Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте, ето малко матерял от ъпдейта на кулера на L200 .

 

http://symptom.snimka.bg/tuning/mitsubishi.582390.23429683

 

Малко инфо:

 

Избрах си фирмата според данните..дадоха доста апокрифно инфо за самия кулер..и с това ме спечелиха.

 

Разглобяване и сглобяване ..около 6 часа.. бавно, тук таме забавяне.

 

Комплекта е пълен кит.. тоест само се монтира. На следващият ден тест драйв. Правят впечатление .. доста по-бързо отчитане на моментния разход в резултат на по -стабилния поток въздух.В началото даваше високи стойности на разхода.. след като се научи компа.. всичко си дойде на мястото.

 

Магистралното каране намести нещата.

Двигателя стана много по-тих.Работата изравнена,разхода под товар падна.На нангорнище преди 9 ,сега за цялата отсечка 7.5 .Градското се запазва по показания като извънградско. Тоест гори по-малко.

И най-голямото удоволствие.И най-коментираната черна точка за Л200 досега..турбо лаг-а..

Него го няма !

Добре прочетохте..няма! Камиона се кара като бензинка. От което аз много хепи. Преди на 4 с 60 км/ч и 1500 оборота беше невъзможно да се кара.. гъгре няма респонс. Сега кеф.Върви си леко ускорение и не се усеща кога е минал 2000 оборота.

Преди следях къде съм под турбо ямата.. сега спокойствие. :) Извънградското е удоволствие..надминаването кеф.

Всичко това от кулера.Друго не е барано.Не виждам какво може да се желае повече, дори чиповете по 2000 лв са безсмислени..еле па чип и стандартен кулер..

Разлика в разхода има при магистрала,нанадолнище по инерция..ресет в движение на компа, дава 0.8 на свободна, преди даваше 0.Но това е от по-малкото съпротивление на кулера като цяло..а то е двойно надолу.. респективно минава въздух повече и МАФ-а отчита всепак.

Това да е ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фирмата е шведска, STT Emtec, те са другата фирма която разработва чипове за Mitsubishi и важи гаранцията.

 

Имат сайт, разгледайте.Данните за кулера ги има в мануал-а на PDF.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един ефект дето добих.. рамката на номера е тунинг елемент. Хехехе,.. понеже засенчва малко кулера. Вдигнах я малко нагоре , има ефект но се вдигна разхода с малко,което иде да рече ,че компа вижда промяната в темп. на въздуха .Много приятно за каране , изпреварвах на 2 ра.. има мнооого ряз. Днес карах със предишния сетъп на ранката на номера.. разхода падна, ама и динамиката малко.. (в сравнение с вдигната рамка). Ще преценя как да го оставя.

 

Поздрави,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...