procdump Публикувано 23 юли 2011 Сподели Публикувано 23 юли 2011 (редакция) Здравейте колеги, колата ми е Lancer 1.6 16v 4x4 93 година. При пълен резервоар в понеделник оставих колата цял ден на слънце доработа в жегата. На връщане към вкъщи забелязах, че има теч на бензин от филтъра с активен въглен за бензиновитепари - при мен се намира точно под акумулатора. Ето и снимка: http://img15.imageshack.us/img15/2084/filterk.jpg . В четвъртък беше по-хладно и теч не забелязах. Да съм навъртял 50км градско през седмицата. В петък отново еоставих на слънце до работа като пак си беше голяма жега. Прибирайки се вкъщи на паркинга отново забелязах датече от този филтер, като тече само когато колата е карана. Иначе като загасих мотора в един момент спира да капе. Помагайте - от какво може да се случва това? Понеже четох из форума, че тази система е повече от гледна точка екология, възможно ли е да се премахне? Поздрави. Редактирано 23 юли 2011 от procdump Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
procdump Публикувано 27 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2011 Здравейте колеги. Установих, че резервоарът ми не е фабричен, ами някой го е сменил преди да си купя колата и съответно от тамнай-вероятно идва проблема, че не е направен изобщо както трябва. Може ли да ми препоръчате сервиз в София, където да отида да се разбере защо капе бензин от този филтър и да си реша проблема. Моля пишете тук или на ЛС. Мислих си за резервоар втора ръка,но най-добре някой по-знаещ да се изкаже по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 (редакция) http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22173Здравей за това ли става дума и какъв точно ти е Lancer-а модел двигател 4G92 и вид купе (седан,комби).Итересно ми е местопожението при теб ако може и малмо снимки Редактирано 29 юли 2011 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
procdump Публикувано 30 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2011 (редакция) Здрасти колега, този филтър, за който говоря не е същият. Местоположението е точно под акумулатора като е хванат със скоба. Ще направя снимки и ще ги публикувам.JMBLNC76APU500430 ми е номера - 4G92 е мотора, хечбег. Четох по форума, че има хора, които са разкачали тази система за бензиновите пари и ми е интересно как запушват този маркуч, който отива във филтъра с активен въглен:http://img847.imageshack.us/img847/8691/rezervoar.jpg http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=18097&view=findpost&p=187536 . Ето например колегата, като е слагал ГИ е разкарал тази система. Само не ми е ясно какво точно филтърче е сложил, че да не му прави налягане в резервоара и да не влиза нищоотвън. Редактирано 30 юли 2011 от procdump Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 31 юли 2011 Сподели Публикувано 31 юли 2011 Ето такова или подобно, филтърче съм сложил, цената му е 1 лев. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
procdump Публикувано 14 август 2011 Автор Сподели Публикувано 14 август 2011 (редакция) Здравейте колеги, ето и снимките на този филтър - извинявам се, че малко късно ги направих. Надявам се, че на някой може даса му от полза. Иначе си реших проблема като този маркуч беше изолиран още от страната на резервоара и беше направена дупчица на капачката, като не съм забелязал да се образува налягане. Навъртях 700км и дачукна на дърво няма грижи. http://img709.imageshack.us/img709/3839/p1011746j.jpghttp://img850.imageshack.us/img850/1768/p1011747.jpg Редактирано 14 август 2011 от procdump Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.