ЗДРАВЕЙТЕ, ИМАМ НУЖДА ОТ ПОМОЩ! ПРЕДИ ГОДИНА СМЕНЯХ ГАРНИТУРА НА ГЛАВА. ПРЕДИ МЕСЕЦ - ПАК :icon_hmm: И СЕГА - ПАК ПРОБЛЕМ :icon_censored: , НО ДА КАРАМ ХРОНОЛОГИЧНО - ПРИ ВТОРАТА СМЯНА МИ КАЗАХА, ЧЕ ПРЕДИШНАТА ГАРНИТУРА Е БИЛА МЕНТЕ /100ЛВ. КОМПЛЕКТА/. ПРЕДИ ПЪРВАТА СМЯНА НА СТУДЕН ДВИГАТЕЛ ТРУДНО ПАЛЕШЕ ИЗЛИЗАЙКИ СВЕТЛОСИНКАВ ДИМ. СЕГА ПРИ СТУДЕН ПАЛИ ОТ РАЗ, НО КАТО РАБОТИ ИЗЛИЗА ЛЕК СИНКАВ ДИМ. ПРЕДИ ПЪРВАТА И ПРЕДИ ВТОРАТА СМЯНА В ПРЕЛИВНИКА НА РАДИАТОРА ИМАШЕ БЪЛБУКАНЕ. И СЕГА СЕ ПОЯВЯВА, НО С ИЗВЕСТНО ЗАКЪСНЕНИЕ /КАТО ЧЕ ЛИ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ... /. ОТ ДРУГА СТРАНА АНТИФРИЗА В ПРИЛИВНИКА МИ НАМАЛЯВА И ПОСТОЯННО ГО ДОЛИВАМ. ДАЛИ СИНКАВИЯ ДИМ Е ОПИТ ЗА ГОРЕНЕ НА ПОСЛЕДНИЯ ? В МАСЛОТО НЯМА ВОДА. МОЖЕ ЛИ ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ ГЛАВАТА Е СПУКАНА? ЧУВАЛ СЪМ ЧЕ ИМАЛО ПНЕВМАТИЧНИ ТЕСТЕРИ НА КОИТО ГЛАВАТА СЕ КАЧВА И ТОВА СЕ ПРОВЕРЯВА. КАКТО И НЯКАКВО СКАНИРАНЕ С КОЕТО СЕ ОТКРИВАТ МИКРОПУКНАТИНИ В МЕТАЛА. ТЕЗИ НЕЩА НАДЕЖНИ ЛИ СА? КАК ВИ ЗВУЧИ ЛЕПЕНЕ/ЗАПОЯВАНЕ НА ГЛАВА? НЕ Е ЛИ МАЛКО НЕСЕРИОЗНО ПРЕДВИД ТЕМПЕРАТУРИТЕ И КОМПРЕСИЯТА КОИТО СЕ РАЗВИВАТ :icon_hmm: ОЧАКВАМ С НЕТЪРПЕНИЕ МНЕНИЯТА ВИ. А. :rulez: