Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Въпросът ми е свързан с главите на галант с 4G63 / галант е33 , е 32 и еклипс 1Г / , тъй като съм с такъв галант , само че 8 клапана , може ли да сменя само главата и ЕСU-то или трябва целият двигател ако искам да премина на DOHC системата . Също така някъде из форума четох , че с глава от соната / вероятно и от coupe/tiburon / даже се повишавала компресията и била по-добре от оригиналната на еклипса , въпреки че повечето хюндаи 2.0 са под 150 коня по книжка . :twisted: Извинявам се , ако съм задал некомпетентно въпросите .

Успешен ден на всички !

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както и сам си предположил по-добре е да смениш целия двигател, щото само с главата и еку-то няма да стане работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както и сам си предположил по-добре е да смениш целия двигател, щото само с главата и еку-то няма да стане работата.

Благодаря за отговора :icon_thumbup: Надявах се да мога да мина тънко , но уви . Ще си я карам с 8 клапана и това е .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

здравейте колеги,малко късно отговарям,но защо всички искащи да правят ъпгрейд на бегачката прибягват до смяна на мотора :icon_hmm:

s_mitko защо не се поразровиш тук-там и не разбереш дали двувалова глава не съвпада с твоя блок,или дали има еднакви блокове при които се използва и DOHC и SOHC :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...