Премини към съдържание

The_Old_Wolf

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

За The_Old_Wolf

  • Рожден ден 11/18/1970

Местоживеене

  • Град
    Попово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Colt VI 1.1 2008

Интернет контакт

  • Skype
    stephan.radev

The_Old_Wolf's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Обичайните заподозрени в твоя случай са изделията, обозначени с 29001, 22411 и 22409P на схемата. http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/index.php?s&vin=XMCMNZ32A8F031825&area=M60&cat=C601H209D&mdl=Z32A&clf=MNLML6&mg=22&bg=120 Все пак въведи на това място http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi твоят номер на рама, но 99% съм сигурен, че ще излезе същата скоростна кутия, която за съжаление се произвежда от Renault и според мен е едно твърде неподходящо решение на конструктора, защото този автомобил по цял свят се използва предимно в градски условия и лагерите на 1-ва и 2-ра след 100 -120 000 км пробег заминават :( Понякога при джелатска (женска) първоначална разработка на колата дори и по-рано ;) Успех
  2. The_Old_Wolf

    colt 1.3

    В нивото на оборудване, колега ;) Ето виж тук : http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=price&mid=41 - дори и в момента ги продават така
  3. Най-добре се откажи от тая патерица, че ако не дай си Боже белята стане отпред и ти се наложи да се прибираш с патерицата, поставена отпред от разстояние над 50-60 км - ще напукаш сериозно биелетката, с която се закрепя стабилизиращата щанга за носача, както и накрайник на кормилната щанга, ако не и нещо по-скъпо. Наистина всички нови Colt VI се продават на магазина базово с оня комплект кит, ама и там ще те боли глава - като нищо можеш да съсипеш пукнатата нова читава безкамерна гума с това нещо и дори после да я носиш на вулканизатор - вече ще е късно. Въпросната патерица : http://japancars.ru/cat/mitsubishi/index.php?s&vin=XMCMNZ32A8F031825&area=M60&cat=C601H209D&mdl=Z32A&clf=MNLML6&mg=31&bg=010 се предлага като екстра ( допълнително оборудване и можеш да си я поръчаш колата с такава патерица, вместо комлекта. Това, което аз ти препоръчвам е да си купиш един универсален крик, една (еднаква с останалите 4)метална джанта, обуваш и една читава нормална гума, хвърляш ги тия неща отзад в багажничето, караш и пееш Е, вярно, че отзад не остава кой знае колко местенце за багаж, ама поне си спокоен за проблем с гума на пътя ;)
  4. "...И на всичкото отгоре са направени така че да се развалят и то често..." Пак добре, че нашите се прецакват на около 180-200000 пробег - помните ли как преди 3 години върнаха в оторизираните сервизи десетки хиляди Auris, Yaris, Avensis за безплатна подмяна именно на тия реостати
  5. The_Old_Wolf

    мнение за COLT CZT

    Ето линк с ТТ данни : http://auto.mail.ru/catalogue/modification.html?modification_id=7763
  6. The_Old_Wolf

    Газ на Colt от 2005г.

    Не съм съвсем съгласен с твърдението ти, че 3-цилиндровия мотор "си гори и това е" или пък, че "хапва масълце". Вярно, че 4-циндровите 16V мотори правят това купе доста по-повратливо, но за разхода е важно как я караш колата. Ако е добре разработена в 1-те 7-8000 километра пробег и не очакваш от тази кола кой знае какви бягане, старт и т.н. в града бие 3-те по-големи бензинови мотора по икономия. ;)
  7. Mitsubishi Colt VI още от 2004 чак до 2009 всичките се правят с ангренажна верига. Там има едни по-малки ролки-обтегачи, дето до към 50-60 000 вече може да са се разсвирили. Иначе 2-те големи ролки със зъбците на веригата са със много скъпи лагери направени и ги дават за смяна чак към 200 000 км пробег (както и самата верига). Ти обаче говориш за "особено" свирене от към двигателя и макар, че обичайните заподозрени ;) тук са ремъка, който предава въртящ момент от демпферната шайба към динамото, климатика, водната помпа - той е един единствен и не е скъп, все пак провери и за криви шайби по тези елементи, както и за износена демпферна шайба.
  8. The_Old_Wolf

    Газ на Colt от 2005г.

