maroki Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 Насред зимата парното ме остави.Трябват му 10-15 мин. каране за да задуха топло и то до 2-ра степен. На 3-та и 4-та духа силно , но студено. Някой имал ли е подобен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 А двигателя загрява ли? Виж да не ти е запушен по някакъв начин радиатора в купето, особено ако имаш газова. Също така и жилата с които се управлява вентилацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 13 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2011 (редакция) Двигателя загрява нормално. За радиаторчето на парното ли имаш в предвид? Ако е от там проблема голяма играчка ще е , а пък жилата нямам идея изобщо къде точно се намират.Иначе съм с газова инжекция но проблема го има още преди да я сложа нея. Редактирано 13 ноември 2011 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 (редакция) Има голям шанс да се е скапала клапата топло/студено. На кофти място е, но не е чак толкова трудно. Провери дали на загрял двигател и двата маркуча към радиатора на парното са достатъчно горещи (пари!). Ако са - таблото долу и жила/клапа. Ако не са - свали и огледай маркучите към парното, може някой да е със свито сечение от старост или натрупана мизерия. Едва ли, но все пак. Ако са в ред - пробвай да "продухаш" радиаторчето с маркуча от чешмата. Ако и това не помогне - пак се връщане на "таблото долу". Поне за това се сещам в момента, за жилата колегата вече е казал. П.П. НЕ съм сигурен, но май жилата се виждаха и без да се сваля таблото. Редактирано 14 ноември 2011 от tef4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Мерси ,то се е видяло , че ще пада игра , но ще търся някой майстор във Варна да помага,че сам няма да се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Жилата се виждат, май трябваше да се свали някаква кора, едното е под жабката. Трябва да гледаш дали хода на клапите е почти от край до край, ако не е - там е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 24 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2011 (редакция) Днес я огледаха в един сервиз и термостата отваря нормално,а маркучите към парното са топли.Даже без да свалят жабката огледаха клапите под нея и казаха че уж там отваря добре :icon_hmm: Тъй че другата седмица ще свалим радиаторчето на парното за промивка и дано след това да ме огрее топлото :D Редактирано 24 ноември 2011 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Днес я огледаха в един сервиз и термостата отваря нормално,а маркучите към парното са топли.Даже без да свалят жабката огледаха клапите под нея и казаха че уж там отваря добре :icon_hmm: Тъй че другата седмица ще свалим радиаторчето на парното за промивка и дано след това да ме огрее топлото :DКолега, при мен парното също духаше студено и се бях отчаял, че ще свалям цялото табло заради радиаторчето. Хрумна ми една идея, която свърши добра работа: вдигаш капака, намираш маркучите за парното, след това трябва да видиш кой е входния/изходния (при мен входа беше левия), сваляш маркучите и след това напъхваш маркуча от чешмата във входа. Само гледай какво ще изтече :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 24 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Само да запитам аз някои от по-знаещите ако я пробвам тази магия има ли опасност да оплескам нещо в системата с една такава силна промивка :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Ако вярваме в законите на Мърфи, винаги има вероятност нещо да се прецака..... Ако се внимава не виждам какво толкова може да стане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Съдейки от опита ми, промивката няма да те спаси /за съжаление/. След като никъде не тече, и входния и изходния маркуч са топли, и при слабо обдухване е топло, а при силно-студено, вариантите са два:1. Силно намалена проводимост на тръбичките вътре в питата вследствие сериозно запушване от утайки и подобен род боклуци...2. Разрушаване на преградата между входа и изхода /още в началото на радиаторчето/ - вследствие на това течността преминава директно от входа към изхода без да обикаля в питата/. Ако минеш на вариант "промивка от чешмата", опасността е да спукаш или питата, или самото казанче, или преградата...Внимавай с налягането - ако е малко-няма да има ефект, ако е голямо-има риск от спукване... За всеки случай, подготви варианта да смениш радиаторчето с ново. За съжаление, имам спомени, че беше доста скъпо...Ако ми пратиш подробности за колата на ЛС /година,двигател, клима, скорости/, ще ти дам вариант за цена /да се ориентираш/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Тя клапата топло/студено може да прилепва добре, но погледнахте ли дали е здрава? Следобед ще пусна 2-3 снимки, ще разбереш за какво говоря, ако не си я виждал какво представлява. Нормалното налягане в системата е около 1бар, така че ако не се престараваш с маркуча, нищо няма да му стане на радиаторчето. Ако е прецакана преградката, тогава няма да помогне никак. Ако просто радиаторчето е яко задръстено с котлен камък и гняси от втасал антифриз, без някоя добавка за почистване (или просто по-силен домашен оцет), няма да минеш. Радиаторче имам здраво, но доколкото не съм 100% сигурен в това на сегашния Колт, май все още не бързам да го предлагам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Няма да е излишен малко снимков материал. Иначе при колегата Кунцата всичко е минало като "по вода" след тази промивка :D При мен играта може да е друга , ще видим :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Малко съм се заблудил, сори. Ако клапата наистина прилепва плътно, значи проблема не е в нея. Ето и обещаните снимки, това от към входящия въздух: студено средно положение топло Нещо не мога да се оправя с качването на снимки тук, затова са на линкове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Отново не си се справил.