Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Харесал съм едно Pajero 3000 V6 Automatic 93та година, къса база.

Имате ли впечатления от този автомобил и какви?

Автоматичната или ръчната скоростна кутия е по-удачна?

Разхода на гириво какъв е?

Подлежи ли на ГАЗификация?

Има ли някакви често срещани болежки, за които трябва да се гледа при покупка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Харесал съм едно Pajero 3000 V6 Automatic 93та година, къса база.

Имате ли впечатления от този автомобил и какви?

Автоматичната или ръчната скоростна кутия е по-удачна?

Разхода на гириво какъв е?

Подлежи ли на ГАЗификация?

Има ли някакви често срещани болежки, за които трябва да се гледа при покупка?

Ами има болежки и то не са малко...първото е ЕКУ-то му,просто гърми ,имам чуството че вече на цяла София съм оправил ЕКУ-тата на тези джипове.......

Газификацията не е проблем за тях, дори и по добре, тъй като по малко ще те боли джоба..........

Останалите отговори са в другия пост......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз бих предпочел ръчни скорости,защото с автомата се губи "директността" към колата ,ако мога така да го обясня...... :rolleyes: Обичам когато дам газ ,веднага да ми тъгва, а не да се замисля малко преди да тръгне.......освен това обичам да спирам и на скорост и да ползвам мотора като динамична спирачка.......но все пак това са само мои предпочитания....... :D Късата база е идеален всъдеход..........

Все пак да знаеш че този джип не е от най икономичните , и в най добрия случай ще ти "кове" около 11-12 среден разход .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз бих предпочел ръчни скорости,защото с автомата се губи "директността" към колата ,ако мога така да го обясня...... :rolleyes: Обичам когато дам газ ,веднага да ми тъгва, а не да се замисля малко преди да тръгне.......освен това обичам да спирам и на скорост и да ползвам мотора като динамична спирачка.......но все пак това са само мои предпочитания....... :D Късата база е идеален всъдеход..........

Все пак да знаеш че този джип не е от най икономичните , и в най добрия случай ще ти "кове" около 11-12 среден разход .......

Ами работата е там, че аз ще съм с него по-малко време. Предимно жена ми ще го кара, та за това се загледах по автомата, но искам и аз като се кача, да си го потормозвам малко из гората от време на време, като стария DEFENDER.

Малко неправилно попитах за кутиите. Исках да попитам дали автоматика е надежден като направа?

То е ясно че тръгва бавничко, но това не ми е проблем. Тъкмо няма да върти гуми, пък и не го взимам за състезания.

Ако ми дава и разход между 11-15л/100км ще е супер.

Гледах, че има и още едно копче, което незнам за какво е! Нарисуван е един амортесьор.

Намира се до подлакътника. То за какво е и как мога да разбера работи ли тази екстра?

Същото се однася и за копчето R/D Lock? Как да разбера работи ли, освен че светва в схемичката на таблото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами има болежки и то не са малко...първото е ЕКУ-то му,просто гърми.

Ами второ, трето и четвърто? До 7 поне ги кажи де. :icon_hmm:

Само едно ECU да е, то с мед да го намажеш. :icon_blush:

Като надеждност, коя кутия е по-добре? Ръчка или автомат?

Казвай де, няма ти вадя думите с ченгел я. Пиши, пиши. :clapping2:

Пък и не само ти. Нека и тези които имат такива да споделят!

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами второ, трето и четвърто? До 7 поне ги кажи де. :icon_hmm:

Само едно ECU да е, то с мед да го намажеш. :icon_blush:

Като надеждност, коя кутия е по-добре? Ръчка или автомат?

Казвай де, няма ти вадя думите с ченгел я. Пиши, пиши. :clapping2:

Ми различни са проблемите им, и не мога да ги сортирам лесно.......то и зависи колко е била подържана преди това, правил съм скорости доста често,правил съм окачване,правил съм мотор( доста по рядко)общо взето всичко може да издаде багажа...........

Автомата като че ли е по надежден,но това е ,защото не съм правил аз лично автомат на Паджеро като се замисля....общо взето зависи много от моментното състояние ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледах, че има и още едно копче, което незнам за какво е! Нарисуван е един амортесьор.

Намира се до подлакътника. То за какво е и как мога да разбера работи ли тази екстра?