    "...Мисля да сложа газова уредба или газов инжекцион. Разликата в цената е че едното е 500 лева, другото е 1200 лв..." Разбира се, че ще сложиш газовия инжекцион С тая уредба от 500 лева ще си прецакаш двигателчето за 0 време. Друг е въпроса дали има нужда и далавера в газта вече ???
  9. Ми много ясно - това са тия тайванските дървета, дето се появиха през 2008 - правили са фалшименто части за Тойота и Мазда преди - идва кризата - гледат никой не прави ментаци за Мицубишита и почват и тях ;) Бягай далеч от тия измекяри, бате - пробвай и ще видиш, че преден амортисьор е евтин - 70 левченца, ама не е TRW ...комплект предни накладни са 30 лева, ама и те не са TRW
  10. Колега, ясно е, че май става въпрос за Colt VI и то от най-първите екземпляри от модела, но все пак ни напиши за кой двигател става въпрос - 1.1 1.3 CZ3 1.6 или 1.5D ??? Ако платката зад дисплея вече се е сбъгясала (все пак - 2004 ;) ) - ще ти дадем телефон на човек, които вкарва ударени Colt-ове и тогава не е скъпо... но може и да е просто клеясал куплунг - там на входа на тая платка виждал ли го 15-pin кабел - извади го, почисти го с мека нова неизплозвана четка за боядисване и го пръсни с Contax спрей - това е най-добрия за теб вариант, защото най-малко ще разглобяваш, но ако е по-вероятния куплунг на другия край на този лентов кабел - чака те "сватба" )))
  11. The_Old_Wolf

    Съединител

    Свържи се с колегата Mitsu - той е по доставките на нови оригинални части А схема на съединителя има тук : http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/2003%20New%20Colt/Web%20Workshop%20Manual/5A4D202020202020/SEARCH/2008/index_M1.htm
  12. Отделно обособен горивен филтър (на схемите - FUEL FILTER) имат само дизеловите COLT 6-тици. Нашите също имат някакъв горивен филтър, който дори може да се разглобява - виж на упътването, към което е линка главен раздел 13E-FUEL SUPPLY > FUEL TANK > FUEL TANK REMOVAL AND INSTALATION. От двете схеми гледай долната - там е показано какви са съставните части на горивния филтър и е видно, че той филтрира горивото преди то да е попаднало в резервоара изобщо !!! После там, където влиза вече филтрирания бензин в резервоара гледам има някаква тръба обезвъздушаване (breather tube), дюза на горивния филтър и тези неща се подменят, ама колко струват - трябва да питаме 'mitsu' ???
  13. Наско, упътването към което съм дал линка не е потребителско - то е доста по-детайлно, защото е за сервизни техници, на които им се е наложило да ремонтират, демонтират, настройват, проверяват това-онова по този модел Mitsubishi И е точно за нашата кола, тъй като тя се прави от 2004 до 2008г. В директорията там има и раздел Colt 2008, но това вече е за по-новия модел, дето е с маска на Gallant, но около 90% от частите са същите, като на нашите. Подходящо, но и скъпичко масло е например Mobil 5W40 - 4-литрова туба (нашите са 3-цилиндрови и събират 3.75 литра), оригинален маслен филтър ако искаш - търси потребителя 'mitsu' от Варна - той ще ти достави, но се чака - иначе читав заместител на Bosh e 11.50 лева, 'дърветата' са по 8 лева. Маслото ти си предценяваш кога - между 15 и 20000 км пробег. Въздушния филтър също не е скъп - около 20-тина лева е заместителя. Поленовия - когато си прецениш, но питай за оригиналния с активния въглен - 25 лева някъде излиза. Горивен филтър нямаме или по-точно в резервоара има нещо такова, ама не е предвидена възможност да се подменя. Успех
  14. The_Old_Wolf

    Книжка за Колт 1.1

    За коя книжка става въпрос - сервизната или упътнето за употреба на автомобила ? Ако е упътването - ето тук има : http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/2003%20New%20Colt/Web%20Workshop%20Manual/5A4D202020202020/SEARCH/2008/index_M1.htm
  15. "Благодаря, логично е, въпреки че до момента няма логика в нищо...... помпата е пластмасова, и не подлежи на ремонт..." Логиката ще я видиш, като оствиш Колта нощеска навън на студа - гумичките на буталото хубаво да се свият и утре още като запалиш - набии едни спирачки да видиш как пак ще ти потъне педала, а после като позагрее и всичко се оправя За съжаление - това е до време - търси колегата от Горна за някоя читава спирачна помпа втора ръка или колегата от варна - за доставка на чисто нова
×
×
  • Създаване...