Премини към съдържание

Cruise-a не работи


jimi

Препоръчано мнение

Някакви идеи от какво може да е, не го бях пробвал досега, не ми и трябва особено, но що пък да не проработи :D

Сигурен ли си, че правилно го активираш? Защото и от други хора съм го чувал това "не работи" :icon_crying: , а после се оказва, че всичко е ОК :icon_clap: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че правилно го активираш? Защото и от други хора съм го чувал това "не работи" :icon_crying: , а после се оказва, че всичко е ОК :icon_clap: .

Пробвах да му говоря и да го убедя да се активира, ама не ме слуша :D

Други предложения? :rolleyes:

P.S. Eстествено, че съм сигурен :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да му говоря и да го убедя да се активира, ама не ме слуша :D

Други предложения? :rolleyes:

P.S. Eстествено, че съм сигурен :(

Както се сещаш само BB или DJ могат да ти кажат с точност, но след като не се включват, ще ес опитам да ти дам общи насоки от моя скромен опит с приятелски коли, за жалост дори не японски.

 

Та:

1. Ако датчикът, който изпраща информация за скоростта към круиза не работи обикновено има проблеми и със самият скоростометър, които щеше да забележиш.

2. Може да е прекъсната веригата към круиза - изгорял предпазител или корозирала връзка.

3. Може самата електроника на круиз да е дефектирала - най-лошият вариант. Вероятно трябва да го смениш целия. Трябва да е една неголяма кутийка някъде по двигателя.

4. Ако се надвесиш над мотора и чуеш съскащ звук, това значи че имаш спукан маркуч. Провери маркучите, които излизат от кутията на електрониката на круиза и влизат в кутията, от която излиза жилото, което регулира газта. Малко е общо, но не знам какви са термините. Ако имаш проблеми и с климатика или някой клапан за въздух не ти се затваря хубаво, то със сигурно е от лошо съединение.

 

Дано съм помогнал. Поне е някаква идея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакви идеи от какво може да е, не го бях пробвал досега, не ми и трябва особено, но що пък да не проработи :D

 

Здрасти :)

Круиз контрола, темпомата или автопилота както му

казваме в България следи и поддържа оборотите на двигателя

при движение - включена някаква предавка.

Работи при над 2000 об/мин.

Изключва се като "пипнеш съединител, спирачка или го изклю

чиш от бутона.

На първия ми Галант се включваше "електронно" с едни сензор

ни бутончета на кормилната конзола и нямаше никаква засечка.

На втория се включваше /намираше се/ на лоста за управление

на чистачките. Някой път се включваше - друг път не искаше.

Направих едно "препипване" - всичко си беше наред.

Най-вероятно според мен, ако е от втория тип се дължи на нарушен

контакт на някоя верига от ползването на лоста по основното му

предназначение - за чистачките.

Поздрави!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някакви идеи от какво може да е, не го бях пробвал досега, не ми и трябва особено, но що пък да не проработи :D

Трябва ми малко информация за това какъв е, дали е вакуумен или изцяло електронен...........и тогава ще ти кажа какво може да е ..........за целта е най добре да ми пратиш снимка на Автопилота ,който се намира най често отпред при мотора, от дясно горе до моторчето за чистатчките, а по напред се намират филтърната кутия и т.н. проследи жилата на газта каде отиват и така ще го намериш по бързо.........интересува ме дали има и излизат маркучета от него или само жици и куплунги............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми малко информация за това какъв е, дали е вакуумен или изцяло електронен...........и тогава ще ти кажа какво може да е ..........за целта е най добре да ми пратиш снимка на Автопилота ,който се намира най често отпред при мотора, от дясно горе до моторчето за чистатчките, а по напред се намират филтърната кутия и т.н. проследи жилата на газта каде отиват и така ще го намериш по бързо.........интересува ме дали има и излизат маркучета от него или само жици и куплунги............ :D

post-919-1160417279_thumb.jpg

post-919-1160417321_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоя круиз е с електронно-вакуумно управление , на 2-та снимка си снимал моторчето,което прави вакуума за клапата, която пък издърпва жилото на газта,

1. виж дали работи това моторче, виж дали идва напрежение до него,

2. виж дали създава вакуум, провери си маркучето до клапата ,

3. тази система има предпазители , виж дали не е изгорял

4. виж жилото дали не се е откачило, или клеасало, виж дали ти свети на таблото с зелено Круиз контрол..............

5. виж дали при палене на мотора, оборотомера подскача до къ 500 об./мин. още преди да е запалина мотора........

:icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоя круиз е с електронно-вакуумно управление , на 2-та снимка си снимал моторчето,което прави вакуума за клапата, която пък издърпва жилото на газта,

1. виж дали работи това моторче, виж дали идва напрежение до него,

2. виж дали създава вакуум, провери си маркучето до клапата ,

3. тази система има предпазители , виж дали не е изгорял

4. виж жилото дали не се е откачило, или клеасало, виж дали ти свети на таблото с зелено Круиз контрол..............

5. виж дали при палене на мотора, оборотомера подскача до къ 500 об./мин. още преди да е запалина мотора........

:icon_blush:

Благодаря, утре ще ги видя тия неща, днеска явно не ми беше ден, преди малко установих, че всички светлини са изчезнали, та вместо едно да оправя друго прее.... :icon_doh: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...