Премини към съдържание

Странно сверене от двигатела


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, отскоро време имам проблем с моето колтче. (Colt 1.1, 75 коня, бензин, 2005 г. - 60000 км.)

Значи има едно свирене от двигателя примерно когато тръгвам свири и като се вдигнат повече оборотите не се чува или спира да свири.

Същото става ако съм на 2ра или 3та и карам на обороти и като подам газ почва пак да свири и като стигне до към 2000 с над тях спира да свири. :(

Мисля си да не е от ангренажен ремък? Някакви идеи нещо?

 

Не се бъзикайте това не е турбото :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То че не е турбото, не е :D ама и ангренажния ремък няма как да свири ..

Виж си пистовите ремъци, на динамо, клима и т.н... от тях е по вероятно да се чува музиката ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: как по точно свири!??? да не е разхалбен пистовият ремък, аз съм забелязал че при мойте колтчета се чува нещо като леко ръмжене и вибрация точно в едни определени обороти, и на студено палене за няколко секунди и изчезва, смятам го за нещо нормално понеже и на двете коли е еднакво, да се повредени и двете не ми се вярва.Провери ремъка и ако е ок карай и не се плаши :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой пистов ремък е.Ако колата е на + 30 000км. ти препоръчвам направо смяна.Не са някаква цифра,а и смяната също.Ти май въобще нямаш ангренажен ремък.

Редактирано от ilia stoykov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Colt VI още от 2004 чак до 2009 всичките се правят с ангренажна верига. Там има едни по-малки ролки-обтегачи, дето до към 50-60 000 вече може да са се разсвирили. Иначе 2-те големи ролки със зъбците на веригата са със много скъпи лагери направени и ги дават за смяна чак към 200 000 км пробег (както и самата верига). Ти обаче говориш за "особено" свирене от към двигателя и макар, че обичайните заподозрени ;) тук са ремъка, който предава въртящ момент от демпферната шайба към динамото, климатика, водната помпа - той е един единствен и не е скъп, все пак провери и за криви шайби по тези елементи, както и за износена демпферна шайба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...