Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

капе някаква... вода?


aga

Препоръчано мнение

Колеги,

 

Вече писах в "онази" тема как опрях предната броня в пътя скачайки от един ръб изрязан в асфалта.

За щастие удар в нещо твърдо нямаше. Чудя се как предницата потъна толкова. Надявам се, че е предвидено да издържи подобен шок, който е впрочем в "работно" направление.

 

Но дали е така?? Утре ще ходя да вдигнат колата и да огледаме.

 

Огледах подробно дали има течове - картерите на двигателя и трансмисията. Те са сухи, но забелязах че на нивото на жабката нещо като вода (няма цвят, мирис, не е хлъзгаво) капе отдолу на пътя и то доста (2 капки на минута). Веднага го свързах с "травмата", но се чудя дали има общо. Каква вода може да има там?? Да знаете какви тръби вървят там? На нивото на жабката е климатика. Сега конкретно, има ли климатика някаква тръба от която може да си капе някакъв конденз, или има нещо спукано??

 

:icon_hmm: :icon_doh:

 

Да се похваля - имам чисто нова задна броня. Един ме одраска (буквално) на светофар и застрахователите бяха така добри да ми дадат нова. Сега ако мога и предната да сменя... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има тръба /по-скоро маркуч/ който отвежда конденза от радиаторчето на

климатика. Най-добре се вижда при спрял автомобил непосредствено

след като в движение е пускан климатика. Под автомобила се образува

локвичка.

Все пак прегеледай след удара да не се е нещо разместило, извадило

и т.н.

Поздрави!! :D

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има тръба /по-скоро маркуч/ който отвежда конденза от радиаторчето на

климатика. Най-добре се вижда при спрял автомобил непосредствено

след като в движение е пускан климатика. Под автомобила се образува

локвичка.

Все пак прегеледай след удара да не се е нещо разместило, извадило

и т.н.

Поздрави!! :D

Краско

 

Това е успокоение! Надявам се всичко да е наред, иначе върви нормално. Кацна съвсем меко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Какво правиш ти бе човек? :D Вече летиш с Галанта :plane:

Внимавай, че на тази кола 80 км. са все едно си спрял!

 

:crazypilot:

 

Кондеза е от централната климатична тръба, която идва от компресора и влиза в салонната кутия, където се намира поленовия филтър. Предполагам не е дал теч, но все пак трябва да се разглоби. На третата снимка се вижда идеално за какво говоря.

 

Ето как изглежда:

 

http://images10.snimka.bg/001253937.jpg

 

http://images10.snimka.bg/001253938.jpg

 

http://images10.snimka.bg/001253939.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво правиш ти бе човек? :D Вече летиш с Галанта :plane:

Внимавай, че на тази кола 80 км. са все едно си спрял!

 

:crazypilot:

 

Кондеза е от централната климатична тръба, която идва от компресора и влиза в салонната кутия, където се намира поленовия филтър. Предполагам не е дал теч, но все пак трябва да се разглоби. На третата снимка се вижда идеално за какво говоря.

 

 

 

Обърна ми се корема на кацане. Отдолу всичко е ОК, само бронята е пострадала малко. Картери, носачи, тръби, гърне... няма никакви следи. Добре че кацна на дебел слой пясък подготвен zа асфалтиране :D . И да е zадрало, е било на меко. Трябва да се внимава много, белята дебне дори пред къщи. Можех да се блъсна, например, във валяк :D Това моето е като от 'Смях, смях' - както си карах, иzвежнъж пътя ме удари :D

 

Big Boss, това съм го раzглобявал като си сменях филтъра и мога да го погледна пак... Кое точно подоzираш би могло да даде теч навън? Капеше на пътя на мястото на жабката... Дано Краско да е прав... че след приzемяването ме хвана параноя :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Това е нагнетателната тръба за климатика която, мисля че е дала конденз, снимана отвън. Така че няма място за притеснения.

Тази вода идва от изпарителя и е от разликата на темперетурата, защото в купето е топло, а климатика го "върти" с 5 градуса. Оградил съм ти я в червено около мястото къде се предплопага, че е станала локвата. Ако погледнеш отвътре на снимка 3 в предишния ми пост, тя продължава и след около 30 см завива надясно и надолу и стига горе-долу до мястото, което съм ти оградил. Ако се загледаш внимателно на снимката в началото на тръбата до преливника има и една тапа, през която се пълни климатика с фреон R134a за нашите коли.

Проверява се под налягане в барове и ако има изтичне от там се слага първо да се провери колко е нивото на фреона.

Другият вариант, койото е почти изключен е да се е пукнала трабата от удара или от някое малко камъче (по-малко вероятно). Налягането се мери с пресостат и ако е по-малко от 2 бара, значи има теч и компресора спира. После се слага течност и се гледа с UV лампа.

 

http://images10.snimka.bg/001257968.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нагнетателната тръба за климатика която, мисля че е дала конденз, снимана отвън. Така че няма място за притеснения.

 

 

 

Много полезна и бърза информация, благодаря! Засега няма проблем с климатика, дано не се появи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...