lanser2000 Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 здравейте колеги.много ме е срам да питам,но се случи,не мога да го върна назад.наложи ми се да сложа акумулатора ми в колата,вечерта и без да искам съм го обърнал обратно.сложих плюсовата клема първо,след това минусовата.тя естествено не влезе и се усетих,но беше вече късно.в началото не работеха ел.стъклата,вентилатора на парното и осветлението вътре в купето.след като минах доста километри на фарове се усетих че когато паля колата не светва лампата на динамото и след известно време фаровете почти изгаснаха,оборотомера спря да показва и се усетих че карам само на акумулатор и алтернатора не зарежда.след това колата изобщо не запали.въпроса ми е какво може да е изгоряло,дали целия алтернатор или само диодите му и какво друго може да е станало по инсталацията на колата за да не работят нещата които изборих ? П.С. проверих всички предпазители,няма нито един изгорял.забравих да спомена и модела на колата. мицубиши лансер 2000 чист дизел 94та година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 На първо четене диодния блок на генератора. И щот е дизел, затуй е вървяла толкова дълго, докато съвсем свърши акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanser2000 Публикувано 11 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2011 На първо четене диодния блок на генератора. И щот е дизел, затуй е вървяла толкова дълго, докато съвсем свърши акумулатора.дано да е само това :( има сигурно и други поражения,защото предпазителите са здрави,а не работят ел.стъклата,вентилатора на парното,вътрешния плафон,алармата,радиото,шибедаха :((( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanser2000 Публикувано 11 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2011 На първо четене диодния блок на генератора. И щот е дизел, затуй е вървяла толкова дълго, докато съвсем свърши акумулатора.а знаеш ли някой добър еладжия във варна.видях че си от варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Уфф, нямам представа - дано някой от колегите прочете и помогне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanser2000 Публикувано 11 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2011 японските коли са най-добрите ) днес се оказа че от цялата работа ми е изгорял само главния предпазител 80 А.майстора ми каза,че само японците правели така,че от плюса на акумулатора да минава през предпазител и това ме е спасило от много по-големи проблеми.как човек да не кара японска кола )))) 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 E, малко те е "поокъпал" майстора ти но най-важното е че си в движение :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 10 юни 2011 Сподели Публикувано 10 юни 2011 Малко да на спамим :icon_wwf: темата на колегата за да не отваря новаРазкачане на акумулатора при работещ двигател. 100% ли е фатално за компа (електроника)дори за леко прекъсване поради лоша връзка при клемите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юни 2011 Сподели Публикувано 11 юни 2011 По принцип тока към акумулатора не е малък и като се прекъсне се получава преходен процес, който изобщо не е полезен за електрониките в колата. Би трябвало да имат защитни елементи на входа и да филтрират пиковете и смущенията в захранващото напрежение. Има 3 варианта: 1. Колата угасва при лоша връзка или прекъсване на акумулатора.2. Продължава да работи.3. Получава се пик в напрежението и нещо изгаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 юни 2011 Сподели Публикувано 11 юни 2011 От тази хлабава връзка на едната клема,има голяма вероятност от дефектиране на компютъра,разбирай да изгори.Така че,това е много опасно и не трябва да се допуска да става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.