celio Публикувано 24 декември 2011 Сподели Публикувано 24 декември 2011 Здравейте!Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа.отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок.и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави! Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път. Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига. Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но.... Благадаря ВИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 декември 2011 Сподели Публикувано 24 декември 2011 Здравейте!Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин.Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа.отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок.и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави! Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път. Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига. Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но.... Благадаря ВИ!Тази кола не беше ли при мен ?Най лесно да определиш какво й е, е да сложите прозрачна тръбичка вместо филтъра да заоалите мотора,гледайте какво става ,ако има балони в горивото,то от няякъде просто смуче въздух...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 25 декември 2011 Сподели Публикувано 25 декември 2011 4м41 мотора има детска болест на помпата, става въпрос за семеринга на вала. От там ти дърпа въздух и гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 декември 2011 Сподели Публикувано 25 декември 2011 4м41 мотора има детска болест на помпата, става въпрос за семеринга на вала. От там ти дърпа въздух и гасне.Да,но тогава ще меше маслото с нафта и постепенно ще се вдига нивото на маслото, докато в един момент мотора ще почне да се самоизфорсирва............Мотора е 4М40 2.8 ,а не 4М41 3.2 .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rostislav Slavchev Публикувано 26 декември 2011 Сподели Публикувано 26 декември 2011 (редакция) Аз го има 99% същия проблем. Само когато е студено. Пали си веднага след и да натискам газта не може да се форсира и гасне. След това трябва да се изчака релето на свещите да изстине. Пак подгрявам пали и пак не може да се форсира, След 20-30 секунди чак се форсира. Казаха ми или семинарна на помпата или свещи.И за сега и аз се мъча. :mad: PS: Намерих малко инфо. http://i1095.photobucket.com/albums/i469/malky1965/Mitsubishi%20Pajero/iphone412.jpg Редактирано 26 декември 2011 от Rostislav Slavchev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 29 декември 2011 Сподели Публикувано 29 декември 2011 Да,но тогава ще меше маслото с нафта и постепенно ще се вдига нивото на маслото, докато в един момент мотора ще почне да се самоизфорсирва............Мотора е 4М40 2.8 ,а не 4М41 3.2 ..........Така де, моя грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 (редакция) Колега пробвай следното: Развий щуцера на входното голиво на помпата и вътре трябва да има финна мрежеста чедчица, просто внимателно я премахни! Там се получава нещо като желе и нафтата преминава трудно като е студена! Само Японците слагат такава на помпите. А относно семерингата на помпата ако не държи ще ти е черна нафтата защото там няма налягане а смучи Редактирано 30 декември 2011 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rostislav Slavchev Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 А относно семерингата на помпата ако не държи ще ти е черна нафтата защото там няма налягане а смучи Извинявам се за глупавия въпрос. Но като не разбирам и питам. Къде трябва да се види дали е черна нафтата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 Извинявам се за глупавия въпрос. Но като не разбирам и питам. Къде трябва да се види дали е черна нафтата.Нафтата е черна по пътя за дюзите, т.е. от помпата към всяка една дюза , тъй като от там както каза колегата, смуче въздух и засмуква и моторно мсло, тъй като зацепващото зъбно колело се маже от моторното масло и то попада на вала а от там и в/у семеринга и когато смуче въздух, то засмуква и масло, което после се омешва с нафтата в помпата..........именно това споделих по горе по темата, чечесто причината е семеринга на помпата, но когато стане много зле семеринга, почва от там просто да тече нафта, а тя пък отива в картера и се омешва в маслото ,което е кофти ,имал съм случаи, в които толкова е зле ,че мотора се самоизфорсирва неконтрулируемо ,защото през турбото вкарва масло в смук. колектори и отива в мотора........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 Здравейте!Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице.Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин. Точно това е проблема ви, смуче въздух от семеринга на помпата и когато тя е студена, семеринга се вдървява и изпуска .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rostislav Slavchev Публикувано 30 декември 2011 Сподели Публикувано 30 декември 2011 Точно това е проблема ви, смуче въздух от семеринга на помпата и когато тя е студена, семеринга се вдървява и изпуска .......... Благодарен съм за отговора. Хем че не ми се щеше да знам че е от там проблема. Аз поне за сега ще карам така. Голяма играчка е да се смени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.