s_mitko Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 (редакция) Въпросът ми е свързан с главите на галант с 4G63 / галант е33 , е 32 и еклипс 1Г / , тъй като съм с такъв галант , само че 8 клапана , може ли да сменя само главата и ЕСU-то или трябва целият двигател ако искам да премина на DOHC системата . Също така някъде из форума четох , че с глава от соната / вероятно и от coupe/tiburon / даже се повишавала компресията и била по-добре от оригиналната на еклипса , въпреки че повечето хюндаи 2.0 са под 150 коня по книжка . :twisted: Извинявам се , ако съм задал некомпетентно въпросите . Успешен ден на всички ! Редактирано 2 юли 2011 от s_mitko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 Както и сам си предположил по-добре е да смениш целия двигател, щото само с главата и еку-то няма да стане работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2011 Както и сам си предположил по-добре е да смениш целия двигател, щото само с главата и еку-то няма да стане работата.Благодаря за отговора :icon_thumbup: Надявах се да мога да мина тънко , но уви . Ще си я карам с 8 клапана и това е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishko civic Публикувано 28 август 2011 Сподели Публикувано 28 август 2011 здравейте колеги,малко късно отговарям,но защо всички искащи да правят ъпгрейд на бегачката прибягват до смяна на мотора :icon_hmm: s_mitko защо не се поразровиш тук-там и не разбереш дали двувалова глава не съвпада с твоя блок,или дали има еднакви блокове при които се използва и DOHC и SOHC :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.