Премини към съдържание

Колеги помогнете!


mav4o

Препоръчано мнение

Колата е Галант 2.0 TD 2001г. Преди 2 дни изникна проблем - премигна чека. Колата промени оборотите от нормални на 1100. При палене без газ, работи нормално. При подаване плавно на газ светва чека и не може да се изфорсира - стига до 1800 оборота на пълна газ. Почистих EGR клапана, при което оборотите временно се нормализираха, но чека не изгасна. Насочих се към реостата(така мисля, че се казва) на газта - почистих и него с контактен спрей. Бях свалил и клемите на акумулатора с надеждата да се изчисти предполагаемата грешка. Монтирах го отново, калибровах го по белезите и реших проблема с оборотите и колата заработи нормално. Чека изгасна, оборотите отново се нормализираха. Палих колата няколко пъти,карах я и нямаше проблем. Но на сутринта при палене оборотите се вдигнаха пак на 1100 и отново светна чека. Откъде може да е проблема - дали от този реостат или от нещо друго.

Благодаря предварително. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Галант 2.0 TD 2001г. Преди 2 дни изникна проблем - премигна чека. Колата промени оборотите от нормални на 1100. При палене без газ, работи нормално. При подаване плавно на газ светва чека и не може да се изфорсира - стига до 1800 оборота на пълна газ. Почистих EGR клапана, при което оборотите временно се нормализираха, но чека не изгасна. Насочих се към реостата(така мисля, че се казва) на газта - почистих и него с контактен спрей. Бях свалил и клемите на акумулатора с надеждата да се изчисти предполагаемата грешка. Монтирах го отново, калибровах го по белезите и реших проблема с оборотите и колата заработи нормално. Чека изгасна, оборотите отново се нормализираха. Палих колата няколко пъти,карах я и нямаше проблем. Но на сутринта при палене оборотите се вдигнаха пак на 1100 и отново светна чека. Откъде може да е проблема - дали от този реостат или от нещо друго.

Благодаря предварително. :rulez:

Не е реостата ,а по скоро авансаторния клапан на помпата,я не идва захранване, я нещо самия той се е прецакал.......не е лошо да се направи диагностика за да се разбере къде точно е проблема....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря DJ. Ще погледна както ми казваш. Но проблема е, че във Видин има 2-3 души дето се занимават с диагностика и всичките ми казаха, че не могат да му направят. :icon_doh: Никой не можа да помогне. Затова моля за помощ тук като последна надежда. Ще погледна авансаторния клапан и ще пиша за резултата. Благодаря ти отново DJ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Галант би трябвало да има функция за самодиагностика......Потърси с търсачката, виж си грешките какви са и тогава да се умува. Ей тука има писано:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23868&st=0&p=235159&hl=%F1%E0%EC%EE%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2%E8%EA%E0&fromsearch=1entry235159

 

ЕПък тука има едни линкчета към грешките.....в файла също е описано как се диагностицира:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23333&st=0&p=230541&hl=%F1%E0%EC%EE%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2%E8%EA%E0&fromsearch=1entry230541

 

И доста други неща ще намериш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна както ми казваш. Но проблема е, че във Видин има 2-3 души дето се занимават с диагностика и всичките ми казаха, че не могат да му направят. :icon_doh: Никой не можа да помогне.

За авансовият клапан не ти трябва диагностика и помощ, можеш и сам да замериш с мултицет дали идва напрежение до него и дали клапана е читав ..

Ако дава съпротивление от 10 до 14 ома, значи причината не е в него ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Днес замерих авансаторния клапан както ме посъветва Марио (за което му благодаря :good: ) и показа 10 ома - клапана работи. Но проблема си остана :icon_doh: Снощи на канала почистих буксите, които управляват клапана и всичко се оправи. Но до сутринта когато го запалих. Същото нещо - държи 1100-1200 оборота и свети чека. :mad: След като клапана работи, накъде да се насоча? Знам, че на диагностика ще покаже, но в момента нямам време да ходя до София, затова помагайте колеги :) :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Както ми каза Милен направих "диагностиката" на колата. Показа грешка номер 23. Погледнах в таблицата от линковете на колегата Милен, но не ми стана ясно какъв е този ключ на позиция 1. Ще съм ви много благодарен ако ми кажете какво означава грешката и как да я оправя. Между другото след тази грешка излезе и грешка 47.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за положение на педала на газта. Получава ти се така да се каже противоречие.....излиза че хем си натиснал газта(според IDLE SWITCH-a, хем не(според APS-a). По надолу в документа на стр.230 има методика за проверка, но ме съмнява да се справиш без компютър....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Както ми каза Милен направих "диагностиката" на колата. Показа грешка номер 23. Погледнах в таблицата от линковете на колегата Милен, но не ми стана ясно какъв е този ключ на позиция 1. Ще съм ви много благодарен ако ми кажете какво означава грешката и как да я оправя. Между другото след тази грешка излезе и грешка 47.

23 e грешка в педала на газта ,а 47 е регистрирала някога ниско напрежение на акумулатора...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

23 e грешка в педала на газта ,а 47 е регистрирала някога ниско напрежение на акумулатора...........

:drinks: :icon_clap: за DJ Tymbi,той е номер 1.Не съм забравил обещаното от мен,въпрос на време е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галантите от тази година и модел не записват грешки за спад на захранването......47 означава друго, но най-добре я търсете кога спре да пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...