mav4o Публикувано 15 декември 2011 Сподели Публикувано 15 декември 2011 Колата е Галант 2.0 TD 2001г. Преди 2 дни изникна проблем - премигна чека. Колата промени оборотите от нормални на 1100. При палене без газ, работи нормално. При подаване плавно на газ светва чека и не може да се изфорсира - стига до 1800 оборота на пълна газ. Почистих EGR клапана, при което оборотите временно се нормализираха, но чека не изгасна. Насочих се към реостата(така мисля, че се казва) на газта - почистих и него с контактен спрей. Бях свалил и клемите на акумулатора с надеждата да се изчисти предполагаемата грешка. Монтирах го отново, калибровах го по белезите и реших проблема с оборотите и колата заработи нормално. Чека изгасна, оборотите отново се нормализираха. Палих колата няколко пъти,карах я и нямаше проблем. Но на сутринта при палене оборотите се вдигнаха пак на 1100 и отново светна чека. Откъде може да е проблема - дали от този реостат или от нещо друго. Благодаря предварително. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2011 Сподели Публикувано 15 декември 2011 Колата е Галант 2.0 TD 2001г. Преди 2 дни изникна проблем - премигна чека. Колата промени оборотите от нормални на 1100. При палене без газ, работи нормално. При подаване плавно на газ светва чека и не може да се изфорсира - стига до 1800 оборота на пълна газ. Почистих EGR клапана, при което оборотите временно се нормализираха, но чека не изгасна. Насочих се към реостата(така мисля, че се казва) на газта - почистих и него с контактен спрей. Бях свалил и клемите на акумулатора с надеждата да се изчисти предполагаемата грешка. Монтирах го отново, калибровах го по белезите и реших проблема с оборотите и колата заработи нормално. Чека изгасна, оборотите отново се нормализираха. Палих колата няколко пъти,карах я и нямаше проблем. Но на сутринта при палене оборотите се вдигнаха пак на 1100 и отново светна чека. Откъде може да е проблема - дали от този реостат или от нещо друго. Благодаря предварително. :rulez:Не е реостата ,а по скоро авансаторния клапан на помпата,я не идва захранване, я нещо самия той се е прецакал.......не е лошо да се направи диагностика за да се разбере къде точно е проблема.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 15 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2011 Благодаря DJ. Ще погледна както ми казваш. Но проблема е, че във Видин има 2-3 души дето се занимават с диагностика и всичките ми казаха, че не могат да му направят. :icon_doh: Никой не можа да помогне. Затова моля за помощ тук като последна надежда. Ще погледна авансаторния клапан и ще пиша за резултата. Благодаря ти отново DJ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 декември 2011 Сподели Публикувано 15 декември 2011 Този Галант би трябвало да има функция за самодиагностика......Потърси с търсачката, виж си грешките какви са и тогава да се умува. Ей тука има писано:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23868&st=0&p=235159&hl=%F1%E0%EC%EE%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2%E8%EA%E0&fromsearch=1entry235159 ЕПък тука има едни линкчета към грешките.....в файла също е описано как се диагностицира:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23333&st=0&p=230541&hl=%F1%E0%EC%EE%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2%E8%EA%E0&fromsearch=1entry230541 И доста други неща ще намериш. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 декември 2011 Сподели Публикувано 16 декември 2011 Ще погледна както ми казваш. Но проблема е, че във Видин има 2-3 души дето се занимават с диагностика и всичките ми казаха, че не могат да му направят. :icon_doh: Никой не можа да помогне. За авансовият клапан не ти трябва диагностика и помощ, можеш и сам да замериш с мултицет дали идва напрежение до него и дали клапана е читав ..Ако дава съпротивление от 10 до 14 ома, значи причината не е в него .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 17 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2011 Здравейте колеги! Днес замерих авансаторния клапан както ме посъветва Марио (за което му благодаря :good: ) и показа 10 ома - клапана работи. Но проблема си остана :icon_doh: Снощи на канала почистих буксите, които управляват клапана и всичко се оправи. Но до сутринта когато го запалих. Същото нещо - държи 1100-1200 оборота и свети чека. :mad: След като клапана работи, накъде да се насоча? Знам, че на диагностика ще покаже, но в момента нямам време да ходя до София, затова помагайте колеги :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 Каква София??? Моето мнение малко по-нагоре прочете ли го, пробва ли да се справиш с това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 18 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2011 Здравейте колеги. Както ми каза Милен направих "диагностиката" на колата. Показа грешка номер 23. Погледнах в таблицата от линковете на колегата Милен, но не ми стана ясно какъв е този ключ на позиция 1. Ще съм ви много благодарен ако ми кажете какво означава грешката и как да я оправя. Между другото след тази грешка излезе и грешка 47. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 Датчика за положение на педала на газта. Получава ти се така да се каже противоречие.....излиза че хем си натиснал газта(според IDLE SWITCH-a, хем не(според APS-a). По надолу в документа на стр.230 има методика за проверка, но ме съмнява да се справиш без компютър.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 Здравейте колеги. Както ми каза Милен направих "диагностиката" на колата. Показа грешка номер 23. Погледнах в таблицата от линковете на колегата Милен, но не ми стана ясно какъв е този ключ на позиция 1. Ще съм ви много благодарен ако ми кажете какво означава грешката и как да я оправя. Между другото след тази грешка излезе и грешка 47.23 e грешка в педала на газта ,а 47 е регистрирала някога ниско напрежение на акумулатора........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
perfekt Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 23 e грешка в педала на газта ,а 47 е регистрирала някога ниско напрежение на акумулатора........... :drinks: :icon_clap: за DJ Tymbi,той е номер 1.Не съм забравил обещаното от мен,въпрос на време е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 19 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2011 Много благодаря колеги за помощта :good: Знаех си, че е тая пущина :mad: . :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Галантите от тази година и модел не записват грешки за спад на захранването......47 означава друго, но най-добре я търсете кога спре да пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.