Премини към съдържание

ужасна грешка


Препоръчано мнение

здравейте колеги.много ме е срам да питам,но се случи,не мога да го върна назад.наложи ми се да сложа акумулатора ми в колата,вечерта и без да искам съм го обърнал обратно.сложих плюсовата клема първо,след това минусовата.тя естествено не влезе и се усетих,но беше вече късно.в началото не работеха ел.стъклата,вентилатора на парното и осветлението вътре в купето.след като минах доста километри на фарове се усетих че когато паля колата не светва лампата на динамото и след известно време фаровете почти изгаснаха,оборотомера спря да показва и се усетих че карам само на акумулатор и алтернатора не зарежда.след това колата изобщо не запали.въпроса ми е какво може да е изгоряло,дали целия алтернатор или само диодите му и какво друго може да е станало по инсталацията на колата за да не работят нещата които изборих ? П.С. проверих всички предпазители,няма нито един изгорял.забравих да спомена и модела на колата. мицубиши лансер 2000 чист дизел 94та година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене диодния блок на генератора. И щот е дизел, затуй е вървяла толкова дълго, докато съвсем свърши акумулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене диодния блок на генератора. И щот е дизел, затуй е вървяла толкова дълго, докато съвсем свърши акумулатора.

дано да е само това :( има сигурно и други поражения,защото предпазителите са здрави,а не работят ел.стъклата,вентилатора на парното,вътрешния плафон,алармата,радиото,шибедаха :(((

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене диодния блок на генератора. И щот е дизел, затуй е вървяла толкова дълго, докато съвсем свърши акумулатора.

а знаеш ли някой добър еладжия във варна.видях че си от варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

японските коли са най-добрите :)) днес се оказа че от цялата работа ми е изгорял само главния предпазител 80 А.майстора ми каза,че само японците правели така,че от плюса на акумулатора да минава през предпазител и това ме е спасило от много по-големи проблеми.как човек да не кара японска кола :)))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Малко да на спамим :icon_wwf: темата на колегата за да не отваря нова

Разкачане на акумулатора при работещ двигател. :tok:

100% ли е фатално за компа (електроника)дори за леко прекъсване поради лоша връзка при клемите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип тока към акумулатора не е малък и като се прекъсне се получава преходен процес, който изобщо не е полезен за електрониките в колата. Би трябвало да имат защитни елементи на входа и да филтрират пиковете и смущенията в захранващото напрежение.

 

Има 3 варианта:

 

1. Колата угасва при лоша връзка или прекъсване на акумулатора.

2. Продължава да работи.

3. Получава се пик в напрежението и нещо изгаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От тази хлабава връзка на едната клема,има голяма вероятност от дефектиране на компютъра,разбирай да изгори.Така че,това е много опасно и не трябва да се допуска да става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...