Премини към съдържание

Pajero 2.8 '96 гасне, съмнение за въздух


Препоръчано мнение

Здравейте!

Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.

Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.

Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа.

отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок.

и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави!

 

Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път.

 

Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига.

 

Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но....

 

Благадаря ВИ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.

Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.

Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа.

отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок.

и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави!

 

Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път.

 

Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига.

 

Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но....

 

Благадаря ВИ!

Тази кола не беше ли при мен ?

Най лесно да определиш какво й е, е да сложите прозрачна тръбичка вместо филтъра да заоалите мотора,гледайте какво става ,ако има балони в горивото,то от няякъде просто смуче въздух......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4м41 мотора има детска болест на помпата, става въпрос за семеринга на вала. От там ти дърпа въздух и гасне.

Да,но тогава ще меше маслото с нафта и постепенно ще се вдига нивото на маслото, докато в един момент мотора ще почне да се самоизфорсирва............

Мотора е 4М40 2.8 ,а не 4М41 3.2 ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз го има 99% същия проблем. Само когато е студено. Пали си веднага след и да натискам газта не може да се форсира и гасне. След това трябва да се изчака релето на свещите да изстине. Пак подгрявам пали и пак не може да се форсира, След 20-30 секунди чак се форсира. Казаха ми или семинарна на помпата или свещи.И за сега и аз се мъча. :mad:

 

 

PS: Намерих малко инфо.

 

http://i1095.photobucket.com/albums/i469/malky1965/Mitsubishi%20Pajero/iphone412.jpg

Редактирано от Rostislav Slavchev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,но тогава ще меше маслото с нафта и постепенно ще се вдига нивото на маслото, докато в един момент мотора ще почне да се самоизфорсирва............

Мотора е 4М40 2.8 ,а не 4М41 3.2 ..........

Така де, моя грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай следното: Развий щуцера на входното голиво на помпата и вътре трябва да има финна мрежеста чедчица, просто внимателно я премахни! Там се получава нещо като желе и нафтата преминава трудно като е студена! Само Японците слагат такава на помпите.

 

А относно семерингата на помпата ако не държи ще ти е черна нафтата защото там няма налягане а смучи

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А относно семерингата на помпата ако не държи ще ти е черна нафтата защото там няма налягане а смучи

 

 

Извинявам се за глупавия въпрос. Но като не разбирам и питам. Къде трябва да се види дали е черна нафтата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за глупавия въпрос. Но като не разбирам и питам. Къде трябва да се види дали е черна нафтата.

Нафтата е черна по пътя за дюзите, т.е. от помпата към всяка една дюза , тъй като от там както каза колегата, смуче въздух и засмуква и моторно мсло, тъй като зацепващото зъбно колело се маже от моторното масло и то попада на вала а от там и в/у семеринга и когато смуче въздух, то засмуква и масло, което после се омешва с нафтата в помпата..........именно това споделих по горе по темата, чечесто причината е семеринга на помпата, но когато стане много зле семеринга, почва от там просто да тече нафта, а тя пък отива в картера и се омешва в маслото ,което е кофти ,имал съм случаи, в които толкова е зле ,че мотора се самоизфорсирва неконтрулируемо ,защото през турбото вкарва масло в смук. колектори и отива в мотора........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.

Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.

 

Точно това е проблема ви, смуче въздух от семеринга на помпата и когато тя е студена, семеринга се вдървява и изпуска ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е проблема ви, смуче въздух от семеринга на помпата и когато тя е студена, семеринга се вдървява и изпуска ..........

 

 

 

Благодарен съм за отговора. Хем че не ми се щеше да знам че е от там проблема. Аз поне за сега ще карам така. Голяма играчка е да се смени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...