mitaka_1 Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Тъй като наближава времето когато трябва да светят фаровете и през деня и за много хора е неудобство или забравяне да се включват ще дам инфо. за монтирането на такъв модул за автоматично включване на фаровете. 1. Под предния капак на предпазителите и релетата се сваля пластмасовия капак отдолу, който е на копки за да има достъп до кабелите. Нужен ни е само един кабел от там, този който отива към ДЪЛГИТЕ светлини от релето Реле Кабел към дългите Релето не е нужно да се сваля просто показвам към коя клема отдолу е нужно да се свърже кабела от модула с наименование ,,ИЗХОД СЛЕД КЛЮЧА +12V" . При мен цвета на кабела е червен с две сини ленти. Леко се премахва изолацията и се запоява кабела от модула върху него НЕ СЕ ПРЕКЪСВАТ ОРИГИНАЛНИТЕ КАБЕЛИ , а се запояват върху тях, изолираме и събираме пластмасовия капак.Кабела за да достигне до купето се прекарва през една гумена тапа намира се до серво апарата пробиваме я с отвертка за да мине кабела и си я поставяме на мястото. Повече работа под предния капак нямаме.2. Сваляме пластмасите зад волана за да имаме достъп до лоста с кабелите на светлините, сваляме и самия лост от двата болта. От там се използват два кабела единия е червен с две черни ленти, от там модула следни кога си пущаме фаровете вечер за да се деактивира свързва се към кабел от модула ,,габарити" Другият е зелен с две жълти ленти от там взимаме постоянно +12V , свързва се към кабела, който е с предпазителя от модула. Ключ Масата я взимаме от болта, който се намира в близост до кабелите. 3. От кабелите, който излизат от контактния ключ взимаме ACC+ при мен е син с две червени ленти. ACC+Място за модула ВНИМАНИЕ!!! Описанието и монтажа на модула са направени на Space star 2002г. 1,9DID при други модели е възможно да има разминаване с цветовете на кабелите. За Каризма до колкото знам фаровете се управляват с маса (има постоянен + към крушките) модула е не приложим. Не знам дали има и такива модели на Space star с такава инсталация. Това е общо взето за монтажа отнема около 30мин. Имам налични 3бр. такива модули. Цената им е 30лв.за 1бр. и мога да ги изпратя с Еконт до друг град. Ето и каки функции има модула: ,,Automatic Lights-2” – модула се свързва към електрическата инсталация на автомобила към ДЪЛГИТЕ СВЕТЛИНИ. При задействане на модула дългите светлини се захранват с понижено напрежение от нормалното, и по този начин те не светят с пълния си капацитет. Така те не заслепяват насрещно движещите се водачи през деня, но привличат вниманието, и значително консумират по малко енергия.Избор на сила на светене – 20%,30%,35%,40% се програмира в зависимост от това колко силно искаме да ни светят фаровете през деня. Избора става с лоста за светкавицата на самия автомобил.Избор на време на изключване на фаровете след загасване на двигателя от 5 до 30 секунди (програмира се в зависимост от това колко време искаме да светят)Време за сработване след старт 5 секундиПрагово напрежение за сработване на модула ~13.2VЗащита от късо съединение ДАИзбор на режим летен / зимен (активен и не активен модул) При всеки старт на автомобила ,,Automatic Lights-2” – модула проверява дали генератора зарежда нормално акумулатора и ако има проблем модула не стартира (при запален автомобил напрежението на акумулатора не трябва да е под 13.4V) Допълнително по време на работа, ако възникнат проблеми с напрежението от генератора под минималния праг модула изключва светлините. Това е индикация, че има проблем, който трябва да бъде отстранен.Внимание! ,,Automatic Lights-2” модула не работи с ксенонови светлини. ,,Automatic Lights-2” модула се деактивира автоматично при включване на светлините от ключа на автомобила(когато вечер си включим фаровете на колата модула не е активен)По модула няма допълнителни бутони които да се налага да се монтират по автомобила.При монтажа не се прекъсват оригиналните кабели на автомобила. Ето и крайния резултат: (клипа при мен нещо накъсва с Мозилата но с Гугъл хром няма проблем) Клип Дано съм бил полезен с инфото. Ако някой се интересува от модула нека да пише на лични да не трупаме излишни постове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 Спейс Стар 1.8 GDI.Управлението на светлените е по маса, но пак може да се монтира такова устр. Направено и работи при мен. поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 Работи перфектно !!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 10 август 2012 Сподели Публикувано 10 август 2012 Не знам за вас но при мен на Evo-то когато оставя фаровете да работя, а загася колата и взема ключа гаснат сами и не хабят акумулатора и след като я запаля отново фаровете се включват сами което е доста удобно пробвайте и вие дали и вашите автомобили не са така същото нещо го има и на Space Wagon-а който има баща ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 10 август 2012 Сподели Публикувано 10 август 2012 Не знам за вас но при мен на Evo-то когато оставя фаровете да работя, а загася колата и взема ключа гаснат сами и не хабят акумулатора и след като я запаля отново фаровете се включват сами което е доста удобно пробвайте и вие дали и вашите автомобили не са така същото нещо го има и на Space Wagon-а който има баща ми. Хубаво е така, ама при нас е различно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ffireman Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 (редакция) Space Star 1.9 DID 2004 - работят идеално с инструкциите на mitaka_1 :icon_clap: :mitsu-smiley: Редактирано 15 август 2013 от ffireman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.