Ivailogm Публикувано 1 септември 2011 Сподели Публикувано 1 септември 2011 (редакция) Добър ден,проблема с оборотите е следния:Вчера сутринта паля на бензин и оборотите нормално седят около 1500.След няколко минути прехвърлям на газ и хоп 2000 даже и малко над тях,след което прехвърлям пак на бензин и започва играта,1000-1200,1000-1200 и така постоянно играене.Пак на минавам на газ,пак 2000 и повече даже.По това което чета и малко или много разбирам ми прилича на проблем в стъпковото моторче или в някое от малките маркучета из двигателя.Бих желал и Вашето мнение ако е възможно колеги.Само да отбележа,че до предишният ден не съм имал никакви проблеми или проблясъци за проблеми,колата си работеше нормално,върви си доста прилично даже и разхода си е хубав:)12.5газ с климатик в софийския трафик.Моля да бъда извинен ако пропускам нещо повече като информация или ако съм пропуснал да прочета някаде Редактирано 1 септември 2011 от Ivailogm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 3 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2011 Благодаря за мненията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 3 септември 2011 Сподели Публикувано 3 септември 2011 (редакция) Здравейте, проблема може да е от много неща и без диагностика и преглед едва ли има голям смисъл да се предполага. Иначе ако колата смуче въздух от някъде след дросела (между дросела и двигателя) се държи по подобен начин. Поздрави. Редактирано 3 септември 2011 от Nickky Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 3 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2011 Благодаря колега.Прегледах всичко което може да се погледне или пипне докато работи колата.Интересното е че доката работи климатика не играят оборотите,а в момента в който спре компресора пак всичко започва от начало.А дали дебитомера е възможно да дава проблем.Явно ще ходи на диагностика ама сега мира не ми дава това положение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killer Публикувано 3 септември 2011 Сподели Публикувано 3 септември 2011 Колега не съм много вещ по въпроса,но аз го имах същия проблем с малката разлика,че при мен оборотите на бензин не играеха.Отидах на елкон ,закачиха я момчето пипна тук и каза,че испарителя ми е за смяна и каза,че е трябвала настройка защото сместа била богата и стъпковото моторче се побърквало.Пак казвам не съм вещ но отиди да я погледнат може малко да е.Дано да съм бил полезен.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 4 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2011 Днес направих експеримент.След като с длан намалих притока на въздух към филтъра усетих как се нормализира всичко.Идеята ми е,че при това положение щом като намалявам притока значи дърпа въздух от някъде другаде.Има ли идеи някой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 септември 2011 Сподели Публикувано 4 септември 2011 Днес направих експеримент.След като с длан намалих притока на въздух към филтъра усетих как се нормализира всичко.Идеята ми е,че при това положение щом като намалявам притока значи дърпа въздух от някъде другаде.Има ли идеи някой.Смуче въздух от някъде ,я от някой изваден или сцепен маркуч, я от някоя гарнитура ,я от МПХ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 6 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2011 Здравейте пак.Пламене,след като откача буксата на стъпковото моторче няма никаква промяна в работата на мотора.При това положение трябва ли да съм сигурен че е от МПХ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Здравейте пак.Пламене,след като откача буксата на стъпковото моторче няма никаква промяна в работата на мотора.При това положение трябва ли да съм сигурен че е от МПХ.Не, дори и откачена,пак няма да се разбере от къде е проблема.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 6 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2011 А как да разбера.Прегледах всички маркучета и ми се виждат здрави.В момента съм свалил моторчето за празния ход и мисля да сменя гарнитурата/тя е една само/.И ако не стане незнам.А може ли по тоците да се базика нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Здравейте, колега, защо не закарате колата при някой да я погледне, например Пламен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailogm Публикувано 6 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2011 Ще я карам колега,просто за момента нямам почти никакво време а и не съм се уговорил още с Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.