chopeto Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Здравейте! От известно време имам Pajero 2.5, чист дизел и ми побеля косата от него. Постоянно проблеми, а за капак сега се появи някакво виене, бучене, музика не може да се слуша. Над 3000 оборота имам чувството че ще излетя, а когато работи на място работи нормално. Помогнете, моля ви, защото живея в чужбина и тук дерат кожи, а и нищо не разбират . Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Здравейте! От известно време имам pajero 2.5, чист дизел и ми побеля косата от него. Постоянно проблеми, а за капак сега се появи някакво виене, бучене, музика не може да се слуша. Над 3000 оборота имам чувството че ще излетя, а когато работи на място работи нормално. Помогнете, моля ви, защото живея в чужбина и тук дерат кожи, а и нищо не разбират . Благодаря предварително!Първо уточнете как вие? на място при 3 000 об. ли вие ,или в движение?Второ - когато карате и тя почне да вие, изключете от скорост и продължете по инерция, ако пак вие , в този случай могат да вият доста неща, лагер на главини, диференциали( заден - преден),раздатъчна кутия ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chopeto Публикувано 22 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2012 (редакция) Здравей, dj. tymbi ! Рajeroto е 95 година. И на място и в движение над 3000 оборота бучи много. Казаха ми, че било от гумите, щото били много големи и широки, но не ми се вярва, понеже по инерция е перфектен . Другото, което ми прави впечатление е че когато натискам съединителя шума заглъхва леко. Другото, което искам да попитам - как е правилно да паля? Дано не ти се стори смешно, но съм чувал хиляди варианти. Нямам зелена лампа на таблото и когато дам на контакт се включва червената и се чува едно изщракване, което май е от релето. След като угасне червената лампа трябва ли да чакам да щракне пак или да въртя? Питам те защото понякога включва и изключва няколко пъти и ми гори свещите през 6 месеца, което не е нормално. Редактирано 22 януари 2012 от somalietsa Колега, ползвай главни букви в началото на изреченията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 януари 2012 Сподели Публикувано 22 януари 2012 Здравей, dj. tymbi ! Рajeroto е 95 година. И на място и в движение над 3000 оборота бучи много. Казаха ми, че било от гумите, щото били много големи и широки, но не ми се вярва, понеже по инерция е перфектен . Другото, което ми прави впечатление е че когато натискам съединителя шума заглъхва леко. Другото, което искам да попитам - как е правилно да паля? Дано не ти се стори смешно, но съм чувал хиляди варианти. Нямам зелена лампа на таблото и когато дам на контакт се включва червената и се чува едно изщракване, което май е от релето. След като угасне червената лампа трябва ли да чакам да щракне пак или да въртя? Питам те защото понякога включва и изключва няколко пъти и ми гори свещите през 6 месеца, което не е нормално.Щом при натиснат съединител шума затихва, значи ти вие ск. кутия ..........казвам го това, тъй като скоро правих кутия на ПАджеро и там беше същото........може да има и още нещо като диференциал например и шума да идва от няколко места......За паленето - няма значение как яв палиш, това прещракване е от главното реле и това е нормалното в случая, горенето на свещите идва от друго нещо, което не мога да определя така...........какви свещи слагате?марка, модел?Как ги гори? въобще ли не дават искра или корпуса им се пука ......? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chopeto Публикувано 22 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2012 Mай си прав за диференциала щото като пусна по рязко съединителя се чува щрак. Bлагодаря ти много а за свещите нямам представа каква марка са просто не нагряват. E то остана да сменя кутията всичко друго смених по тази кола. ВЕЧНО МОЙ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 22 януари 2012 Сподели Публикувано 22 януари 2012 За свещите имай предвид, че слагат с 3 различни волтажа (6, 11, 12) с 3 различни системи за подгряване. И не го дзвери с тия обороти щом и турбина няма, направо ми се плаче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chopeto Публикувано 22 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2012 Не го зора,но като се кача на магистралата с 90-100 на 5-та те са 3000 оборота. Не мога да го карам с 50км. То май двигателя не се товари,бученето е от друго място.Тук един уж тесен специалист каза че връщал шума във въздушния филтър.Какво имаше в предвид идея си нямам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 22 януари 2012 Сподели Публикувано 22 януари 2012 На много малко паджерота(предимно Delica) се слагат циклонни филтри, сигурно това е имал предвид, ама не ми се вярва от там да е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilcho_71 Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 Проблема е от балансиращите валове на двигатела ,наѝ-вероятно е скъсан ремък, намира се при ангренажният ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 23 февруари 2013 Сподели Публикувано 23 февруари 2013 (редакция) ! Рajeroto е 95 година. И на място и в движение над 3000 оборота бучи много. Казаха ми, че било от гумите, щото били много големи и широки,Когато джипката е на място как може да вие от гумите. Тези разбиращите майстори ги подминавай бързо. Още един съвет провери за скъсан тампон на аспуха, от там също може да бучи при различни обороти и натварване. Редактирано 23 февруари 2013 от str_ssi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 24 февруари 2013 Сподели Публикувано 24 февруари 2013 Колеги тази тема е от преди една година . Човека най вероятно си е решил проблема . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.