Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Харесал съм едно Pajero 3000 V6 Automatic 93та година, къса база.Имате ли впечатления от този автомобил и какви?Автоматичната или ръчната скоростна кутия е по-удачна?Разхода на гириво какъв е?Подлежи ли на ГАЗификация?Има ли някакви често срещани болежки, за които трябва да се гледа при покупка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Харесал съм едно Pajero 3000 V6 Automatic 93та година, къса база.Имате ли впечатления от този автомобил и какви?Автоматичната или ръчната скоростна кутия е по-удачна?Разхода на гириво какъв е?Подлежи ли на ГАЗификация?Има ли някакви често срещани болежки, за които трябва да се гледа при покупка?Ами има болежки и то не са малко...първото е ЕКУ-то му,просто гърми ,имам чуството че вече на цяла София съм оправил ЕКУ-тата на тези джипове.......Газификацията не е проблем за тях, дори и по добре, тъй като по малко ще те боли джоба..........Останалите отговори са в другия пост......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Лично аз бих предпочел ръчни скорости,защото с автомата се губи "директността" към колата ,ако мога така да го обясня...... :rolleyes: Обичам когато дам газ ,веднага да ми тъгва, а не да се замисля малко преди да тръгне.......освен това обичам да спирам и на скорост и да ползвам мотора като динамична спирачка.......но все пак това са само мои предпочитания....... :D Късата база е идеален всъдеход..........Все пак да знаеш че този джип не е от най икономичните , и в най добрия случай ще ти "кове" около 11-12 среден разход ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2012 Лично аз бих предпочел ръчни скорости,защото с автомата се губи "директността" към колата ,ако мога така да го обясня...... :rolleyes: Обичам когато дам газ ,веднага да ми тъгва, а не да се замисля малко преди да тръгне.......освен това обичам да спирам и на скорост и да ползвам мотора като динамична спирачка.......но все пак това са само мои предпочитания....... :D Късата база е идеален всъдеход..........Все пак да знаеш че този джип не е от най икономичните , и в най добрия случай ще ти "кове" около 11-12 среден разход .......Ами работата е там, че аз ще съм с него по-малко време. Предимно жена ми ще го кара, та за това се загледах по автомата, но искам и аз като се кача, да си го потормозвам малко из гората от време на време, като стария DEFENDER.Малко неправилно попитах за кутиите. Исках да попитам дали автоматика е надежден като направа?То е ясно че тръгва бавничко, но това не ми е проблем. Тъкмо няма да върти гуми, пък и не го взимам за състезания.Ако ми дава и разход между 11-15л/100км ще е супер.Гледах, че има и още едно копче, което незнам за какво е! Нарисуван е един амортесьор.Намира се до подлакътника. То за какво е и как мога да разбера работи ли тази екстра?Същото се однася и за копчето R/D Lock? Как да разбера работи ли, освен че светва в схемичката на таблото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2012 (редакция) Ами има болежки и то не са малко...първото е ЕКУ-то му,просто гърми.Ами второ, трето и четвърто? До 7 поне ги кажи де. :icon_hmm: Само едно ECU да е, то с мед да го намажеш. :icon_blush: Като надеждност, коя кутия е по-добре? Ръчка или автомат?Казвай де, няма ти вадя думите с ченгел я. Пиши, пиши. :clapping2:Пък и не само ти. Нека и тези които имат такива да споделят! Редактирано 24 януари 2012 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Ами второ, трето и четвърто? До 7 поне ги кажи де. :icon_hmm: Само едно ECU да е, то с мед да го намажеш. :icon_blush: Като надеждност, коя кутия е по-добре? Ръчка или автомат?Казвай де, няма ти вадя думите с ченгел я. Пиши, пиши. :clapping2:Ми различни са проблемите им, и не мога да ги сортирам лесно.......то и зависи колко е била подържана преди това, правил съм скорости доста често,правил съм окачване,правил съм мотор( доста по рядко)общо взето всичко може да издаде багажа...........Автомата като че ли е по надежден,но това е ,защото не съм правил аз лично автомат на Паджеро като се замисля....общо взето зависи много от моментното състояние ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2012 Гледах, че има и още едно копче, което незнам за какво е! Нарисуван е един амортесьор.Намира се до подлакътника. То за какво е и как мога да разбера работи ли тази екстра?Същото се однася и за копчето R/D Lock? Как да разбера работи ли, освен че светва в схемичката на таблото? Какво ще кажеш по тези въпроси? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Гледах, че има и още едно копче, което незнам за какво е! Нарисуван е един амортесьор.Намира се до подлакътника. То за какво е и как мога да разбера работи ли тази екстра?