Качи снимките в снимка.бг и дай свободни линкове - за които да не се иска регистрация.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 30 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2011 (редакция) tef4о трябва да се регна там за да видя снимките. Някой може ли да каже кои части от централната конзола трябва да сваля за да стигна до радиаторчетo. А пък проблема ако е в клапите/жилата лесно ли се оправят? пп - даже и след регистрацията нямам права да видя снимките :icon_n_furious: Редактирано 30 ноември 2011 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 30 ноември 2011 Сподели Публикувано 30 ноември 2011 tef4о трябва да се регна там за да видя снимките. Някой може ли да каже кои части от централната конзола трябва да сваля за да стигна до радиаторчетo. А пък проблема ако е в клапите/жилата лесно ли се оправят? пп - даже и след регистрацията нямам права да видя снимките :icon_n_furious:Сорииииииии...... виноват. Ако имам малко по-читав нет довечера, ще ги кача на снимка.бг, както препоръча колегата. Съжалявам за неудобството, не съобразих, че иска регистрация и стаж...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 1 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2011 И чудото при мен стана :D Общо взето всяко зло за добро. Онзи ден в сервиза като са ми махали стария радитор се е счупил откъм щуцера отгоре. Явно малко му е трябвало, защото направо е на сол. А той отгоре си е пластмасов и се сещате. Отдолу тече - пълна трагедия. Звъннах на колегата Венци88 и само след час ми докара неговия радиатор от Добрич , за което съм му много благодарен :icon_rock: От Колт 1.8 пасна перфектно , изцяло железен и няма теч от никъде. Но на същата вечер след монтажа - парно йок. Вчера сутринта ставам и гледам отдолу протекло едно съединение :argue: Сложихме нови скоби по маркучите , обтегнахме добре, обезвъздушихме и чудото стана - задуха топло, чак немога да повярвам. Явно е дърпала студен въздух от някй маркуч .. Може още малко да се подобри топлото , но ще трябва да се прегледат клапите и жилата и най -вече радиаторчето да се искара, но това ще стане по-нататък. Сега чакам лютата зима да видим дали няма да изчезне пак топлото :D Благодарско за помощта на всички :icon_rock: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 3 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2011 И все пак някой ако се сеща кое се сваля от централната конзола за да се стигне до радиаторчето да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Насред зимата парното ме остави.Трябват му 10-15 мин. каране за да задуха топло и то до 2-ра степен. На 3-та и 4-та духа силно , но студено. Някой имал ли е подобен проблем? опитах се да ти отговоря на личното, но не стана :( Леко съм бесен, тъкмо бях изписал половин ферман на тема "парно на Колт" и всичко замина. Не знам защо, никъде другаде нямам тоя проблем, само в този форум най-редовно ме отебава платформата ... както и да е, нямам нерви да пиша всичко отначало. Дай поща на ЛС, ще ти пиша и ще ти пратя снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoischetoo Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Колега проблема ти е в радиаторчето на парното запушва се с мизерии и мойто беше се запушило и го изкарах с с куслол и миене с маркуча и стама сега си ползвам парното на 1-макс 2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 31 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Пробвах да обезвъздуша водната система ето как : спрях колата под наклон, така че предницата да е вдигната, завъртях парното на макс топло и отворих капачката на разширителния съд.След 10 минути на 3000об. започнаха да излизат мехурчета в казанчето. После я покарах малко из града на високи обороти и я оставих да истине с отворена капачка..Сега ако е нужно ще долея антифриз. Ще повторя процедурата отново за да искарам въздуха колкото мога и дано да има ефект за парното да топли повече. Пропускам ли нещо някъде ? Тея Колтове имат ли пробка за обезвъздушаване някъде или кранче за самото парно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAFIA Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Ти още ли не си го оправил това парно?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цяло лято къде спа.. шматка :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 4 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2012 Ти пък си голям катил като имаш парно а :D Лятото не е интересно е тогава и да е наред няма да разбера в жегата :D проблема е че много бавно идва някъде след 20 минути каране сега.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAFIA Публикувано 4 декември 2012 Сподели Публикувано 4 декември 2012 Ами не съм казал такова нещо, ама щото тоя проблем ти виси от миналата година, а зимата без парно си е доста кофти! Абе усеща си се и лятото, даже по-бързо се усеща ако съм завъртял на топло, без да е пуснат вентилатора и знаеш ли как се усеща бързо?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/gore.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.