AmxBg Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Здравейте колеги, отскоро време имам проблем с моето колтче. (Colt 1.1, 75 коня, бензин, 2005 г. - 60000 км.)Значи има едно свирене от двигателя примерно когато тръгвам свири и като се вдигнат повече оборотите не се чува или спира да свири.Същото става ако съм на 2ра или 3та и карам на обороти и като подам газ почва пак да свири и като стигне до към 2000 с над тях спира да свири. :(Мисля си да не е от ангренажен ремък? Някакви идеи нещо? Не се бъзикайте това не е турбото :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 То че не е турбото, не е :D ама и ангренажния ремък няма как да свири ..Виж си пистовите ремъци, на динамо, клима и т.н... от тях е по вероятно да се чува музиката .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 26 март 2011 Сподели Публикувано 26 март 2011 :mitsu-smiley: как по точно свири!??? да не е разхалбен пистовият ремък, аз съм забелязал че при мойте колтчета се чува нещо като леко ръмжене и вибрация точно в едни определени обороти, и на студено палене за няколко секунди и изчезва, смятам го за нещо нормално понеже и на двете коли е еднакво, да се повредени и двете не ми се вярва.Провери ремъка и ако е ок карай и не се плаши :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 (редакция) Някой пистов ремък е.Ако колата е на + 30 000км. ти препоръчвам направо смяна.Не са някаква цифра,а и смяната също.Ти май въобще нямаш ангренажен ремък. Редактирано 29 март 2011 от ilia stoykov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Old_Wolf Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Mitsubishi Colt VI още от 2004 чак до 2009 всичките се правят с ангренажна верига. Там има едни по-малки ролки-обтегачи, дето до към 50-60 000 вече може да са се разсвирили. Иначе 2-те големи ролки със зъбците на веригата са със много скъпи лагери направени и ги дават за смяна чак към 200 000 км пробег (както и самата верига). Ти обаче говориш за "особено" свирене от към двигателя и макар, че обичайните заподозрени ;) тук са ремъка, който предава въртящ момент от демпферната шайба към динамото, климатика, водната помпа - той е един единствен и не е скъп, все пак провери и за криви шайби по тези елементи, както и за износена демпферна шайба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.