Пете Публикувано 23 ноември 2011 Сподели Публикувано 23 ноември 2011 Спейс стара днес не запали. Акумулаторът е нов, но не можа да заърти двигателя. Под капака се чува учестено тракане в зоната до купето. Предните дни се чуваше усилен шум при ускорение, но колата се движеше добре и го отдадох на некачествен бензин.Моля колегите да вземат отношение и да дадат съвет, защото без мицубишито съм като вързан. Ще бъда благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 ноември 2011 Сподели Публикувано 23 ноември 2011 Това, че е нов, не е гаранция, че е зареден. Замерете напрежението на клемите му в "покой", "на контакт", и по време на опита за палене. И кажи все пак какъв е двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пете Публикувано 23 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2011 Това, че е нов, не е гаранция, че е зареден. Замерете напрежението на клемите му в "покой", "на контакт", и по време на опита за палене. И кажи все пак какъв е двигателя.Двигателят е 1,3 бензин. Пробвах и с ток от друга кола, ефектът е същият. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 ноември 2011 Сподели Публикувано 23 ноември 2011 Търси лоша връзка на масата между двигателя и купето или на плюсовия кабел към стартера. Щот иначе работата отива към стартер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пете Публикувано 23 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2011 Търси лоша връзка на масата между двигателя и купето или на плюсовия кабел към стартера. Щот иначе работата отива към стартер.Благодаря, утре ще проверя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пете Публикувано 24 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2011 (редакция) Благодаря, утре ще проверя.Да, обаче къде да го намеря този стартер? Редактирано 24 ноември 2011 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Да, обаче къде да го намеря този стартер? Принципно се намира някъде по двигателя.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пете Публикувано 24 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Принципно се намира някъде по двигателя....А по-точно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Проследяваш дебелия плюсов кабел, който е закачен на акумулатора - в другия му край е стартера :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Проследяваш дебелия плюсов кабел, който е закачен на акумулатора - в другия му край е стартера :DОсвен ако не е паднал някъде по пътя :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4ovanio Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Да, обаче къде да го намеря този стартер?Здравей колега,миналат седмица ходих на майстор по същият повод.Намира се под смукателният колектор точно по средата на ДВГ.Отгоре от дясно се развиват двата болта които го държът към ДВГ итози който държи дебелия кабел.Но излиза и после влиза само от доло.Следователно канал или стойки.Голям е колкото малка бутилка кокакола.100% му са разлипени магнитите на статора ремонт-нов статор.Китайски 20лв./много са добри/френски 32-35лв.няма смисъл.Успех!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 (редакция) Намира се под смукателният колектор точно по средата на ДВГ. {style_images_url}/offtop.gifА къде по дяволите се намира тоз смукателен колектор? :D Редактирано 24 ноември 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕ как къде - над стартера, разбира се :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пете Публикувано 24 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Благодаря на всички приятели включили се в помощ!. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Приятел, по добре потърси някой, който разбира повечко от коли. Сам трудно ще се справиш. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 А по-точно ?Най точно- хванат е на кожуха на скоростната кутия ...:icon_thumbup:Ако дебелия кабел който си проследил от акумулатора не те заведе при скоростите, значи си открил динамото, а не стартера ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 27 ноември 2011 Сподели Публикувано 27 ноември 2011 (редакция) ...не зная как е на Спейс Стар-а, но на моята вагонетка си го извадих без канал, нагоре между смукателните тръби и купето... бръква се под тях от страната на водача, май са 2 гайки и пада... Е, малко зор докато "напипаш" болтовете... :icon_blush: Редактирано 27 ноември 2011 от sturm44 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.