Премини към съдържание

Маншони Спейс стар


Препоръчано мнение

Колеги,кажете ми сервиз във Варна!Маншоните ми на външните карета са за смяна.Досега един майстор се опита но не успял да разглоби полуоската.Попитах още 4-5 но като разберат че е трудно или не им се занимава или веднага имат много работа.Колата е Спейс стар 1999,1.3,16V.

Редактирано от Kiro74
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,кажете ми сервиз във Варна!Маншоните ми на външните карета са за смяна.Досега един майстор се опита но не успял да разглоби полуоската.Попитах още 4-5 но като разберат че е трудно или не им се занимава или веднага имат много работа.Колата е Спейс стар 1999,1.3,16V.

 

Здравей Колега .

 

Моята звезда си я поддържам в един сервиз във Виница. От 2006г. си поддържам колите в този сервиз и до сега винаги съм оставал доволен. Моята кола също Спейс стар 2000, 1,3, 16V, весена от Германия от собственика на сервиза.

Сервиза се намира на много лесно място във Виница. Когато минеш светофара на центъра на Виница продължаваш напред по пътя за Аладжа манастир и на около 50-70метра в дясно на главната е сервиза. Лесно ще го познаеш кой е защото пред него има спрели леки коли и джипове, входните врати са в жълт цвят. Точно до входа на сервиза има малка механичка. Ако искаш повече подробности пиши ми на лични.

 

Успех.

Редактирано от sumer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега .

 

Моята звезда си я поддържам в един сервиз във Виница. От 2006г. си поддържам колите в този сервиз и до сега винаги съм оставал доволен. Моята кола също Спейс стар 2000, 1,3, 16V, весена от Германия от собственика на сервиза.

Сервиза се намира на много лесно място във Виница. Когато минеш светофара на центъра на Виница продължаваш напред по пътя за Аладжа манастир и на около 50-70метра в дясно на главната е сервиза. Лесно ще го познаеш кой е защото пред него има спрели леки коли и джипове, входните врати са в жълт цвят. Точно до входа на сервиза има малка механичка. Ако искаш повече подробности пиши ми на лични.

 

Успех.

Благодаря ти много!Утре имам уговорка с един майстор и ако и той нищо не направи,веднага отивам във Виница.Вече мислех да питам наред ама нали все пак е по-добре някой да препоръча нещо.Бих опитал и сам но трябва хубав инструмент а и канал или подемник,скоба и т.н.Последен вариант беше с тези лепените без демонтаж.

Иначе проблема е че не излиза главината от шлиците.Ръждясали са и не помръдва.Все пак 12 години са това.Нали има и други варианти откъм скоростната кутия например.Но както и да е!

Благодаря още веднъж и ще пиша какво е станало!

Успех и на теб!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Маншоните са сменени.Едно момче разглоби полуоските откъм скоростната кутия и за около 2-3 часа ги смени.Струва ми 60 лв. труда.Много съм му благодарен.Преди това сигурно в 10 други сервиза ми отказаха.Неставало,трябвало да се нагрява с оксижен да се реже и незнам си там още какви глупости.Едва ли не да сменя лагер и каре които са по 120 лв. заради маншона който струва 30 лв. и т.н.

Значи от около 10 сервиза само един ми помогна.Доста лоша статистика но както и да е.

Успех на всички каращи Спейс стар!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте,колеги,ако някой е сменял и карета под тези маншони,да сподели,лесно ли се сменят и колко струват? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет "космически" колеги...

 

Моята Муци е Вагон, но да споделя - маншо външно каре - до 20 лв/бр. Смяната отне 5-6 часа, при условие че смених и маншоните на кормилната рейка. Само дето трябваха 2 чифта ръце - особено при избиването на карето от полуоската, за да не излезе тя от скоростната кутия. При наличие на канал, крик, добър набор инструменти и точните резервни части не мога да кажа че е "голям зор". :icon_rock: Смяната на маншоните вкл. и разглобяване на карето за да се почисти /понеже от скъсаният тампон не само излиза грес но и влиза мизерийка/ и вкарването на нова грес. Е, отидоха и 1-2 квадратни метра парцали ама... :P

 

Поздрави! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет "космически" колеги...

 

Моята Муци е Вагон, но да споделя - маншо външно каре - до 20 лв/бр. Смяната отне 5-6 часа, при условие че смених и маншоните на кормилната рейка. Само дето трябваха 2 чифта ръце - особено при избиването на карето от полуоската, за да не излезе тя от скоростната кутия. При наличие на канал, крик, добър набор инструменти и точните резервни части не мога да кажа че е "голям зор". :icon_rock: Смяната на маншоните вкл. и разглобяване на карето за да се почисти /понеже от скъсаният тампон не само излиза грес но и влиза мизерийка/ и вкарването на нова грес. Е, отидоха и 1-2 квадратни метра парцали ама... :P

 

Поздрави! :mitsu-smiley:

 

Пламка, трябвало е да свалите полуоската, така се работи по-лесно и следователно по-бързо.... на Еклипсо се сменя за 2 часа маншона, може и по-бързо.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има едни неупренови маншони, които с помоща на такъв инструмент:

http://www.cvbootreplacement.info/image/dorman-614-030-help-universal-fit-cv-boot-air-tool.jpg

се разтягат и се нахлузват без да се сваля карето.

Така смяната е за около 15-20мин.

Ето клип:

Редактирано от XEN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...