Здравейте! Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице. Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин. Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа. отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок. и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави! Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път. Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига. Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но.... Благадаря ВИ!