Премини към съдържание

Страхотен шум в купето на Pajero 2.5 дизел


Препоръчано мнение

Здравейте! От известно време имам Pajero 2.5, чист дизел и ми побеля косата от него. Постоянно проблеми, а за капак сега се появи някакво виене, бучене, музика не може да се слуша. Над 3000 оборота имам чувството че ще излетя, а когато работи на място работи нормално. Помогнете, моля ви, защото живея в чужбина и тук дерат кожи, а и нищо не разбират . Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От известно време имам pajero 2.5, чист дизел и ми побеля косата от него. Постоянно проблеми, а за капак сега се появи някакво виене, бучене, музика не може да се слуша. Над 3000 оборота имам чувството че ще излетя, а когато работи на място работи нормално. Помогнете, моля ви, защото живея в чужбина и тук дерат кожи, а и нищо не разбират . Благодаря предварително!

Първо уточнете как вие? на място при 3 000 об. ли вие ,или в движение?Второ - когато карате и тя почне да вие, изключете от скорост и продължете по инерция, ако пак вие , в този случай могат да вият доста неща, лагер на главини, диференциали( заден - преден),раздатъчна кутия ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, dj. tymbi ! Рajeroto е 95 година. И на място и в движение над 3000 оборота бучи много. Казаха ми, че било от гумите, щото били много големи и широки, но не ми се вярва, понеже по инерция е перфектен . Другото, което ми прави впечатление е че когато натискам съединителя шума заглъхва леко. Другото, което искам да попитам - как е правилно да паля? Дано не ти се стори смешно, но съм чувал хиляди варианти. Нямам зелена лампа на таблото и когато дам на контакт се включва червената и се чува едно изщракване, което май е от релето. След като угасне червената лампа трябва ли да чакам да щракне пак или да въртя? Питам те защото понякога включва и изключва няколко пъти и ми гори свещите през 6 месеца, което не е нормално.

Редактирано от somalietsa
Колега, ползвай главни букви в началото на изреченията!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, dj. tymbi ! Рajeroto е 95 година. И на място и в движение над 3000 оборота бучи много. Казаха ми, че било от гумите, щото били много големи и широки, но не ми се вярва, понеже по инерция е перфектен . Другото, което ми прави впечатление е че когато натискам съединителя шума заглъхва леко. Другото, което искам да попитам - как е правилно да паля? Дано не ти се стори смешно, но съм чувал хиляди варианти. Нямам зелена лампа на таблото и когато дам на контакт се включва червената и се чува едно изщракване, което май е от релето. След като угасне червената лампа трябва ли да чакам да щракне пак или да въртя? Питам те защото понякога включва и изключва няколко пъти и ми гори свещите през 6 месеца, което не е нормално.

Щом при натиснат съединител шума затихва, значи ти вие ск. кутия ..........казвам го това, тъй като скоро правих кутия на ПАджеро и там беше същото........може да има и още нещо като диференциал например и шума да идва от няколко места......

За паленето - няма значение как яв палиш, това прещракване е от главното реле и това е нормалното в случая, горенето на свещите идва от друго нещо, което не мога да определя така...........какви свещи слагате?марка, модел?Как ги гори? въобще ли не дават искра или корпуса им се пука ......?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mай си прав за диференциала щото като пусна по рязко съединителя се чува щрак. Bлагодаря ти много а за свещите нямам представа каква марка са просто не нагряват. E то остана да сменя кутията всичко друго смених по тази кола. ВЕЧНО МОЙ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За свещите имай предвид, че слагат с 3 различни волтажа (6, 11, 12) с 3 различни системи за подгряване. И не го дзвери с тия обороти щом и турбина няма, направо ми се плаче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не го зора,но като се кача на магистралата с 90-100 на 5-та те са 3000 оборота. Не мога да го карам с 50км. То май двигателя не се товари,бученето е от друго място.Тук един уж тесен специалист каза че връщал шума във въздушния филтър.Какво имаше в предвид идея си нямам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На много малко паджерота(предимно Delica) се слагат циклонни филтри, сигурно това е имал предвид, ама не ми се вярва от там да е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

! Рajeroto е 95 година. И на място и в движение над 3000 оборота бучи много. Казаха ми, че било от гумите, щото били много големи и широки,

Когато джипката е на място как може да вие от гумите. Тези разбиращите майстори ги подминавай бързо.

Още един съвет провери за скъсан тампон на аспуха, от там също може да бучи при различни обороти и натварване.

Редактирано от str_ssi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...