Премини към съдържание

софтуер за Gto


Препоръчано мнение

Развали ми се скоростната кутия (автомат) на митсубишито.

Сменихме маслената помпа и всички пакети но колата не тръгва добре на първа. Задната е добре и ако ме дърпат и включа на скорост си върви без проблем.След няколко опита за тръгване се изтри първия пакет,сменихме го с нов и пак същото.Най вероятно проблема е в електрониката .

В Стара Загора нямаме сервиз за Mitsubishi няма и софтуер за GTO(3000 GT) а и не мога да го транспортирам до София.От къде мога да намеря тякъв.

Моля за помощ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Развали ми се скоростната кутия (автомат) на митсубишито.

Сменихме маслената помпа и всички пакети но колата не тръгва добре на първа. Задната е добре и ако ме дърпат и включа на скорост си върви без проблем.След няколко опита за тръгване се изтри първия пакет,сменихме го с нов и пак същото.Най вероятно проблема е в електрониката .

В Стара Загора нямаме сервиз за Mitsubishi няма и софтуер за GTO(3000 GT) а и не мога да го транспортирам до София.От къде мога да намеря тякъв.

Моля за помощ.

Ми 1. виж дали и в София ще ти помогнат, т.е. да питаш някаде дали имат софтуер или са спец по ел.-ката.........тогава ако кажат да, има вариант на лебедка да я качите и да я задърпате с Сф, но се съмнявам дали ще ти помогнат и в София.............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката като и всяка друга част се сменя.Въпроса е да видя каде точно е проблема.Дали е електрониката или някои кодове в нея или е "мозъка" на кутията.Merci за отговора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката като и всяка друга част се сменя.Въпроса е да видя каде точно е проблема.Дали е електрониката или някои кодове в нея или е "мозъка" на кутията.Merci за отговора.

Или е дадчик някой, или е връзката м/у централното ЕКУ с ЕКУ-то на ск. кутия, по тази магистрала се обменя информация за скоростта, моментното натискане на педала (TPS) оборотите на мотора и др. Имаше и друго , но ще трябва довечера да видя, че диска не е у мен.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета май няма дотатъчно налягъне на маслото за да притисне добре и ти пали пакета на първа.

Не съм специалист по скорости но познавам такъв,той не е по електрониката.

Според мен ако проблема е в ел.или електронната част ще излезе с диагностика.

Как ще си изгуби мозъка-късо,влага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета май няма дотатъчно налягъне на маслото за да притисне добре и ти пали пакета на първа.

Не съм специалист по скорости но познавам такъв,той не е по електрониката.

Според мен ако проблема е в ел.или електронната част ще излезе с диагностика.

Как ще си изгуби мозъка-късо,влага.

Да, може би си прав,но той питаше директно за софтуер...........

Софта не може да изчезне току така..........дори и от влага или късо............нещо друго е станало........ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

turmans трябва ти тестер, тестера на Mitsubishi до 94 година се казва MUTT 2, ima i MUTT 3 които също потдържа данни за модела но трябва да има преходник към по стария тип жак до 94г. За съжаление MUTT-овете се срещат много рядко. Може да потърсиш тестера на Crysler DRB 2 и съответно DRB 3, те също потдържат 3000GT-to и се срещат по-често. От време на време в Ebay се появяват DRB 2 за около 300-400$, но сега гледам че няма. Аз съм от Варна тука ми казаха къде има майстор с DRB 2, но още не съм се наканил да отида. Погледни в www.team3s.com има доста препратки и инфо може да намериш нещо за твоя проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

turmans трябва ти тестер, тестера на Mitsubishi до 94 година се казва MUTT 2, ima i MUTT 3 които също потдържа данни за модела но трябва да има преходник към по стария тип жак до 94г. За съжаление MUTT-овете се срещат много рядко. Може да потърсиш тестера на Crysler DRB 2 и съответно DRB 3, те също потдържат 3000GT-to и се срещат по-често. От време на време в Ebay се появяват DRB 2 за около 300-400$, но сега гледам че няма. Аз съм от Варна тука ми казаха къде има майстор с DRB 2, но още не съм се наканил да отида. Погледни в www.team3s.com има доста препратки и инфо може да намериш нещо за твоя проблем.

Имаше МУТ за ПпалмОС за 130$ всичко, Божо ми го праща по едно време в И-Бей.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше МУТ за ПпалмОС за 130$ всичко, Божо ми го праща по едно време в И-Бей.......... :D

Software-ните решения като МУТ за PalmOS или за PC обикновенно са доста орязани и са предимно да си следисх запалванията и такива подобни. Ако искаш да си reset-неш компа на колата или да препрограмираш автомат-а, какъвто е проблема на човека, те не могат да го направят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ако е MUT 2 софтуеъра се ъпгрейдва на всеки 6-ти месец. Проблема е, че не за всички стари модели има. Например в България няма от къде да намериме за 4G63 GTI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...