backstage Публикувано 29 август 2011 Сподели Публикувано 29 август 2011 Колеги, Каризмата има ли паркинг светлини (когато на изгасен мотор цъкнеш мигача и свети ляв преден и заден габарит и съответно за десен мигач - десен преден и заден габарит) На моята поне май няма :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Всичките нямат.Ползвай аварийните... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Всичките нямат.Ползвай аварийните... Предполагам, че под "всички нямат" ства въпрос за седаните Каризми, понеже моята (хечбек) има светлини за задна скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Предполагам, че под "всички нямат" ства въпрос за седаните Каризми, понеже моята (хечбек) има светлини за задна скорост. Всички Каризми нямат такава екстра, както вече е написано, няма значение седан или хечбек. Към колегата Ивайло Нинов: Става въпрос, че при някой европейски марки (знам за Ауди) при изгасен двигател, ако включиш някой от мигачите, се включват и съответните преден и заден габарит. Няма връзка с светлините за заден ход. И пак както е написал по горе valboss ние си ползване аварийните светлини. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 30 август 2011 Автор Сподели Публикувано 30 август 2011 Ясно за аварийните, но ако искам да оставя колата за 2-3 часа на оживена улица с много трафик вечерта - не бих я оставил на аварийни. Екстрата е полезна ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 30 август 2011 Сподели Публикувано 30 август 2011 Грешката е моя - извинявам се. Разбрал съм нещата погрешно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 31 август 2011 Сподели Публикувано 31 август 2011 Ясно за аварийните, но ако искам да оставя колата за 2-3 часа на оживена улица с много трафик вечерта - не бих я оставил на аварийни. Екстрата е полезна ;)Ами аз като не искам да я оставя на аварийни, просто я оставям на габарити. За няколко часа акумулаторът не го усеща, ако е читав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 август 2011 Сподели Публикувано 31 август 2011 (редакция) Отзад мисля, че две крушки светеха в един стоп, май по 10 или 15W, отпред в габарита още 5W и консумацията 3A (35W) не е толкова малка. Ако се правят разни такива доработки ще е добре да се сложат LED светлини, за да щадят акумулатора. Ако е на габарити го умножаваме по 2 и добавяме и консумацията на таблото и осветлението на номера още към 40W. На теория към 8-8,5 ампера, което не е малко особено ако е зимата. Може да се помисли за някакво устройство което да ги изключва при спад в напрежението, например под 10V, както е при ксеноновите комплекти. Редактирано 31 август 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.