min4o Публикувано 4 ноември 2006 Сподели Публикувано 4 ноември 2006 от известно време колата стана доста мудна на газ губи обороти и гасне смених въздушния филтър но проблемите все още ги има като се изключи гасненето. някой да има идея какво може да е.благодаря предварително двигателя е 2000куб. 8клапана 4g63. 88г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 ноември 2006 Сподели Публикувано 4 ноември 2006 Варианти много....най-вероятно проблем с изпарителя, може би просто са стари мембраните - смени ги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 5 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2006 Варианти много....най-вероятно проблем с изпарителя, може би просто са стари мембраните - смени ги [/quote ще пробвам и с тях. а дали е вазможно и дюзите да са задръстени или те нямат нищо общо с работата на газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 ноември 2006 Сподели Публикувано 5 ноември 2006 Нямат... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominas Публикувано 5 ноември 2006 Сподели Публикувано 5 ноември 2006 Приятелю,този проблем го имах и аз също преди няколко дни, след като си смених въздушния филтър,който беше доста мръсен,но веднага си направих собственоръчно реглаж на изпарителя,оборотите се успаха на 800 и вече не ми гаснеше мотора,като изключа от скорост и си махна кракът от газта(уредбата и изпарителя ми са Ловато)!Затова просто си мисля,че трябва да си бъзикнеш само малко оборотите,от изпарителя и сам ще си оправиш нещата!Успех,аз карам двулитрово Мицубиши 136 коня от 1991год. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 5 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2006 Приятелю,този проблем го имах и аз също преди няколко дни, след като си смених въздушния филтър,който беше доста мръсен,но веднага си направих собственоръчно реглаж на изпарителя,оборотите се успаха на 800 и вече не ми гаснеше мотора,като изключа от скорост и си махна кракът от газта(уредбата и изпарителя ми са Ловато)!Затова просто си мисля,че трябва да си бъзикнеш само малко оборотите,от изпарителя и сам ще си оправиш нещата!Успех,аз карам двулитрово Мицубиши 136 коня от 1991год.благодаря ви ще пробвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 от известно време колата стана доста мудна на газ губи обороти и гасне смених въздушния филтър но проблемите все още ги има като се изключи гасненето. някой да има идея какво може да е.благодаря предварително двигателя е 2000куб. 8клапана 4g63. 88г.Здравей.... :D ... Н езнам дали го имаш още този проблем,но преди няколко месеца имах същтия проблем с джипа ми.Смених си филтъра и ми направиха центровка на испарителя,но не аз да си я правя а на компютър срещу 20 лева и колата се оправи и работи супер :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Вижте, освен познатите ви филтри и центровки на газ, има и други неща , които при определени условия спъват колата............ B) 1. при всяка газова уредба има филтър на газта преди тя да влезе в изпарителя, намира се под клапана на газта и е малък хартиен филтър..........ако се задръсти, газта ще се възпира и съответно колата няма да върви, ще мени обороти и т.н. :icon_blush: Обикновенните АГУ-та са със стандартни клапани и филтри , самото филтърче струва май към 8 лв. :D 2. В самия изпарител има т. нар. утайник........той се намира в долната част на газовата камера (изпарителя има 2 камери - водна и газова) и събира утайките от пробан-бутана когато той се превръща в газово състояние. :D От долу на всеки изпарител има пластмасов винт , който е всъщност пробката, от която изтича всичката мръсотия и утайки........... :icon_blush: Хубаво е на всеки 10 000 км. пробег да я развивате ,за да изтече утайката........... :icon_blush: иначе почва наред с газта да влиза и утайката и съответно влиза в мотора , а от там при изгарянето и се получават налепи в/у клапаните и въобще по всички горивни камери........ :icon_blush: Но най важното е , в зависимост от изпарителя, някои от тях ,когато се напълни утайника, пречи на мембранката която определя празния ход на мотора и не се поддава на реглаж.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 :icon_clap: Ди Джей ти направо ми счупи главата... :D ..Първо че никога не съм знаел за тези подробности,а да ти призная и не съм се интересувл каво са ми правили на джипа.Само знаех за реглаж,но виж за тази утайка на 10000 км не го знаех и още днес като ходя до горе за галанта ще ги накарм да вземат да го погледнат и да я изчистат ако не са го направили тогава :icon_thumbup: Както винаги Ди Джея е :first: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 :mitsu-smiley: Пламен е абсолютно прав, но е препоръчително доста по-често да си чистите мърсотията от пробката. Много малко хора знаят за нея. На мен Светльо ми я показа и аз си я чистя поне 1-2 пъти месечно. Когато ходих при газаджията за смяна на мембрани, той остана учуден, че се сещам да го правя това нещо. Каза че така се удължавал живота на мембраните. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 10 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Здравей.... :D ... Н езнам дали го имаш още този проблем,но преди няколко месеца имах същтия проблем с джипа ми.Смених си филтъра и ми направиха центровка на испарителя,но не аз да си я правя а на компютър срещу 20 лева и колата се оправи и работи супер :icon_thumbup: :mitsu-smiley:проблема при мене стои явно ще трябва да вкарвам колата в севиз за пълна диагностика защото и на бензин не ще да работи нормано. какво стана с кутията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 1. По принцип, докато карах :mitsu-smiley: на газ изпарителя го сменях с НОВ на всеки 50 000 км. Сметнах, че 100 лв. и безпролемни следващи 50 х.км е по разумно от нови мембрани незнайно какво качество и как сменени.2. Ако проблема ти не е само на газ....то това вече е ДРУГА ТЕМА!Успех с майсторите :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 10 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2006 1. По принцип, докато карах :mitsu-smiley: на газ изпарителя го сменях с НОВ на всеки 50 000 км. Сметнах, че 100 лв. и безпролемни следващи 50 х.км е по разумно от нови мембрани незнайно какво качество и как сменени.2. Ако проблема ти не е само на газ....то това вече е ДРУГА ТЕМА!Успех с майсторите :help:относно майсторите мисля да я закарам във виликар или пък кажете някой друг толква или по добър сервиз защото тия дето сами наблизо разбират от VW~AUDI и други такива но не и от :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 относно майсторите мисля да я закарам във виликар или пък кажете някой друг толква или по добър сервиз защото тия дето сами наблизо разбират от VW~AUDI и други такива но не и от :mitsu-smiley:Виликар е добро решение , но Пешо вече напусна и отиде в Хонда, сега е Владо, който е също мой много добър приятел и добър специалист........ :D Можеш да пробваш и Авто Юве, намира се на Симеоновско шосе 51, търсиш Емил или Росен....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 10 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Виликар е добро решение , но Пешо вече напусна и отиде в Хонда, сега е Владо, който е също мой много добър приятел и добър специалист........ :D Можеш да пробваш и Авто Юве, намира се на Симеоновско шосе 51, търсиш Емил или Росен....... :Dзначи остава виликар благодаряDJ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.