tcarev Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Здравейте, някой знае ли, как се разбира, дали ми е развалено стъпковото моторче. Държи високи обороти, но като загрее са нормални. Това от стъпковия мотор ли е и ако е как да разбера дали работи. Става въпрос за Еклипс 93 1Г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 (редакция) Всяка кола държи по-високи обороти,докато загрее.След това са нормални-ти го каза :D Защо реши,че има проблем?Поне малко поясни кое е странното... Стъпковото моторче ти е наред,ако след загряване държи нормални тихи обороти и не гасне,когато отпуснеш газта.Имаше някъде тема за проверка на съпротивлението на намотките на моторчето... Редактирано 21 януари 2012 от Black Devil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 21 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2012 Въпроса е в това, че оборите са кам 3 500 или 4 000 мисля, че не е нормално и немога да разбера от какво е така. Това е на газ а на бензин пак са високи ама те толкова много около 2 000 мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 На ГАЗ, хич не ги гледай, важното е на бензин колко са. Моите са около 1500-1600.Провери твоите колко са и пиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 (редакция) Не знам с инжекцион или с обикн.газова си,но ако е обикновена можеш да ги регулираш от изпарителя.Ако не се лъжа и болтчето отгоре на дросела може да окаже влияние на високите ти обороти на газ.Ще повлияе на оборотите на бензин сигурно,ама предполагам,че ти е по-важно на газ. Редактирано 21 януари 2012 от Black Devil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 21 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2012 Не знам с инжекцион или с обикн.газова си,но ако е обикновена можеш да ги регулираш от изпарителя.Ако не се лъжа и болтчето отгоре на дросела може да окаже влияние на високите ти обороти на газ.Ще повлияе на оборотите на бензин сигурно,ама предполагам,че ти е по-важно на газ. Лошото е, че ако регулирам от дросела или от изпарителя, има промяна като загрее. Ако ги сваля оборотите като е студена и то с малко ще гасне постоянно като загрее. Аз съм с обикновенна газ. Тези дни ще пробвам някой работи и ще пиша ако има нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Аз за това изхвърлих обикновената газова и сложих инжекцион.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 22 януари 2012 Сподели Публикувано 22 януари 2012 Що не си смениш мембраните на изпарителя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eklips Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 колеги някои да знае да се продава или продава стъпков мотор за г1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 колеги някои да знае да се продава или продава стъпков мотор за г1Ела до Плевен и ще ти я съживя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zbelsurd Публикувано 7 април 2019 Сподели Публикувано 7 април 2019 Стъпковия ли е проблем, ако колата държи 1600-1800 об. н студен двг при палене, а при топъл - около 1000? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 7 април 2019 Сподели Публикувано 7 април 2019 НЕ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.