Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D - 2008 год.


Препоръчано мнение

Здравейте,

Току що се регистрирах и имам доста въпроси към членовете на този

форум, тъй като ми предстои закупуване на Аутлендър 2008 година, днес си харесах

един... Като за начало, какво трябва по специално да се погледне, предстои в близките два дена

колата да се качи на крик.. колата е на 99 000 км, с перфектна сервизна книжка от

БС, двигателя предполагам е Пежо 2.2 HDI - първият въпрос който ме вълнува е

дали всички модели на Mitsubishi са оборудвани със FAP филтър за твърди частици,

както е при ПЕЖО 4007, или не ? Имам предвид със този двигател...

 

Благодаря предварително на всички собственици на такива джипове за съветите които ще ми дадат

тук...

 

P.S. Сегашната ми кола е PARTNER VTC - 2.0 HDI, от която съм много доволен, като изключим жилото на съединителя ! :mad:

3-то сменям вече, на 93 000 км ! Имам и един стар Шатъл 4 Х 4 - 1985 год, който не си знае км-те, ама е железен !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , мисля че всичките 2.2 са с фап филтър но не съм сигурен , това не е болка за умиране .

Имам същия автомобил , доволен съм от него прилична возия , много добър разход на гориво 7.5 до 8 на сто , моето каране е 50 на 50 градско/извънградско .

Основна болест кривят дискове на спирачки(фабричните) , при мен съединителя пребоксува на 25000 км сменен гаранционно на този (четох доста из пежо форума за съединителя,слабо място според колегите)мотор . Гледай за обичаините неща равномерна работа на двг пуши ли итн , Проверка в сервиз , диагностика ако не в БС , Бош или там където могат да го проетат . Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , мисля че всичките 2.2 са с фап филтър но не съм сигурен , това не е болка за умиране .

Имам същия автомобил , доволен съм от него прилична возия , много добър разход на гориво 7.5 до 8 на сто , моето каране е 50 на 50 градско/извънградско .

Основна болест кривят дискове на спирачки(фабричните) , при мен съединителя пребоксува на 25000 км сменен гаранционно на този (четох доста из пежо форума за съединителя,слабо място според колегите)мотор . Гледай за обичаините неща равномерна работа на двг пуши ли итн , Проверка в сервиз , диагностика ако не в БС , Бош или там където могат да го проетат . Успех !

 

Колега, благодаря ти - все пак полезна информация, за дисковете и съединителя...

Иначе знам че няма нищо което да е болка за умиране, но все пак искам да избегна някои ремонти които допълнително

ще ми натоварят бюджета !Например вече знам че ако казанчето на ФАП филтъра, което май се намира отзад до ауспуха ( не съм сигурен !), тече и е ударено - тоест трябва да се смени, барабар с 4 литра течност, ремонта е мин. 1000 лв - даже и да взема

частите от PSA !

Благодаря , и приятна вечер !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Току що се регистрирах и имам доста въпроси към членовете на този

форум, тъй като ми предстои закупуване на Аутлендър 2008 година, днес си харесах

един... Като за начало, какво трябва по специално да се погледне, предстои в близките два дена

колата да се качи на крик.. колата е на 99 000 км, с перфектна сервизна книжка от

БС, двигателя предполагам е Пежо 2.2 HDI - първият въпрос който ме вълнува е

дали всички модели на Mitsubishi са оборудвани със FAP филтър за твърди частици,

както е при ПЕЖО 4007, или не ? Имам предвид със този двигател...

 

Благодаря предварително на всички собственици на такива джипове за съветите които ще ми дадат

тук...

 

P.S. Сегашната ми кола е PARTNER VTC - 2.0 HDI, от която съм много доволен, като изключим жилото на съединителя ! :mad:

3-то сменям вече, на 93 000 км ! Имам и един стар Шатъл 4 Х 4 - 1985 год, който не си знае км-те, ама е железен !

 

Привет! Карам такъв автомобил почти две години /кога изминаха!!!!! :icon_angel: /

До днес - 36 000 км. Без какъвто и да е проблем /Благодаря ти, Господи :bowi: /

Разход - 7 - 8,5 /в зависимост от "задкормилното устройство" и тежестта на крака... :tooth:

Стабилен ход, добро държание на лош терен /не е обаче за ОФРОУД, много пъргав и динамичен двигател.

Колкото до филтъра - имат го всички. Хубавото е, че наистина се намира отзад, долу и минава по "каско" /-подробности - на ЛС, ако искаш. И не струва чак толкова, колкото пишеш...

Двигател, ходова част, купе вътре и вън /без предна част и стопове/ - идентични с Пежо 4007.

На тези километри се подготви за смяна на някои по-съществени части /ако вече не са сменени/.

 

Съвет: Обърни се преди покупката за съвет и съдействие към "miroslav" от форума - да го прегледат в Ратола и да дадат становище. Добри специалисти са.

Успех!

Чакаме те в отбора! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало, какво трябва по специално да се погледне,

Преди всичко се заслушай за шум в съединитела, страдат от него и е доста скъп..

И задължително диагностика, за да се види за евентуални проблеми по електроника, дюзи и т.н..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Преди всичко се заслушай за шум в съединитела, страдат от него и е доста скъп..

И задължително диагностика, за да се види за евентуални проблеми по електроника, дюзи и т.н..

 

 

Здравейте, за какъв шум трябва да се слуша? Притежавам същия автомобил/година.

В процеса на натискане на съединителя се чува рухолене (сякаш двигателя си променя/увеличава бръмченето), което намалява когато педалът стигне крайно натиснато положение, но все пак си се чува докато педалът е натиснат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...