя са много меки.Същото трополене се получава и когато отпуснеш рязко съединителя особено на задна.Мислех за смяна,но специалист ме убеди,че един тампон трябва да е мек за да работи.ДЕИСТВИТЕЛНО иначе при работа на място в купето няма нито шум нито вибрация,така че колега пали сутрин и газ без много да му мислиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...