Премини към съдържание

Внос на автомобил


pamo

Препоръчано мнение

Предполагам,че Слави(Mitsubishi) ще ти свърши работата,обърни се към него!

 

Правилно предполагаш, сина ми работи в Испания и има безброй много приятели из страната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

А от Англия колко излиза докарването на ход ориентировъчно?

Зависи дали колата има английска застраховка или не, защото е много скъпа. Значение има и от коя част на Англия ще тръгне автомобила, зависи и кой ще ти я докара и дали ще ти иска пари за обратния път, дали ще минеш Ламанша с влака, или с ферибот... много е относително. Със сигурност докарването на ход струва повече, отколкото на автовоз. Там цената е ясна - 1650 лв за кола от Лондон до София, поне на мен толкова ми взеха за предния VR-4. По-ниска цена аз не можах да намеря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

590 лири за автовоз от Лондон до Пловдив дадох аз. В някой по-стари теми мисля че бях оставил и контакт...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

590 лири за автовоз от Лондон до Пловдив дадох аз. В някой по-стари теми мисля че бях оставил и контакт...

550 е автовоза докарването на ход излиза не повече от 400 евро а застраховката може да се направи за времето на пътуване примерна 2-3 дена

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм карал на ход от Англия предполагам че разхода е малко повече от 400евро (поне аз като си ги смятах). За да идеш до там имаш разходи (самолетен билет?), ферибота м/у Европа и Англия също се плаща, застраховката за 2-3 дена хич не е малко парички (особено ако трябва да важи и извън Европейския съюз), пътни такси, а и разстоянието си е доста.. зависи каква кола караш и колко гори (особено вр4, ево, wrx и т.н.). +че губиш 3-4 дена :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм карал на ход от Англия предполагам че разхода е малко повече от 400евро (поне аз като си ги смятах). За да идеш до там имаш разходи (самолетен билет?), ферибота м/у Европа и Англия също се плаща, застраховката за 2-3 дена хич не е малко парички (особено ако трябва да важи и извън Европейския съюз), пътни такси, а и разстоянието си е доста.. зависи каква кола караш и колко гори (особено вр4, ево, wrx и т.н.). +че губиш 3-4 дена :)

не казвам че това е цената с идването а само прибирането -ферибита е около 16-20 лири през интернета имаш 3 винетки други такси нямаш а застраховката излиза около 50 лири само за някои модели коли искат и депозит

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

550 е автовоза докарването на ход излиза не повече от 400 евро а застраховката може да се направи за времето на пътуване примерна 2-3 дена

Колега, от кога ти е тази информация? Напоследък желаещите да си докарат кола от Англия станаха повече, а и горивото доста поскъпна. Някак си не мога да се съглася, че ако се докара една кола на ход ще излезе по-евтино, отколкото с автовоз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от кога ти е тази информация? Напоследък желаещите да си докарат кола от Англия станаха повече, а и горивото доста поскъпна. Някак си не мога да се съглася, че ако се докара една кола на ход ще излезе по-евтино, отколкото с автовоз.

На мен , колега , инфо не ми трябва , защото аз съм в UK, а за твое инфо , тук бензина е много евтин за стандарта , а не като в Бг. Този път съм го минал доста пъти , така че по - добре от теб знам как в действителност са нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПО миналата седмица "Митсубиши" си дойде с кола от острова. Не е като да не знае кое как е ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето категорично мнение е,че трябва да се спре тази практика-да се вкарват коли от Англия и да се управляват в България! ! !

(......не визирам,разбира се автомобилите,които се докарват за части втора употреба и тези на които им се "обръща" волана.....)

 

Автомобил с обратна дирекция е:

1.Не удобен за управление,тук!

2.Изключително опасен за водача си и за всички участници в движението около него!

Единственият вариант според мен за ограничаване на движението на тези автомобили по родните пътища е да се предприемат законодателни промени свързани с поне трикратното увеличаване на гражданската им отговорност ( но,кога ли и дали?!?!?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif) ! Всякакви други действия биха били възприемани за дискриминация,пък!

 

 

 

п.п Съжалявам за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spam.gifспама,но не се сдържах да изкажа мнението си тук!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето категорично мнение е,че трябва да се спре тази практика-да се вкарват коли от Англия и да се управляват в България! ! !

(......не визирам,разбира се автомобилите,които се докарват за части втора употреба и тези на които им се "обръща" волана.....)

 

Автомобил с обратна дирекция е:

1.Не удобен за управление,тук!

2.Изключително опасен за водача си и за всички участници в движението около него!

Единственият вариант според мен за ограничаване на движението на тези автомобили по родните пътища е да се предприемат законодателни промени свързани с поне трикратното увеличаване на гражданската им отговорност ( но,кога ли и дали?!?!?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif) ! Всякакви други действия биха били възприемани за дискриминация,пък!

 

 

 

п.п Съжалявам за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spam.gifспама,но не се сдържах да изкажа мнението си тук!

Ценов, съгласен съм с теб, но не мога да разбера, ако ме уцели някой с обратен волан, какво ще ме топли това, че ГО му е 3 пъти по-скъпа.

Личното ми мнение е, че трябва да се забрани регистрацията на автомобили с десен волан. Ако си внесеш такъв, обръщай волана и тогава го регистрирай.

