Премини към съдържание

celio

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

celio's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте! Преди 1 година писах в този форум за първи път за един проблем. За жалост проблема още е налице. Пак ще се опитам накратки да ви обясня. През топлите дни (лятото) няма никакъв проблем. Почне ли да става студено - около 5 - 10 градуса и надолу се появява това което много ми къса нервите - пали от четвърт оборот до тук всичко добре, работи работи и след около минута 2 почва да губи постепенно обороти лека полека започва да пуши и изгасва. така въртя въртя на стартер запалва малко трудно и за да не почне да губи обороти подавам гас и така поне 2 3 минути я държа докато загрее. В момемта в който стрелката за темп. мръдне малко и всичко е ОК. Проблема е само първото запалване загрее ли няма проблем и така до следващата сутрин. Единсвеното нещо което установих е следното - когато започне да губи обороти отивам до филтъра и ръчно помпя и се оправя. Помпичката е много мека и като почна да помпя започва да става по твърда и паджерото почва да си оправя оборотите, спирам за 5 10 сек. и пак така почва лека полека да му падат оборотите и аз пак помпя помпя и се оправя. Просто помпата нещо въздух ли смуче незнам но като загрее всичко е ок. Ок сменихме филтъра да не би помпичката на филтъра да изпуска - сложихме обикновен вход и изход - пак същатата работа. отворихме резервоара там цедки ала бала няма проблем. но пък и няма как да е от там защото както казах колата малко да загрее и всичко е ок. и така. Добре ако нещо от помпата тя ще тече - ами не тече напълно суха. Другото което ми направи впечатление е че сутрин не държи високи обороти а ниски малко под 800. и там има едно нешо на вакуум до помпата като го бутнем и вдига обороти. този вакуум идва от един включвател в който влиза този вакуум и една букса - подаваме + и - на буксата - опа изтегля това нещо за оборотите и си вдига както трябва да е като е студена, но уви при мен това нещо не работи. ниски обороти сутрин и кагато рещи че няма да ми прави проблеми колата сутрин - ниски обороти чувам се нещо цък и от закова около 900 оборота и викам аха днеска няма да гасне. Просто тази кола луд ме прави! Незнам дали това за оборотите което ми гасне дали има нещо общо с това че сутрин трябва да държи по-високи и защо ЦЪК не работи всеки път. Като от това което съм приказвал с някой за този проблем ми предложиха да бутнем аванса на помпата, много меко работил двигателя, а пък може и аванс да не и достига. Като най-важното от тук написаното - губи обороти постепенно помпя с помпичката на филтъра всичко е наред (но немога да помпя докато загрее), и така докато загрее малко и после няма проблем. Въздух, аванс помпа, както гледах в една друга тема - щом ще смуче значи и ще тече, може и не винаги да е така но.... Благадаря ВИ!
  2. Здравей колега! То ако е от резервоара ще е добре. И дано да е от там. А на теб как ти се струва версията да е този семеринг? Смисал моите симптоми отговарят ли на тези за заминал семеринг ?
  3. Здравейте на всички! Както се забелязва това ми е първото мнение в този форум, за жалост е неприятно. Става дума за Паджеро 2.8 TDI (къса база). Имам го от съвсем скоро. Внос от Белгия. Проблема ми е следния - пали от четрърт оборот работи около минута и гасне (това стана днес сутринта) и много пушеше. После пак - въртя пали работи пак малко и гасне. Доста се притесних ама викам дай пак ще пробвам - паля върти малко и гасне. Викам последен опит - въртя пали взе да работи пуши подадох малко газ аха аха и всичко се оправи. Карах го нямаше проблем. Спирам, въртя пали (вече като загря) и нямаше проблеми повече. Сменен е от горивен филтър още при покупката и масло и маслен филтър. Но когато го взех нямаше никакви проблеми - паля и тръгвам (чакам да загрее 3 4 мин. преди да тръгна). Стана месец и малко отгоре нямах никакви проблеми. Аз този проблем го свързах с времето че сега е малко по-студено. Но незнам дали е така. От това което видях из форума ми стана ясно че имало някакъв семеринг на ГНП-то, но пък при този проблем със семеринга сипмтомите май не много като моите. Ако някой може нещо да подскаже... ПоздравиЧ
×
×
  • Създаване...