vevas Публикувано 31 юли 2006 Сподели Публикувано 31 юли 2006 в последните дни колата не ми работи добре на бензин - винаги я паля на бензин и работи така 2-3 мин. докато загрее и след това я превключвам на газ, но напоследък като я запаля и автоматичния смукач ли се е развалил не знам, но като я запаля и вдига около 1800-2000 оборота и след това пада до към 500 и по-малко и аха да изгасне, аз подавам малко газ и я форсирам, но на ниските обороти от 800 до към 1800 прекъсва - на високите обороти работи добре, но като превключвам с предавките и пак прекъсва на ниските обороти. За мое учудване - на газ е като оса, върви и не дава да я настъпиш - няма прекъсване поддържа си постоянни свободни около 800 об/мин, набира яко и върви здраво. От какво може да е това??? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 31 юли 2006 Admin Сподели Публикувано 31 юли 2006 От различно естество може да са проблемите. От горивен филтър, през някоя запушена дюза, до стъпково моторче.Като загрее оправя ли се, или проблема си остава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 31 юли 2006 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2006 Като загрее оправя ли се, или проблема си остава?работи по-добре, но пак леко придърпва на ниските обороти... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 август 2006 Сподели Публикувано 1 август 2006 Щом само на ниски го прави не вярвам да е горивен филтър или дюзи, а за това че прекъсва при подаване на газ в ниските обороти, не вярвам да е и стъпковото моторче... Ама какво може да е.... :icon_hmm: Пробвай първо с друг бензин, ако пак го прави - мисля че по-скоро нещо по запалването...свещи сменял ли си скоро, а може и от кабели и т.н. За почистване на дюзите все пак може да си вземеш някаква добавка - аз си взимам от време на време някаква турска май за 3-4 лв и я сипвам цялата на малко количество бензин :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 1 август 2006 Сподели Публикувано 1 август 2006 :mitsu-smiley: Не вярвам да е от свещи или кабели проблема, защото тогава щеше да има проблеми и на газ. И аз имах такива ядове - при мен се оказа смукача. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 1 август 2006 Автор Сподели Публикувано 1 август 2006 :mitsu-smiley: Не вярвам да е от свещи или кабели проблема, защото тогава щеше да има проблеми и на газ. И аз имах такива ядове - при мен се оказа смукача. :mitsu-smiley:и аз си мисля, че е от смукача, но нали е автоматичен - къде се намира и как се поправя това нещо :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 август 2006 Admin Сподели Публикувано 2 август 2006 и аз си мисля, че е от смукача, но нали е автоматичен - къде се намира и как се поправя това нещо :icon_hmm: Намира се на плочка до дроселовата клапа. Там е доста сложно за обяснение, но с две думи проблема произлиза от това, че клапата не се затваря докрай и се получават прекъсания на ниски обороти, вследствие от недоброто управление на въздуха, защото идва обратен сигнал от ECU. Проблемите както ти писах по-горе може да са от различно естество, но ако проблема е в автоматичния смукач, то той е свързан с AFS и TPS сензорите, които управляат целия процес за образуването на потока въздух, който е необходим за горенето и отварянето на клапата на дросела. Това от своя страна е свързано и със стъпковия мотор. Сега не мога да кажа зад клавиатурата какво може да е точно. Най-добрия вариант е да са зацапани, в това число и дроселовата клапа. Това според мен е и най-възможния вариант, защото на бензин не ти свети "Chek engine", или поне аз така разбрах.Почиства се и може проблема да се отстрани лесно. При всички положения НЕ ПИПАЙ ТАМ! Това е работа за хора, които са наясно!Ако искаш звънни един телефон да я видя, докато се върне Пламен :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 август 2006 Сподели Публикувано 7 август 2006 Малко със закъснение ,нооо........... :icon_blush: Според мен са два проблемите, единия е май нещо като запушено ми звучи............а другия може би не ти работи някой дадчик..............но за да не говорим празни приказки, ще трябва да се види и тогава ........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni Публикувано 10 август 2006 Сподели Публикувано 10 август 2006 Веско, аз имах абсолютно същия проблем. Оказа се запушена дюза ,запушен горивен филтър и зацапана дроселова клапа. Иво от Рубин за няма и 2 часа я оправи колата и сега пак е :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.