Същото се однася и за копчето R/D Lock? Как да разбера работи ли, освен че светва в схемичката на таблото? Какво ще кажеш по тези въпроси? :icon_hmm:Ето ви едно клипче за функцията на R/D Lock ,че ме мързи да обяснявам.........За амортесьорите - вероятно имаш системата за втвърдяване на амортесьорите ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2012 Ето ви едно клипче за функцията на R/D Lock ,че ме мързи да обяснявам.........За амортесьорите - вероятно имаш системата за втвърдяване на амортесьорите ............Къде е клипчето де? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2012 Сподели Публикувано 25 януари 2012 Къде е клипчето де?Аа,да........чакай че едвам гледах вчера............http://www.youtube.com/watch?v=Y14-GWcHcaA Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2012 Ама това дето съм харесъл е доста по-старичко. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 (редакция) Нищо бре и старичките са железни ..:icon_thumbup: Редактирано 26 януари 2012 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 26 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2012 Нищо бре и старичките са железни ..:icon_thumbup: Ами Бай Марине, то това е и основният им проблем, че са железни и гният! :D Но съм готов да го преживея, ако намеря подходящ екземпляр.Всички тези неща като само заден мост, 4х4 (бързи), 4х4 (бързи) с блокирана раздатка, 4х4 с понижени предавки(бавни) с блокирана раздатка, това R/D Lock на задния мост и промяна на твърдоста на окачването.Ама тва гниене ме притеснява доста.Стария LR, който е 88г няма гнило никъде. Ама купето е аломин, а щасито незнам от ква стомана е, но няма загниване никъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2012 Сподели Публикувано 27 януари 2012 Ами Бай Марине, то това е и основният им проблем, че са железни и гният! :D Но съм готов да го преживея, ако намеря подходящ екземпляр.Всички тези неща като само заден мост, 4х4 (бързи), 4х4 (бързи) с блокирана раздатка, 4х4 с понижени предавки(бавни) с блокирана раздатка, това R/D Lock на задния мост и промяна на твърдоста на окачването.Ама тва гниене ме притеснява доста.Стария LR, който е 88г няма гнило никъде. Ама купето е аломин, а щасито незнам от ква стомана е, но няма загниване никъде.Купи си по нов и не от Австрия или Германия и няма да гние........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2012 (редакция) Купи си по нов и не от Австрия или Германия и няма да гние...........Пламене ми от къде да е вкарана тогава? Италия ли? Освен това, до колкото за по-нов ОК, но не ми се дават купчина пари за кола дето ще я карам не повече от 4 месеца и то основно жена ми ще я кара! Виж ако е за мене и да е кола за целогодишно ползване, тогава може и по-нова и по-скъпа. Ама за жената Редактирано 27 януари 2012 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2012 Сподели Публикувано 27 януари 2012 (редакция) Пламене ми от къде да е вкарана тогава? Италия ли? Освен това, до колкото за по-нов ОК, но не ми се дават купчина пари за кола дето ще я карам не повече от 4 месеца и то основно жена ми ще я кара! Виж ако е за мене и да е кола за целогодишно ползване, тогава може и по-нова и по-скъпа. Ама за женатаЕ, браво бе............нима жена ти не заслужава???Има запазени екземпляри от Белгия, Холандия,Швейцария,Норвегия....... Редактирано 27 януари 2012 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2012 Е, браво бе............нима жена ти не заслужава???Заслужава бе, заслужава. Всички жени заслужават. По един хубав бой. Ама все е късно, та се обезмисля и за това не ги бием! :icon_thumbup: Има запазени екземпляри от Белгия, Холандия,Швейцария,Норвегия.......Че те тея държави, още по на север! Там не гният ли? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2012 Сподели Публикувано 27 януари 2012 Заслужава бе, заслужава. Всички жени заслужават. По един хубав бой. Ама все е късно, та се обезмисля и за това не ги бием! :icon_thumbup: Че те тея държави, още по на север! Там не гният ли? :icon_hmm:Ми не......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 28 януари 2012 Сподели Публикувано 28 януари 2012 Васко, имам чисто нов блок с бутала и колянов вал за 150-коньовите, едновалови шестаци. Така че, ако ти падне подобен екземпляр, неизгнил, въобще не му гледай двигателя :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2012 (редакция) Васко, имам чисто нов блок с бутала и колянов вал за 150-коньовите едновалови шестаци. Така че, ако ти падне подобен екземпляр, не изгнил, въобще не му гледай двигателя :good:Стига де, то остана и до там да го докарам още с купуването! Редактирано 29 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Абе Васко ,колко коли ще купуваш на жена ти??????????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.