Премини към съдържание

Проблем с парното


maroki

Препоръчано мнение

Насред зимата парното ме остави.Трябват му 10-15 мин. каране за да задуха топло и то до 2-ра степен. На 3-та и 4-та духа силно , но студено. Някой имал ли е подобен проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А двигателя загрява ли? Виж да не ти е запушен по някакъв начин радиатора в купето, особено ако имаш газова. Също така и жилата с които се управлява вентилацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя загрява нормално. За радиаторчето на парното ли имаш в предвид? Ако е от там проблема голяма играчка ще е , а пък жилата нямам идея изобщо къде точно се намират.

Иначе съм с газова инжекция но проблема го има още преди да я сложа нея.

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има голям шанс да се е скапала клапата топло/студено. На кофти място е, но не е чак толкова трудно.

Провери дали на загрял двигател и двата маркуча към радиатора на парното са достатъчно горещи (пари!). Ако са - таблото долу и жила/клапа.

Ако не са - свали и огледай маркучите към парното, може някой да е със свито сечение от старост или натрупана мизерия. Едва ли, но все пак. Ако са в ред - пробвай да "продухаш" радиаторчето с маркуча от чешмата. Ако и това не помогне - пак се връщане на "таблото долу". Поне за това се сещам в момента, за жилата колегата вече е казал.

 

П.П. НЕ съм сигурен, но май жилата се виждаха и без да се сваля таблото.

Редактирано от tef4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси ,то се е видяло , че ще пада игра , но ще търся някой майстор във Варна да помага,че сам няма да се оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жилата се виждат, май трябваше да се свали някаква кора, едното е под жабката. Трябва да гледаш дали хода на клапите е почти от край до край, ако не е - там е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Днес я огледаха в един сервиз и термостата отваря нормално,а маркучите към парното са топли.Даже без да свалят жабката огледаха клапите под нея и казаха че уж там отваря добре :icon_hmm: Тъй че другата седмица ще свалим радиаторчето на парното за промивка и дано след това да ме огрее топлото :D

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес я огледаха в един сервиз и термостата отваря нормално,а маркучите към парното са топли.Даже без да свалят жабката огледаха клапите под нея и казаха че уж там отваря добре :icon_hmm: Тъй че другата седмица ще свалим радиаторчето на парното за промивка и дано след това да ме огрее топлото :D

Колега, при мен парното също духаше студено и се бях отчаял, че ще свалям цялото табло заради радиаторчето. Хрумна ми една идея, която свърши добра работа: вдигаш капака, намираш маркучите за парното, след това трябва да видиш кой е входния/изходния (при мен входа беше левия), сваляш маркучите и след това напъхваш маркуча от чешмата във входа. Само гледай какво ще изтече :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да запитам аз някои от по-знаещите ако я пробвам тази магия има ли опасност да оплескам нещо в системата с една такава силна промивка :confused1:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако вярваме в законите на Мърфи, винаги има вероятност нещо да се прецака..... :)

Ако се внимава не виждам какво толкова може да стане... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки от опита ми, промивката няма да те спаси /за съжаление/.

След като никъде не тече, и входния и изходния маркуч са топли, и при слабо обдухване е топло, а при силно-студено, вариантите са два:

1. Силно намалена проводимост на тръбичките вътре в питата вследствие сериозно запушване от утайки и подобен род боклуци...

2. Разрушаване на преградата между входа и изхода /още в началото на радиаторчето/ - вследствие на това течността преминава директно от входа към изхода без да обикаля в питата/.

 

Ако минеш на вариант "промивка от чешмата", опасността е да спукаш или питата, или самото казанче, или преградата...

Внимавай с налягането - ако е малко-няма да има ефект, ако е голямо-има риск от спукване...

 

За всеки случай, подготви варианта да смениш радиаторчето с ново. За съжаление, имам спомени, че беше доста скъпо...Ако ми пратиш подробности за колата на ЛС /година,двигател, клима, скорости/, ще ти дам вариант за цена /да се ориентираш/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя клапата топло/студено може да прилепва добре, но погледнахте ли дали е здрава? Следобед ще пусна 2-3 снимки, ще разбереш за какво говоря, ако не си я виждал какво представлява.

Нормалното налягане в системата е около 1бар, така че ако не се престараваш с маркуча, нищо няма да му стане на радиаторчето. Ако е прецакана преградката, тогава няма да помогне никак. Ако просто радиаторчето е яко задръстено с котлен камък и гняси от втасал антифриз, без някоя добавка за почистване (или просто по-силен домашен оцет), няма да минеш.

