Sezgo Публикувано 18 юни 2011 Сподели Публикувано 18 юни 2011 Колата е митсубиши галант 2.5 6а13 - на 300 - 400 км ми се губи по литър и не6то вода. Не надува маркучите няма течове някой да има представа къде отива тази вода? Сутрен като я паля също така понякога леко глъхне 2 3 секунди и след това се нормализира всичко. Забелязал съм че понякога намясто като подам газ сякаш се чува някакъв теч на вода вътре в парното (в средната част). Стъклата не ми се запотяват и стелките са ми сухи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 18 юни 2011 Сподели Публикувано 18 юни 2011 Колата е митсубиши галант 2.5 6а13 - на 300 - 400 км ми се губи по литър и не6то вода. Не надува маркучите няма течове някой да има представа къде отива тази вода? Сутрен като я паля също така понякога леко глъхне 2 3 секунди и след това се нормализира всичко. Забелязал съм че понякога намясто като подам газ сякаш се чува някакъв теч на вода вътре в парното (в средната част). Стъклата не ми се запотяват и стелките са ми сухи!Ами като форсираш пушека обръщал ли си внимание с какъв цвят е...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sezgo Публикувано 18 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2011 Ами като форсираш пушека обръщал ли си внимание с какъв цвят е...? пушек не съм забелязвал да пуши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 18 юни 2011 Сподели Публикувано 18 юни 2011 Ако не е някой маркуч или радиатора то ще е гарнитурата на главата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 юни 2011 Сподели Публикувано 18 юни 2011 (редакция) ...всъщност главите са две, а проблемите с тях са рядко явление слава богу!Ама ти с вода ли го караш тоя автомобил?Ако имаш такава възможност (напр. ако стои в гараж) постели вестници под колата, вкл. там където е радиатора за парното. На другата ми кола губи антифриз само в движение, но е по литър сигурно на 5-6 месеца, а при теб е сериозна загуба на охл. течност. Може да пробваш да я запалиш и да я оставиш така над вестниците да бръмчи 20-30 минути. Като тръгнат вентилаторите, пусни и парното на максимално горещо и 3-4 степен. Лошият сценарий, който е и най-вероятен както го описваш, е да го гори :icon_crying: Нали не качва нивото на маслото? Това пък е най-неприятното... Редактирано 18 юни 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2011 Сподели Публикувано 18 юни 2011 Колата е митсубиши галант 2.5 6а13 - на 300 - 400 км ми се губи по литър и не6то вода. Не надува маркучите няма течове някой да има представа къде отива тази вода? Сутрен като я паля също така понякога леко глъхне 2 3 секунди и след това се нормализира всичко. Забелязал съм че понякога намясто като подам газ сякаш се чува някакъв теч на вода вътре в парното (в средната част). Стъклата не ми се запотяват и стелките са ми сухи!........има ли колата АГУ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 22 юни 2011 Сподели Публикувано 22 юни 2011 Тук ме заинтригува ако има АГУ какво може да се обърка,че мойта губи по 500-600мл на 3-4 месеца и имам АГУ :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sezgo Публикувано 22 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2011 ........има ли колата АГУ?Колата е с газов инжексион и ме съмнява изпарителя. Един ден я изчаках да изтине. Допълних в радиатора течност. Затворих капачката, запалих двигателя и докато обърна на газ за секунди видях почна да надува маркучите и да изхвърля вода от пластмасовото казанче след радиатора което е. Угасих я и и долях пак течност и я пробвах на бензин само този път. Нямасе никакви симптоми нито надувасе маркучите работесе равномерно и забелязах че мирише на газ от радиатора при отваряне на капачката. Започнах да я карам сега на бензин само да видя дали ще прави мизерии. Два дена не беше палена и днес викам да я запаля да видя какво ще направи този път. Когато я запалих няколко секунди глухнесе и угасна. на втория път запали. Проверих маркучите дали се надуват и дали хвърля вода но нямасе проблем МИсля 4е си бяхна нормално надути не бяха камък. но това глъхнене сутрин от киде се появява и защо не пали от раз незнам. Другото което е ако тръгна веднага и подам малко газ иска да гасне и глъхне ако подам повече газ се изтрелва. Та някой ако знае какви са тези анумалии на тази кола нека каже. Казаха ми че имало уред който показвал дали има издухана гарнитура на двигателя. При първа възможност ще отида да видя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sezgo Публикувано 22 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2011 Ако не е някой маркуч или радиатора то ще е гарнитурата на главата Колега и ако ми кажеш коя от двете глави е, ще те призная :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 юни 2011 Сподели Публикувано 22 юни 2011 Трудното палене сутрин може да се дължи на запушени дюзи. Ако има как да я запалиш направо на газ, може да се види има ли проблем с паленето. Този двигател може да издуха гарнитура само ако бъде прегрят. Това не е лесна задача, като изключим карането с малко охл. течност, повреда във водната помпа или неизправен датчик за Т и невключване на вентилаторите при загряване + продължителна работа на място и то в жегата, и калпазански истории като бърнаут с ръчна. Също и калпав монтаж на някоя глава, ако е сваляна за гумички примерно, но това би трябвало скоро след разглобяването да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sezgo Публикувано 22 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2011 Трудното палене сутрин може да се дължи на запушени дюзи. Ако има как да я запалиш направо на газ, може да се види има ли проблем с паленето. Този двигател може да издуха гарнитура само ако бъде прегрят. Това не е лесна задача, като изключим карането с малко охл. течност, повреда във водната помпа или неизправен датчик за Т и невключване на вентилаторите при загряване + продължителна работа на място и то в жегата, и калпазански истории като бърнаут с ръчна. Също и калпав монтаж на някоя глава, ако е сваляна за гумички примерно, но това би трябвало скоро след разглобяването да стане. Не съм палил гуми и т.н. Скоро ще се разбере като се иде в сервиз да видим "големите" специалисти какво ще кажат.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.