Премини към съдържание

Въпрос?


Sezgo

Препоръчано мнение

Колата е митсубиши галант 2.5 6а13 - на 300 - 400 км ми се губи по литър и не6то вода. Не надува маркучите няма течове някой да има представа къде отива тази вода? Сутрен като я паля също така понякога леко глъхне 2 3 секунди и след това се нормализира всичко. Забелязал съм че понякога намясто като подам газ сякаш се чува някакъв теч на вода вътре в парното (в средната част). Стъклата не ми се запотяват и стелките са ми сухи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е митсубиши галант 2.5 6а13 - на 300 - 400 км ми се губи по литър и не6то вода. Не надува маркучите няма течове някой да има представа къде отива тази вода? Сутрен като я паля също така понякога леко глъхне 2 3 секунди и след това се нормализира всичко. Забелязал съм че понякога намясто като подам газ сякаш се чува някакъв теч на вода вътре в парното (в средната част). Стъклата не ми се запотяват и стелките са ми сухи!

Ами като форсираш пушека обръщал ли си внимание с какъв цвят е...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...всъщност главите са две, а проблемите с тях са рядко явление слава богу!

Ама ти с вода ли го караш тоя автомобил?

Ако имаш такава възможност (напр. ако стои в гараж) постели вестници под колата, вкл. там където е радиатора за парното. На другата ми кола губи антифриз само в движение, но е по литър сигурно на 5-6 месеца, а при теб е сериозна загуба на охл. течност. Може да пробваш да я запалиш и да я оставиш така над вестниците да бръмчи 20-30 минути. Като тръгнат вентилаторите, пусни и парното на максимално горещо и 3-4 степен. Лошият сценарий, който е и най-вероятен както го описваш, е да го гори :icon_crying:

Нали не качва нивото на маслото? Това пък е най-неприятното...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е митсубиши галант 2.5 6а13 - на 300 - 400 км ми се губи по литър и не6то вода. Не надува маркучите няма течове някой да има представа къде отива тази вода? Сутрен като я паля също така понякога леко глъхне 2 3 секунди и след това се нормализира всичко. Забелязал съм че понякога намясто като подам газ сякаш се чува някакъв теч на вода вътре в парното (в средната част). Стъклата не ми се запотяват и стелките са ми сухи!

........има ли колата АГУ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук ме заинтригува :) ако има АГУ какво може да се обърка,че мойта губи по 500-600мл на 3-4 месеца и имам АГУ :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........има ли колата АГУ?

Колата е с газов инжексион и ме съмнява изпарителя. Един ден я изчаках да изтине. Допълних в радиатора течност. Затворих капачката, запалих двигателя и докато обърна на газ за секунди видях почна да надува маркучите и да изхвърля вода от пластмасовото казанче след радиатора което е. Угасих я и и долях пак течност и я пробвах на бензин само този път. Нямасе никакви симптоми нито надувасе маркучите работесе равномерно и забелязах че мирише на газ от радиатора при отваряне на капачката. Започнах да я карам сега на бензин само да видя дали ще прави мизерии. Два дена не беше палена и днес викам да я запаля да видя какво ще направи този път. Когато я запалих няколко секунди глухнесе и угасна. на втория път запали. Проверих маркучите дали се надуват и дали хвърля вода но нямасе проблем МИсля 4е си бяхна нормално надути не бяха камък. но това глъхнене сутрин от киде се появява и защо не пали от раз незнам. Другото което е ако тръгна веднага и подам малко газ иска да гасне и глъхне ако подам повече газ се изтрелва. Та някой ако знае какви са тези анумалии на тази кола нека каже. Казаха ми че имало уред който показвал дали има издухана гарнитура на двигателя. При първа възможност ще отида да видя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е някой маркуч или радиатора то ще е гарнитурата на главата

 

 

Колега и ако ми кажеш коя от двете глави е, ще те призная :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудното палене сутрин може да се дължи на запушени дюзи. Ако има как да я запалиш направо на газ, може да се види има ли проблем с паленето.

Този двигател може да издуха гарнитура само ако бъде прегрят. Това не е лесна задача, като изключим карането с малко охл. течност, повреда във водната помпа или неизправен датчик за Т и невключване на вентилаторите при загряване + продължителна работа на място и то в жегата, и калпазански истории като бърнаут с ръчна. Също и калпав монтаж на някоя глава, ако е сваляна за гумички примерно, но това би трябвало скоро след разглобяването да стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудното палене сутрин може да се дължи на запушени дюзи. Ако има как да я запалиш направо на газ, може да се види има ли проблем с паленето.

Този двигател може да издуха гарнитура само ако бъде прегрят. Това не е лесна задача, като изключим карането с малко охл. течност, повреда във водната помпа или неизправен датчик за Т и невключване на вентилаторите при загряване + продължителна работа на място и то в жегата, и калпазански истории като бърнаут с ръчна. Също и калпав монтаж на някоя глава, ако е сваляна за гумички примерно, но това би трябвало скоро след разглобяването да стане.

 

Не съм палил гуми и т.н. Скоро ще се разбере като се иде в сервиз да видим "големите" специалисти какво ще кажат..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...