Същото се однася и за копчето R/D Lock? Как да разбера работи ли, освен че светва в схемичката на таблото?

 

Какво ще кажеш по тези въпроси? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледах, че има и още едно копче, което незнам за какво е! Нарисуван е един амортесьор.

Намира се до подлакътника. То за какво е и как мога да разбера работи ли тази екстра?

Същото се однася и за копчето R/D Lock? Как да разбера работи ли, освен че светва в схемичката на таблото?

 

Какво ще кажеш по тези въпроси? :icon_hmm:

Ето ви едно клипче за функцията на R/D Lock ,че ме мързи да обяснявам.........

За амортесьорите - вероятно имаш системата за втвърдяване на амортесьорите ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви едно клипче за функцията на R/D Lock ,че ме мързи да обяснявам.........

За амортесьорите - вероятно имаш системата за втвърдяване на амортесьорите ............

Къде е клипчето де?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама това дето съм харесъл е доста по-старичко. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо бре и старичките са железни ..:icon_thumbup:

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо бре и старичките са железни ..:icon_thumbup:

Ами Бай Марине, то това е и основният им проблем, че са железни и гният! :D Но съм готов да го преживея, ако намеря подходящ екземпляр.

Всички тези неща като само заден мост, 4х4 (бързи), 4х4 (бързи) с блокирана раздатка, 4х4 с понижени предавки(бавни) с блокирана раздатка, това R/D Lock на задния мост и промяна на твърдоста на окачването.

Ама тва гниене ме притеснява доста.

Стария LR, който е 88г няма гнило никъде. Ама купето е аломин, а щасито незнам от ква стомана е, но няма загниване никъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами Бай Марине, то това е и основният им проблем, че са железни и гният! :D Но съм готов да го преживея, ако намеря подходящ екземпляр.

Всички тези неща като само заден мост, 4х4 (бързи), 4х4 (бързи) с блокирана раздатка, 4х4 с понижени предавки(бавни) с блокирана раздатка, това R/D Lock на задния мост и промяна на твърдоста на окачването.

Ама тва гниене ме притеснява доста.

Стария LR, който е 88г няма гнило никъде. Ама купето е аломин, а щасито незнам от ква стомана е, но няма загниване никъде.

Купи си по нов и не от Австрия или Германия и няма да гние...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи си по нов и не от Австрия или Германия и няма да гние...........

Пламене ми от къде да е вкарана тогава? Италия ли? Освен това, до колкото за по-нов ОК, но не ми се дават купчина пари за кола дето ще я карам не повече от 4 месеца и то основно жена ми ще я кара! Виж ако е за мене и да е кола за целогодишно ползване, тогава може и по-нова и по-скъпа. Ама за жената

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене ми от къде да е вкарана тогава? Италия ли? Освен това, до колкото за по-нов ОК, но не ми се дават купчина пари за кола дето ще я карам не повече от 4 месеца и то основно жена ми ще я кара! Виж ако е за мене и да е кола за целогодишно ползване, тогава може и по-нова и по-скъпа. Ама за жената

Е, браво бе............нима жена ти не заслужава???

Има запазени екземпляри от Белгия, Холандия,Швейцария,Норвегия.......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, браво бе............нима жена ти не заслужава???

Заслужава бе, заслужава. Всички жени заслужават. По един хубав бой. Ама все е късно, та се обезмисля и за това не ги бием! :icon_thumbup:

Има запазени екземпляри от Белгия, Холандия,Швейцария,Норвегия.......

Че те тея държави, още по на север! Там не гният ли? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава бе, заслужава. Всички жени заслужават. По един хубав бой. Ама все е късно, та се обезмисля и за това не ги бием! :icon_thumbup:

 

Че те тея държави, още по на север! Там не гният ли? :icon_hmm:

Ми не.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, имам чисто нов блок с бутала и колянов вал за 150-коньовите, едновалови шестаци. Така че, ако ти падне подобен екземпляр, неизгнил, въобще не му гледай двигателя :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, имам чисто нов блок с бутала и колянов вал за 150-коньовите едновалови шестаци. Така че, ако ти падне подобен екземпляр, не изгнил, въобще не му гледай двигателя :good:

Стига де, то остана и до там да го докарам още с купуването!

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...