 

Радиаторче имам здраво, но доколкото не съм 100% сигурен в това на сегашния Колт, май все още не бързам да го предлагам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е излишен малко снимков материал. Иначе при колегата Кунцата всичко е минало като "по вода" след тази промивка :D При мен играта може да е друга , ще видим :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм се заблудил, сори.

Ако клапата наистина прилепва плътно, значи проблема не е в нея.

 

Ето и обещаните снимки, това от към входящия въздух:

 

студено

 

средно положение

 

топло

 

Нещо не мога да се оправя с качването на снимки тук, затова са на линкове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново не си се справил.

Качи снимките в снимка.бг и дай свободни линкове - за които да не се иска регистрация....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

tef4о трябва да се регна там за да видя снимките.

Някой може ли да каже кои части от централната конзола трябва да сваля за да стигна до радиаторчетo. А пък проблема ако е в клапите/жилата лесно ли се оправят?

 

 

пп - даже и след регистрацията нямам права да видя снимките :icon_n_furious:

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

tef4о трябва да се регна там за да видя снимките.

Някой може ли да каже кои части от централната конзола трябва да сваля за да стигна до радиаторчетo. А пък проблема ако е в клапите/жилата лесно ли се оправят?

 

 

пп - даже и след регистрацията нямам права да видя снимките :icon_n_furious:

Сорииииииии...... виноват. Ако имам малко по-читав нет довечера, ще ги кача на снимка.бг, както препоръча колегата.

Съжалявам за неудобството, не съобразих, че иска регистрация и стаж......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И чудото при мен стана :D Общо взето всяко зло за добро. Онзи ден в сервиза като са ми махали стария радитор се е счупил откъм щуцера отгоре. Явно малко му е трябвало, защото направо е на сол. А той отгоре си е пластмасов и се сещате. Отдолу тече - пълна трагедия. Звъннах на колегата Венци88 и само след час ми докара неговия радиатор от Добрич , за което съм му много благодарен :icon_rock: От Колт 1.8 пасна перфектно , изцяло железен и няма теч от никъде. Но на същата вечер след монтажа - парно йок. Вчера сутринта ставам и гледам отдолу протекло едно съединение :argue: Сложихме нови скоби по маркучите , обтегнахме добре, обезвъздушихме и чудото стана - задуха топло, чак немога да повярвам. Явно е дърпала студен въздух от някй маркуч .. Може още малко да се подобри топлото , но ще трябва да се прегледат клапите и жилата и най -вече радиаторчето да се искара, но това ще стане по-нататък. Сега чакам лютата зима да видим дали няма да изчезне пак топлото :D Благодарско за помощта на всички :icon_rock:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И все пак някой ако се сеща кое се сваля от централната конзола за да се стигне до радиаторчето да пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Насред зимата парното ме остави.Трябват му 10-15 мин. каране за да задуха топло и то до 2-ра степен. На 3-та и 4-та духа силно , но студено. Някой имал ли е подобен проблем?

 

опитах се да ти отговоря на личното, но не стана :( Леко съм бесен, тъкмо бях изписал половин ферман на тема "парно на Колт" и всичко замина.

Не знам защо, никъде другаде нямам тоя проблем, само в този форум най-редовно ме отебава платформата ...

 

както и да е, нямам нерви да пиша всичко отначало. Дай поща на ЛС, ще ти пиша и ще ти пратя снимки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема ти е в радиаторчето на парното запушва се с мизерии и мойто беше се запушило и го изкарах с с куслол и миене с маркуча и стама сега си ползвам парното на 1-макс 2.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Пробвах да обезвъздуша водната система ето как :

 

спрях колата под наклон, така че предницата да е вдигната, завъртях парното на макс топло и отворих капачката на разширителния съд.След 10 минути на 3000об. започнаха да излизат мехурчета в казанчето. После я покарах малко из града на високи обороти и я оставих да истине с отворена капачка..Сега ако е нужно ще долея антифриз. Ще повторя процедурата отново за да искарам въздуха колкото мога и дано да има ефект за парното да топли повече. Пропускам ли нещо някъде ? Тея Колтове имат ли пробка за обезвъздушаване някъде или кранче за самото парно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ти още ли не си го оправил това парно?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цяло лято къде спа.. шматка :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък си голям катил като имаш парно а :D Лятото не е интересно е тогава и да е наред няма да разбера в жегата :D проблема е че много бавно идва някъде след 20 минути каране сега..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм казал такова нещо, ама щото тоя проблем ти виси от миналата година, а зимата без парно си е доста кофти! Абе усеща си се и лятото, даже по-бързо се усеща ако съм завъртял на топло, без да е пуснат вентилатора и знаеш ли как се усеща бързо?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/gore.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...