Премини към съдържание

Няма мощност


kala

Препоръчано мнение

Здравеите имам Хюндаи соната 2 1995 г. с двигател на Mitsubishi 1.8i G4CM(Eci multi) и няма мошност на газ и на бензин еднакво.Ходих в Виликар и там ни казаха че може да е от зацепването на ремъка но не можаха да проверят бележките защото долното зъбно колело му се е откъснала някаква гума а горното е сменено от предния модел и не бяха сигурни дали е на същото място бележката. Колата си пали на топло и студено без проблеми нормален празен ход и високите обороти пак са добре поема като натиснеш рязко газ разода не е много по-голям. Пробваха я и каза че е много спъната спрямо дръгите сонати с същия мотор. Може ли някои да ми помогне да ме насочи къде да търся проблем. Как би се държла колата ако е прехвърлен някои зъб. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще те помоля първо да пишеш малко по четливо.......... :D

При прескачане на зъб или неправилно зацепване на агр. ремък симптомите при това са..........леко тресене на мотора при свободен ход............може на интервали да ти тресе леко, но си е тресене...........второто което става е като се замерят въглеводородите на газ анализатора ще си покаже, при теб те са макс. 100 .......ако са повече , нищо чудно да бърка газоразпределението или с други думи неправилно зацепен агр. ремък............... B)

Искам обаче да ти кажа че тресене на мотора може да се получи от още 100 причини, като примеррно недобра искра, пробив по кабелите или свещите, полузапушени дюзи и т.н. :icon_hmm: а по голямото съдържание на въглеводороди в газовете може да бъде породено от три причини.........или е от грешно зацепен агр. ремък, или това че клапаните ти не лягат добре в леглата , а това пък може да е от прегорял клапан, от нагар по леглото или самия клапан или нещо да затяга клапана в дадения цилиндър..............и третата причина е някой от повдигачите да е затегнал и да държи леко клапана отворен................ :icon_blush:

Това са причините за твоите "болежки"................освен това не разбрах точно коя шайба е сменяна и какво са правили с тази шайба..........коя е горната шайба, тази на разпр. вал или....???..... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор извинявам се за нечетливото писане писах го на комп. без flextype :icon_blush: .Значи горната шайба е на разпределителния вал и е сненена защото оригиналната е била пукната и не са намерили същата и са сложили от предния модел (соната 1).Като цяло не се усещтат някакви вибрации нито на празен ход нито на високи обороти двигателя не се тресе общо взето колата си се държи идеално без проблема с мощноста :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а долната шайба коя е ??? т.е. коя шайба са сменяли??? Каналната или шайбата на агр. ръмък.........???Предполагам че са сменили демпферовата шайба т.е. каналната шайба, в този случай никой не може да ти направи проверка на центровката без да свали капаците и без да се видят белезите на шайбите, дори в твоя случай пак не е ясно дали ще съвпаднат ,тъй като ти си сменил шайбата на разпр. вал а на него пук седи единия белег ,а като е от друга кола ,каква е гаранцията че белезите ще съвпаднат и на двете шайби..........т.е. белега на старата да е на същото мяясто като на новата шайба, ако е така, няма проблем, ще се види, и ще се разбере .........но ти не знаеш дали е така ,съответно няма да сте сигурни ч е така тъй като белезите може и да не съвпаднат......... :icon_blush: Има още един начин ,но той е е е много точен...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, провериха ми зацепването по не толкова точен начин чрез отвиване на свеща и в горна мъртва точка провериха белега. Пробвах с центровка има като че ли малка разлика но не е както трябва да бъде. Нещто друго забелязах много слабо излизат изгорелите газове от аспуха(На празен ход и изфорсиран също).Нямам катализатор а някакъв искроуловител който е кух вчера го отвих и мисля да пробвам без аспухова система да не е запушена. Един път ми се скъса меката връзка преди него и като че ли не усетих разлика. Ако не е запушена от какво може да е ??? :icon_doh: Ако има някой който се сеща какво може да е моля да сподели. Благодаря :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, провериха ми зацепването по не толкова точен начин чрез отвиване на свеща и в горна мъртва точка провериха белега. Пробвах с центровка има като че ли малка разлика но не е както трябва да бъде. Нещто друго забелязах много слабо излизат изгорелите газове от аспуха(На празен ход и изфорсиран също).Нямам катализатор а някакъв искроуловител който е кух вчера го отвих и мисля да пробвам без аспухова система да не е запушена. Един път ми се скъса меката връзка преди него и като че ли не усетих разлика. Ако не е запушена от какво може да е ??? :icon_doh: Ако има някой който се сеща какво може да е моля да сподели. Благодаря :help:

Ако ти е запушен изпускателния тракт, то наистина няма да имаш мощност , така че първо от там почни...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е запушен изпускателния тракт, то наистина няма да имаш мощност , така че първо от там почни...... :D

 

 

Здравейте, :)

Запушването на изпускателния тракт често се случва при двутактовите машини

особено при мотоциклетите и признаците са същите - пали, работи, но няма мощност.

Там лесно се установява /запушването/ по лесно видимия пушек от аспуха и при даване на

газ, отзад трябва да "мете".

При четиритактовите се случва рядко, но се случва.

На мен ми се случи на първия Галант.

От прекалено градско каране на къси дистанции се получава конденз в гърнетата

който корозира вътрешните надупчени прегради в гърнето. Ръждата запушва отворите

и двигателя не може да се "изпразва" от изгорелите газове, в резултат качеството на

горивната смес се влошава. Случва се на задното гърне защото то последно и най-

трудно се загрява от изгорелите газове.

Когато ми се случи беше два дена ад... Карбуратор /пър

вия беше с карбуратор/, центровки, белези, смяна на бензина... и неще.

Когато свалих задното гърне и го напълних с вода с маркуча - държеше като дамаджана.

Избуших го с една тръба отвътре /гърнето/ и се оправи.

От тогава на всички мои коли правя една "фабрична" дупка 3-4 мм отдолу на задното

гърне в предния край и сега като спра оттам си тече свободно. :D

Дано е това, но трябва да се пробва /свали/.

Поздрави!! :D

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на мен преди доста години ми направи гаден номер едно дайхацу шарад-начупил се катализатора и парчетата запушвали отвреме-навреме входа на задното гърне.расказа ми се играта да търся откаде губи мощност и гасне на празен ход/ центровки ,клапани, кабели.. абе всичко/.накрая видях, че тръбата преди гърнето е малко прегоряла и като я отряза майстора, намерихме парчетата от катализатора.а самия катализатор си беше като нов отгоре- беше се начупил от средата надолу .разкарах го внимателно с едно длето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...