Наскоро гледах клипове от Владивосток. Там нали Япония им е близко, сигурно над 80% от колите 2-ра употреба са с десен волан... чак се чудя защо не вземат да обърнат и посоката на движения в тези краища :):):) та да си дойде всичко на мястото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз моето скромно мнение относно преходите Англия - България:

Миналата година ходих и се върнах на собствен ход (София-Лондон-Саутпорт и обратно). Ще говоря само за връщането (понеже това го вълнува колегата)-парите, които дадох аз за:

1. гориво( на кола 2.2бензин), винетки (~10евро Унгария + ~8евро Австрия + ~ 30евро Румъния)и ферибот ~ 30 паунда е 640лв (водил съм си ги на тетрадка стъпка по стъпка)

2. Английска застраховка: ~ 70 паунда (тук не съм много сигурен - ще си проверя)

 

Забележка: Това са цени за миналата година - сами може да си направите сметка за поскъпването до тази година (не мисля, че ще е повече от 100-на лева). Другото, което трябва да се отбележи, че това са пари, които ще похарчиш ако сам си вкарваш колата. Ако трябва чужд човек да ти я вкара на собствен ход, аз лично за под 500лв не бих се наел да тръгна на това пътешествие(изказвам само мнение, не че предлагам такава услуга).

 

П.П. За справка на отиване (и на връщане) с кола 1.9 DCI сумата по първа точка бе 550лв (през Сърбия)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето категорично мнение е,че трябва да се спре тази практика-да се вкарват коли от Англия и да се управляват в България! ! !

(......не визирам,разбира се автомобилите,които се докарват за части втора употреба и тези на които им се "обръща" волана.....)

 

Автомобил с обратна дирекция е:

1.Не удобен за управление,тук!

2.Изключително опасен за водача си и за всички участници в движението около него!

Единственият вариант според мен за ограничаване на движението на тези автомобили по родните пътища е да се предприемат законодателни промени свързани с поне трикратното увеличаване на гражданската им отговорност ( но,кога ли и дали?!?!?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif) ! Всякакви други действия биха били възприемани за дискриминация,пък!

п.п Съжалявам за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spam.gifспама,но не се сдържах да изкажа мнението си тук!

Ценов, предполагам не визираш мен, защото VR-4 още с влизането си в България отиде при Марио да й обърне волана. Може би не знаеш, но аз съм върл противник на колите с десен волан, петицията в Интернет против регистрацията на коли с десен волан е от мен, която беше подкрепена от над 500 човека. Изпратих линк към петицията в Централата на КАТ и от там ми отговориха, че са запознати с проблема, но членството ни в ЕС не им позволява да искат такава "непропорционална мярка, каквато е смяната на мястото на кормилното колело" Могат да изискват само да се сменят фаровете и показанията на километража (да са в км).

Докато има кой да купува тези коли, ще има и кой да ги внася, но това категорично няма да съм аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ценов, предполагам не визираш мен, защото VR-4 още с влизането си в България отиде при Марио да й обърне волана. Може би не знаеш, но аз съм върл противник на колите с десен волан, петицията в Интернет против регистрацията на коли с десен волан е от мен, която беше подкрепена от над 500 човека. Изпратих линк към петицията в Централата на КАТ и от там ми отговориха, че са запознати с проблема, но членството ни в ЕС не им позволява да искат такава "непропорционална мярка, каквато е смяната на мястото на кормилното колело" Могат да изискват само да се сменят фаровете и показанията на километража (да са в км).

Докато има кой да купува тези коли, ще има и кой да ги внася, но това категорично няма да съм аз.

 

Въобще не съм имал предвид теб,дори не се бях сетил за VR-4-ките ти,когато си написах поста!Възмущението ми по този въпрос е няколко годишно и не се сдържах да не оспамя тази тема...пак се извинявам за което!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с вас,все пак имате повече опит с колите.Но лично аз се чувствам добре както в кола с ляв така и с десен волан.Предимствата на галанта ми с десен волан са че забелязвам по добре дупките от шахти без капаци ,както и съм по близо до пешеходците.При изпреварване не рискувам ,маалко по отдалеч се изнасям.Все пак мисля че е до човека ,а не толкова до машината.Е разбира се галанта не е вр4, а почти ретро .Все пак се надявам ако има промени касаещи автомобилите с дясна дирекция ,да не засягат вече регистрираните!Ако ли не местя се в Япония :) Или поне да направят изключение за някои машини...Не може да си вкараш супер рядка и екзотична кола и да се наложи или да я зарежеш да гние на двора спряна от движение или да побългаряваш обръщането на дирекцията и да превърнеш класика във франкенщайн....Така като гледам статистиката съвсем не са ни виновни колите с десен волан за масовото избиване по пътищата, а водачите управляващи под въздействието на алкохол ,наркотици и несъобразена скорост.Не споря с никой,това е моята гледна точка,все пак за това са форумите,просто любимата ми кола е с десен волан и не бих се разделил с нея! Още повече че съм доста внимателен и не мисля че съм опасен за себе си или околните.

Съжелявам че и аз "дооплесках'' темата...Тук някъде из форума би трябвало да има такава тема...

 

пп. JDM forever :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...