Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колега защо ти е да знаеш къде е? Имаш проблем ли, ако нещо те притеснява може да споделиш, има хора дето ще са убедени , но ще е хубаво ако може малко по подробно да кажеш за какво по-точно искаш да знаеш къде се намира. Виж тук има схеми ако могат да ти пояснят малко повече нещата:

 

 

 

http://japancars.ru/cat/mitsubishi/index.php?s&area=M60&cat=B606R507A&mdl=CU5W&clf=XRHYZL6

 

 

 

 

http://japancars.ru/cat/mitsubishi/index.php?s&area=M60&cat=B606R507A&mdl=CU5W&clf=XNMYZL6&mg=22&bg=120

 

Успех! :mitsu-smiley:

Искам да знам защото съм любознателен.Като има нещо по колата,аз искам да знам къде се намира,как действа и т.н.И понеже не знам и не виждам къде е този виско съединител играещ ролята на междуосев съединител,аз се интересувам къде се намира.Не виждам нищо странно в това.

Навсякъде се пише че го има пък никъде няма схема .Малко като НЛО стана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да знам защото съм любознателен.Като има нещо по колата,аз искам да знам къде се намира,как действа и т.н.И понеже не знам и не виждам къде е този виско съединител играещ ролята на междуосев съединител,аз се интересувам къде се намира.Не виждам нищо странно в това.

Навсякъде се пише че го има пък никъде няма схема .Малко като НЛО стана.

 

 

Здрасти, няма нищо странно разбира се, и аз съм също така любознателен като теб. Намерих едно страхотно клипче за едно Ево дето го правят само на задно предаване като заменят този виско съединител със специално направен за да елеминират предаването на въртящ момент към предните колела. На клипа се вижда че виското на тези коли се намира в скоростната кутия, както го дават и на схемите дето колегата е пуснал в предишният пост. Дано съм прав сега и малко съм ти бил полезен. Приятно гледане :drive: :mitsu-smiley:

 

 

 

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, няма нищо странно разбира се, и аз съм също така любознателен като теб. Намерих едно страхотно клипче за едно Ево дето го правят само на задно предаване като заменят този виско съединител със специално направен за да елеминират предаването на въртящ момент към предните колела. На клипа се вижда че виското на тези коли се намира в скоростната кутия, както го дават и на схемите дето колегата е пуснал в предишният пост. Дано съм прав сега и малко съм ти бил полезен. Приятно гледане :drive: :mitsu-smiley:

 

 

 

Точно там е въпроса ,че на много коли е дадено и обяснено,но точно за Аутлендър 2.0 Турбо навсякъде информацията е че има виско и никъде не пише къде се намира.

А схемите които са дадени не са Аутлендър 2.0 Турбо.

Аз влизам в програмата точно с VIN номера на колата и пак в подробните схеми на кутията няма никъде елемент виско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"А схемите които са дадени не са Аутлендър 2.0 Турбо."

 

Колата с ръчна кутия ли е или е автоматик? Може да потърсиш по руски сайтове за Аirtrek или Ево, те са индентични с аутлендъра, даже ти казваш Аутлендър 2002 2.0 турбо 4G63, 260 k.c.?

Ако е така браво това е чисто ево на половин цена и красиво купе :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Може ли малко снимки да качиш в гараж да му се порадваме?

 

 

 

 

 

 

 

http://www.awdwiki.com/images/mitsubishi-lancer-evo-VII_xx.jpg

 

 

 

 

 

Още малко интересно инфо тук.

 

 

http://www.awdwiki.com/en/mitsubishi/#Outlander_I

 

 

 

 

http://www.awdwiki.com/images/mitsubishi-lancer-evo-VII.jpg

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.awdwiki.com/en/mitsubishi/

 

:icon_bye:

 

редакция: Опа, дублирахме се с колегата над мен.

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"А схемите които са дадени не са Аутлендър 2.0 Турбо."

 

Колата с ръчна кутия ли е или е автоматик? Може да потърсиш по руски сайтове за Аirtrek или Ево, те са индентични с аутлендъра, даже ти казваш Аутлендър 2002 2.0 турбо 4G63, 260 k.c.?

Ако е така браво това е чисто ево на половин цена и красиво купе :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Може ли малко снимки да качиш в гараж да му се порадваме?

 

 

 

 

 

 

 

http://www.awdwiki.com/images/mitsubishi-lancer-evo-VII_xx.jpg

 

 

 

 

 

Още малко интересно инфо тук.

 

 

http://www.awdwiki.com/en/mitsubishi/#Outlander_I

 

 

 

 

http://www.awdwiki.com/images/mitsubishi-lancer-evo-VII.jpg

 

И в тези схеми и информации няма никъде точно за Аутлендър 1 2.0 турбо къде е виско съединителя.

Колата е 2005 година с ръчна кутия и е 202 коня.240 коня е Аиртек-а който не е за европейския пазар.

Снимки още не съм му направил.Като му направя ще ги кача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"А схемите които са дадени не са Аутлендър 2.0 Турбо."

 

Колата с ръчна кутия ли е или е автоматик? Може да потърсиш по руски сайтове за Аirtrek или Ево, те са индентични с аутлендъра, даже ти казваш Аутлендър 2002 2.0 турбо 4G63, 260 k.c.?

Ако е така браво това е чисто ево на половин цена и красиво купе :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Може ли малко снимки да качиш в гараж да му се порадваме?

 

 

 

 

 

 

 

http://www.awdwiki.com/images/mitsubishi-lancer-evo-VII_xx.jpg

 

 

 

 

 

Още малко интересно инфо тук.

 

 

http://www.awdwiki.com/en/mitsubishi/#Outlander_I

 

 

 

 

http://www.awdwiki.com/images/mitsubishi-lancer-evo-VII.jpg

 

И в тези схеми и информации няма никъде точно за Аутлендър 1 2.0 турбо къде е виско съединителя.

Колата е 2005 година с ръчна кутия и е 202 коня.240 коня е Аиртек-а който не е за европейския пазар.

Снимки още не съм му направил.Като му направя ще ги кача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, ще почакаме за снимки няма проблеми, да снимаш и двигателя :icon_thumbup:

По темата да ти кажа честно на мен още ми е малко мътно, до колкото успях да разбера при по-старите ево виското се намира в кутията- клипчето за тези дето правят ево само задно предаване. При теб е както е при по-новите с ACD ,но без електронно управление и избор на режими. Караш кола с преизбран режим с въртящ момент м/у двете оси 50:50 през цялото време и вискомуфата намираща се в скоростната кутия при по-старите модели е заменена от централен диференциал(така аз си обяснявам нещата от схемите и клипчетата. Лошо само че никой друг колега с повече опит не се влючва да даде още инфо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, ще почакаме за снимки няма проблеми, да снимаш и двигателя :icon_thumbup:

По темата да ти кажа честно на мен още ми е малко мътно, до колкото успях да разбера при по-старите ево виското се намира в кутията- клипчето за тези дето правят ево само задно предаване. При теб е както е при по-новите с ACD ,но без електронно управление и избор на режими. Караш кола с преизбран режим с въртящ момент м/у двете оси 50:50 през цялото време и вискомуфата намираща се в скоростната кутия при по-старите модели е заменена от централен диференциал(така аз си обяснявам нещата от схемите и клипчетата. Лошо само че никой друг колега с повече опит не се влючва да даде още инфо.

Да ,при по старите ЕВО(от 1 до 3) кутиите са разположени от другата страна на двигателя и имат капак който се сваля и там е виското.

На по новите ,както и на Аутлендър-а ,кутиите нямат капак.Остава си една загадка този междуосев съединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...