turmans Публикувано 25 октомври 2006 Сподели Публикувано 25 октомври 2006 Развали ми се скоростната кутия (автомат) на митсубишито. Сменихме маслената помпа и всички пакети но колата не тръгва добре на първа. Задната е добре и ако ме дърпат и включа на скорост си върви без проблем.След няколко опита за тръгване се изтри първия пакет,сменихме го с нов и пак същото.Най вероятно проблема е в електрониката .В Стара Загора нямаме сервиз за Mitsubishi няма и софтуер за GTO(3000 GT) а и не мога да го транспортирам до София.От къде мога да намеря тякъв.Моля за помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 октомври 2006 Сподели Публикувано 26 октомври 2006 Развали ми се скоростната кутия (автомат) на митсубишито. Сменихме маслената помпа и всички пакети но колата не тръгва добре на първа. Задната е добре и ако ме дърпат и включа на скорост си върви без проблем.След няколко опита за тръгване се изтри първия пакет,сменихме го с нов и пак същото.Най вероятно проблема е в електрониката .В Стара Загора нямаме сервиз за Mitsubishi няма и софтуер за GTO(3000 GT) а и не мога да го транспортирам до София.От къде мога да намеря тякъв.Моля за помощ.Ми 1. виж дали и в София ще ти помогнат, т.е. да питаш някаде дали имат софтуер или са спец по ел.-ката.........тогава ако кажат да, има вариант на лебедка да я качите и да я задърпате с Сф, но се съмнявам дали ще ти помогнат и в София.............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turmans Публикувано 26 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2006 Електрониката като и всяка друга част се сменя.Въпроса е да видя каде точно е проблема.Дали е електрониката или някои кодове в нея или е "мозъка" на кутията.Merci за отговора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 октомври 2006 Сподели Публикувано 26 октомври 2006 Електрониката като и всяка друга част се сменя.Въпроса е да видя каде точно е проблема.Дали е електрониката или някои кодове в нея или е "мозъка" на кутията.Merci за отговора.Или е дадчик някой, или е връзката м/у централното ЕКУ с ЕКУ-то на ск. кутия, по тази магистрала се обменя информация за скоростта, моментното натискане на педала (TPS) оборотите на мотора и др. Имаше и друго , но ще трябва довечера да видя, че диска не е у мен.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 26 октомври 2006 Сподели Публикувано 26 октомври 2006 Така като чета май няма дотатъчно налягъне на маслото за да притисне добре и ти пали пакета на първа.Не съм специалист по скорости но познавам такъв,той не е по електрониката.Според мен ако проблема е в ел.или електронната част ще излезе с диагностика.Как ще си изгуби мозъка-късо,влага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 октомври 2006 Сподели Публикувано 26 октомври 2006 Така като чета май няма дотатъчно налягъне на маслото за да притисне добре и ти пали пакета на първа.Не съм специалист по скорости но познавам такъв,той не е по електрониката.Според мен ако проблема е в ел.или електронната част ще излезе с диагностика.Как ще си изгуби мозъка-късо,влага.Да, може би си прав,но той питаше директно за софтуер...........Софта не може да изчезне току така..........дори и от влага или късо............нещо друго е станало........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
-Bo- Публикувано 27 октомври 2006 Сподели Публикувано 27 октомври 2006 turmans трябва ти тестер, тестера на Mitsubishi до 94 година се казва MUTT 2, ima i MUTT 3 които също потдържа данни за модела но трябва да има преходник към по стария тип жак до 94г. За съжаление MUTT-овете се срещат много рядко. Може да потърсиш тестера на Crysler DRB 2 и съответно DRB 3, те също потдържат 3000GT-to и се срещат по-често. От време на време в Ebay се появяват DRB 2 за около 300-400$, но сега гледам че няма. Аз съм от Варна тука ми казаха къде има майстор с DRB 2, но още не съм се наканил да отида. Погледни в www.team3s.com има доста препратки и инфо може да намериш нещо за твоя проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 октомври 2006 Сподели Публикувано 27 октомври 2006 turmans трябва ти тестер, тестера на Mitsubishi до 94 година се казва MUTT 2, ima i MUTT 3 които също потдържа данни за модела но трябва да има преходник към по стария тип жак до 94г. За съжаление MUTT-овете се срещат много рядко. Може да потърсиш тестера на Crysler DRB 2 и съответно DRB 3, те също потдържат 3000GT-to и се срещат по-често. От време на време в Ebay се появяват DRB 2 за около 300-400$, но сега гледам че няма. Аз съм от Варна тука ми казаха къде има майстор с DRB 2, но още не съм се наканил да отида. Погледни в www.team3s.com има доста препратки и инфо може да намериш нещо за твоя проблем.Имаше МУТ за ПпалмОС за 130$ всичко, Божо ми го праща по едно време в И-Бей.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
-Bo- Публикувано 27 октомври 2006 Сподели Публикувано 27 октомври 2006 Имаше МУТ за ПпалмОС за 130$ всичко, Божо ми го праща по едно време в И-Бей.......... :DSoftware-ните решения като МУТ за PalmOS или за PC обикновенно са доста орязани и са предимно да си следисх запалванията и такива подобни. Ако искаш да си reset-неш компа на колата или да препрограмираш автомат-а, какъвто е проблема на човека, те не могат да го направят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 октомври 2006 Admin Сподели Публикувано 27 октомври 2006 Ако е MUT 2 софтуеъра се ъпгрейдва на всеки 6-ти месец. Проблема е, че не за всички стари модели има. Например в България няма от къде да намериме за 4G63 GTI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.