Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

ЗДРАВЕЙТЕ,

ИМАМ НУЖДА ОТ ПОМОЩ!

ПРЕДИ ГОДИНА СМЕНЯХ ГАРНИТУРА НА ГЛАВА. ПРЕДИ МЕСЕЦ - ПАК :icon_hmm: И СЕГА - ПАК ПРОБЛЕМ :icon_censored: , НО ДА КАРАМ ХРОНОЛОГИЧНО - ПРИ ВТОРАТА СМЯНА МИ

КАЗАХА, ЧЕ ПРЕДИШНАТА ГАРНИТУРА Е БИЛА МЕНТЕ /100ЛВ. КОМПЛЕКТА/. ПРЕДИ ПЪРВАТА СМЯНА НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ ТРУДНО ПАЛЕШЕ ИЗЛИЗАЙКИ СВЕТЛОСИНКАВ ДИМ. СЕГА ПРИ СТУДЕН ПАЛИ ОТ РАЗ, НО КАТО РАБОТИ ИЗЛИЗА ЛЕК СИНКАВ ДИМ. ПРЕДИ ПЪРВАТА И ПРЕДИ ВТОРАТА СМЯНА В ПРЕЛИВНИКА НА РАДИАТОРА ИМАШЕ БЪЛБУКАНЕ. И СЕГА СЕ ПОЯВЯВА, НО С ИЗВЕСТНО ЗАКЪСНЕНИЕ /КАТО ЧЕ ЛИ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ... /. ОТ ДРУГА СТРАНА АНТИФРИЗА В ПРИЛИВНИКА МИ НАМАЛЯВА И ПОСТОЯННО ГО ДОЛИВАМ. ДАЛИ СИНКАВИЯ ДИМ Е ОПИТ ЗА ГОРЕНЕ НА ПОСЛЕДНИЯ ?

В МАСЛОТО НЯМА ВОДА.

МОЖЕ ЛИ ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ ГЛАВАТА Е СПУКАНА?

ЧУВАЛ СЪМ ЧЕ ИМАЛО ПНЕВМАТИЧНИ ТЕСТЕРИ НА КОИТО ГЛАВАТА СЕ КАЧВА И ТОВА СЕ ПРОВЕРЯВА. КАКТО И НЯКАКВО СКАНИРАНЕ С КОЕТО СЕ ОТКРИВАТ МИКРОПУКНАТИНИ В МЕТАЛА.

ТЕЗИ НЕЩА НАДЕЖНИ ЛИ СА?

КАК ВИ ЗВУЧИ ЛЕПЕНЕ/ЗАПОЯВАНЕ НА ГЛАВА? НЕ Е ЛИ МАЛКО НЕСЕРИОЗНО ПРЕДВИД ТЕМПЕРАТУРИТЕ И КОМПРЕСИЯТА КОИТО СЕ РАЗВИВАТ :icon_hmm:

ОЧАКВАМ С НЕТЪРПЕНИЕ МНЕНИЯТА ВИ.

А.

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е често срещан при нашите глави след яко прегряване. По състоянието на свалената гарнитура могат да се направят някои изводи. Вариантите са два според мен: изкривена глава или по-точно уплътняващата повърхност към гарнитурата(проверява се с линеал и се оправя с шлайф) или пукнатина. От това, което съм чел пукнатината няма смисъл от опити за оправяне. За нова глава ще ти отрежат главата(тази на раменете) значи остава или втора ръка или нова от Галопер, но се съмнявам, че и те вече са по-евтини

Диагностиката доколкото знам е ултразвуково сканиране и си е надеждна, но съм чел за съвсем видими пукнатини с просто око най-често между двата клапана

На твое място бих започнал да търся втора ръка, тук имаше разни адреси

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така както го обясняваш , проблема е от прегрял мотор, в последствие ремонтиран калпаво, освен че може ( а и си е така де) крива главата, то провери и челото на блока дали не е крив.........тогава си вади изводите..........

глава най чесо се пука м/у клапаните , (т.е. м/у изпусл. и всмукат. клапан) около дренерите и навътре по каналите на водачите.........заваряват се, но вече не е същото каквото е било преди това..........знам едно място кадето заваряват много качествено глави ,но не знам дали вече е там, дали работи все още и т.н. това е една мадама ,тя ги прави / заварява главите, намираше се на кръстовището на Орион в дясно и там в ляво по една уличка....ходил съм там преди около 7 -8 години и не си спомням вчче .......... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА!

 

СЕРВИЗА НА ЕТ РУБИН В ОРЛАНДОВЦИ НАДЕЖДЕН ЛИ Е?

ИЛИ НЯКОЙ ДРУГ ?

 

ЧЕСТНО ДА ВИ КАЖА ИЛИ ВЪПРОСНИЯТ РЕМОНТ Е ДОСТА СЛОЖЕН ИЛИ НЯМАМ КЪСМЕТ С МАЙСТОРИТЕ :icon_hmm:

 

ОТНОСНО НОВА/ВТОРА УПОТРЕБА ГЛАВА СЪМ ЛЕКО ОЗАДАЧЕН ...

СЛЕД НЕМАЛЪК БРОЙ СОНДАЖИ НА ПАЗАРА СЕ ОЧЕРТА СЛЕДНАТА КАРТИНКА :

ОБОРУДВАНА ГЛАВА ВТОРА УПОТРЕБА - 1200

НЕОБОРУДВАНА - ВТОРА УПОТРЕБА - 600

ОБОРУДВАНА НОВА /НЯКАКВА ИСПАНСКА ФИРМА НЕЩО ОТ РОДА НА AMC/ - ОКОЛО 1500

НЕОБОРУДВАНА НОВА - 850 - 900

 

СМЯТАМ, ЧЕ АКО Е ВТОРА РЪКА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА СЕ СКАНИРА ЗА ПУКНАТИНИ И ТАКА ДОСТИГА ЦЕНАТА НА НОВА ... КЪДЕ ИМ/МИ Е СМЕТКАТА ... ИЛИ НЕЩО БЪРКАМ ... :icon_hmm:

 

:rulez:

 

А.

 

Редакция: Моля пиши с малки букви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично познавам шефа на "Рубин" - рядко коректен човек, обаче какви хора работят за него не мога да кажа. Там обаче работят само с оригинални части така че цените на глава ще са тези но на ен-та степен (но не е лошо да се провери все пак де).

Ако разликата в цената между нова и втора ръка е 20%, то за мен избора е ясен - новата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом употребявана струва 600 лв., то проверката за пукнатини се прави най-добре с надуване което е към 30 лв. Което включва дори и проверка на равнината дали е права и вземане на /вятър/. Но наистина е добре да се види и блока да не е поддал, но не знам дали може да стане без да се сваля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...